Extra Giermasz
Radio SzczecinRadio Szczecin » Extra Giermasz
"Jesteście fajni, zrobiliście dobrą "jedynkę" - no niech będzie, macie..." - czyli gracze błyskawicznie ufundowali powstanie drugiej części gry RPG Divinity: Original Sin. Dość powiedzieć, że aby osiągnąć cel - 500 tysięcy "zielonych" - potrzeba było raptem kilkunastu godzin, a zbiórka trwa. Co ciekawe, twórcy poradziliby sobie i bez tego wsparcia, ale dzięki dodatkowym funduszom oczywiście gra będzie bardziej dopracowana.

Znakomite oceny - "achy i ochy" płynące dosłownie zewsząd - gigantyczny, ponad 300-tu milionowy budżet i 240-to osobowy zespół: to się po prostu nie mogło nie udać... To już oficjalnie, Wiedźmin III: Dziki Gon sprzedał się w 6-cio milionowym nakładzie na całym świecie. A przecież jeszcze będą duże dodatki, może i promocje - a i święta zbliżają się nieubłaganie... Trzymamy kciuki za przynajmniej "dychę".


Co dalej będzie robić studio CD Projekt RED, oprócz dopieszczania przygód Geralta z Rivii - więcej na ten temat w dziale Gramy po polsku w programie z 29 sierpnia.

Dodajmy, że mówimy tam po raz kolejny o innej polskiej super-produkcji, czyli Dying Light. Efektowna rozwałka zombie doczeka się wkrótce dużego dodatku The Following - a, co ciekawe, acz ostatnio nieco niemodne, jeżeli nie jesteście pewni kupić-nie kupić, to właśnie wyszło demo Dying Light na wszystkich platformach. Według informacji prasowej zawiera 3 godziny rozgrywki.


Jeżeli cały czas gracie, to wiecie, a jeżeli ostatnio pudełko z Diablo III przykurzyło się na półce - to odpalajcie znowu, właśnie wyszedł najnowszy patch do gry. I nie chodzi tutaj wyłącznie o jakieś drobne poprawki: mowa i o nowej krainie, dodatkowych możliwościach wykuwania ekwipunku, itd. itp. Patch o numerze 2.3.0 jest dostępny na razie na PC-tach.

A propos "blaszaków" - jeżeli jesteś fanem serii Assasins Creed, to w najnowszą odsłonę z podtytułem Syndicate na komputerze zagrasz miesiąc później niż posiadacze konsol. Chodzi o problemy z wydajnością, które dotknęły poprzednie Unity właśnie na "blaszakch". Tym razem wydawca chce tego uniknąć. Chociaż - odsyłamy do naszej recenzji Assasins Creed: Unity - na naszym redakcyjnym komputerze działała całkiem dobrze.

Nie kończymy wątku PC-tów: w sieci można obejrzeć pierwszy krótki film i trochę obrazków ze specjalnego moda do słynnego gangsterskiego sandboxa GTA V. Nazywa się "Toddyhancer" i z komputerowej grafiki robi coś na kształt grafiki fotorealistycznej. Ale "blaszak" dostaje w kość, więc trzeba mieć odpowiednio mocną maszynę. Przy czym, mod dopiero powstaje i nie wiadomo, kiedy będzie gotowy.

Tymczasem na konsolach nowej generacji PlayStation 4 i Xbox One zadebiutowała odświeżona wersja gry z poprzedniej generacji czyli Dishonored: Definitive Edition. Oglądamy filmiki porównujące dwie wersje... i szczerze mówiąc, chociaż reedycja wygląda nieco lepiej, to ogromnej poprawy jakości grafiki się nie spodziewajcie. Z tym, że jeżeli jeszcze nie graliście, to oczywiście sama gra niezmiennie pozostaje naprawdę bardzo fajna.


Zobacz także

2015-06-12, godz. 12:03 [13.06.2015] Kholat [PC] Nic nie zapowiadało tragedii. Dla grupy 10. doświadczonych alpinistów, narciarska wyprawa w góry północnego Uralu miała być tylko rozgrzewką. Przywódca, Igor Diatłow, planował bowiem dużo trudniejszą eskapadę do Arktyki. Mieli… » więcej 2015-06-12, godz. 12:01 [13.06.2015] Invisible, Inc. [Mac] "Lubisz XCOM-a to Ci się spodoba". Tak brzmiało moje pierwsze zetknięcie z Invisible, Inc. Trochę było w nim prawdy ale niedużo. Invisible, Inc. to strategia turowa z elementami RPG. Tak jak w XCOMie, śmierć jednego, dobrze wyposażonego… » więcej 2015-06-12, godz. 11:52 [13.06.2015] Invisible, Inc. [Mac] "Lubisz XCOM-a to Ci się spodoba". Tak brzmiało moje pierwsze zetknięcie z Invisible, Inc. Trochę było w nim prawdy ale niedużo. Invisible, Inc. to strategia turowa z elementami RPG. Tak jak w XCOMie, śmierć jednego, dobrze wyposażonego… » więcej 2015-06-12, godz. 11:49 [13.06.2015] Invisible, Inc. [Mac] "Lubisz XCOM-a to Ci się spodoba". Tak brzmiało moje pierwsze zetknięcie z Invisible, Inc. Trochę było w nim prawdy ale niedużo. Invisible, Inc. to strategia turowa z elementami RPG. Tak jak w XCOMie, śmierć jednego, dobrze wyposażonego… » więcej 2015-06-05, godz. 15:00 [06.06.2015] Pepperoni na krzemowym cieście Pudełko od pizzy, które jest równocześnie projektorem... gdzie można znaleźć takie cuda, to wie nasz ekspert od nowych technologii Radek Lis. Rozmawiamy także o tematach poważniejszych, na przykład o jesiennej premierze Windowsa… » więcej 2015-06-05, godz. 15:00 ARCHIWUM 2015, czerwiec » więcej 2015-06-05, godz. 14:57 [06.06.2015] Pytania i odpowiedzi Co zrobi Techland - czy będzie Dying Light 2, dlaczego prace nad Hellraid zawieszono i co z marką Call of Juarez? Między innymi na te pytania odpowiada Michał Król z portalu HCgamer.pl . Jak zawsze ma najnowsze informacje o polskiej branży… » więcej 2015-06-05, godz. 14:33 [06.06.2015] Star Horizon [PC] Od zarania dziejów ludzie tłukli się między sobą, co przerabiałem w setkach gier wszelakich gatunków - od strategii po zwykłe strzelaniny. Konflikty to pokarm dla scenarzystów i graczy, a największymi bataliami mogły się zawsze… » więcej 2015-06-05, godz. 14:23 [06.06.2015] Turbo Esprit (1986 r.) W 1986 roku ta gra po prostu "rozgromiła" graczy: mieliśmy super "furę", wielkie otwarte miasto (!) i do tego widok z oczu kierowcy. Turbo Esprit, wydane przez Durell Software w tamtych czasach było grą, która po prostu zachwycała… » więcej 2015-06-05, godz. 14:04 [06.06.2015] Giermasz #143 - Skromniej nie znaczy gorzej W tej audycji wyruszamy w kosmos, Michał Król przetestował udaną, mniejszą polską produkcję Star Horizon, przeniesioną z tabletów na PC-ty (swoją drogą, co za czasy, czy nie powinno być ewentualnie odwrotnie?). Andrzej Kutys przypomniał… » więcej
522523524525526527528