Extra Giermasz
Radio SzczecinRadio Szczecin » Extra Giermasz
"Jesteście fajni, zrobiliście dobrą "jedynkę" - no niech będzie, macie..." - czyli gracze błyskawicznie ufundowali powstanie drugiej części gry RPG Divinity: Original Sin. Dość powiedzieć, że aby osiągnąć cel - 500 tysięcy "zielonych" - potrzeba było raptem kilkunastu godzin, a zbiórka trwa. Co ciekawe, twórcy poradziliby sobie i bez tego wsparcia, ale dzięki dodatkowym funduszom oczywiście gra będzie bardziej dopracowana.

Znakomite oceny - "achy i ochy" płynące dosłownie zewsząd - gigantyczny, ponad 300-tu milionowy budżet i 240-to osobowy zespół: to się po prostu nie mogło nie udać... To już oficjalnie, Wiedźmin III: Dziki Gon sprzedał się w 6-cio milionowym nakładzie na całym świecie. A przecież jeszcze będą duże dodatki, może i promocje - a i święta zbliżają się nieubłaganie... Trzymamy kciuki za przynajmniej "dychę".


Co dalej będzie robić studio CD Projekt RED, oprócz dopieszczania przygód Geralta z Rivii - więcej na ten temat w dziale Gramy po polsku w programie z 29 sierpnia.

Dodajmy, że mówimy tam po raz kolejny o innej polskiej super-produkcji, czyli Dying Light. Efektowna rozwałka zombie doczeka się wkrótce dużego dodatku The Following - a, co ciekawe, acz ostatnio nieco niemodne, jeżeli nie jesteście pewni kupić-nie kupić, to właśnie wyszło demo Dying Light na wszystkich platformach. Według informacji prasowej zawiera 3 godziny rozgrywki.


Jeżeli cały czas gracie, to wiecie, a jeżeli ostatnio pudełko z Diablo III przykurzyło się na półce - to odpalajcie znowu, właśnie wyszedł najnowszy patch do gry. I nie chodzi tutaj wyłącznie o jakieś drobne poprawki: mowa i o nowej krainie, dodatkowych możliwościach wykuwania ekwipunku, itd. itp. Patch o numerze 2.3.0 jest dostępny na razie na PC-tach.

A propos "blaszaków" - jeżeli jesteś fanem serii Assasins Creed, to w najnowszą odsłonę z podtytułem Syndicate na komputerze zagrasz miesiąc później niż posiadacze konsol. Chodzi o problemy z wydajnością, które dotknęły poprzednie Unity właśnie na "blaszakch". Tym razem wydawca chce tego uniknąć. Chociaż - odsyłamy do naszej recenzji Assasins Creed: Unity - na naszym redakcyjnym komputerze działała całkiem dobrze.

Nie kończymy wątku PC-tów: w sieci można obejrzeć pierwszy krótki film i trochę obrazków ze specjalnego moda do słynnego gangsterskiego sandboxa GTA V. Nazywa się "Toddyhancer" i z komputerowej grafiki robi coś na kształt grafiki fotorealistycznej. Ale "blaszak" dostaje w kość, więc trzeba mieć odpowiednio mocną maszynę. Przy czym, mod dopiero powstaje i nie wiadomo, kiedy będzie gotowy.

Tymczasem na konsolach nowej generacji PlayStation 4 i Xbox One zadebiutowała odświeżona wersja gry z poprzedniej generacji czyli Dishonored: Definitive Edition. Oglądamy filmiki porównujące dwie wersje... i szczerze mówiąc, chociaż reedycja wygląda nieco lepiej, to ogromnej poprawy jakości grafiki się nie spodziewajcie. Z tym, że jeżeli jeszcze nie graliście, to oczywiście sama gra niezmiennie pozostaje naprawdę bardzo fajna.


Zobacz także

2015-05-15, godz. 14:21 [16.05.2015] Dark Souls II: Scholar of the First Sin [PS4] Ostatni boss "ubity", wszystkie pucharki zdobyte, a na liczniku czasu gry masz grubo ponad 100 godzin - i pytasz sam siebie: co dalej? Żal rozstawać się z uniwersum, żal tym większy, bo polubiłeś, jak twórcy ze studia From Software… » więcej 2015-05-08, godz. 16:53 [09.05.2015] Było sobie studio... ... nazywało się Reality pump i robiło niezłe gry. Może nie były to mega hity, ale nakłady szły w miliony. Do czasu - bo właśnie zbankrutowali. A byli jednym z polskich pionierów w tej branży, więc sporo na ten temat rozmawiamy… » więcej 2015-05-08, godz. 15:54 [09.05.2015] Giermasz #139 - Krwawe KO W tym programie recenzja jednej produkcji - za to nie byle jakiej, bo na hasło "Mortal Kombat" reagują nawet osoby, które nie interesują się grami. Było nie było - seria krwawych bijatyk jest jedną z wizytówek tej branży. Ale pomyśleliśmy… » więcej 2015-05-08, godz. 15:04 [09.05.2015] Windows "miłości i pokoju"... Jak powszechnie wiadomo, używanie tak zwanych emotikonów - smutnych, wesołych, zadumanych, zdenerwowanych, zdziwionych, itd.itp - buziek (a kreskówkowych smutnych czy wesołych piesków, kotków i wielu innych) od dawna jest normalnym… » więcej 2015-05-08, godz. 10:38 [09.05.2015] Yie Ar Kung-Fu (1985 r.) W opisie tej gry na Wikipedii czytamy, że "uważa się ją za podstawę dla współczesnych gier walki". Skoro więc w Giermaszu z 9 maja mówimy o dopiero co wydanej nowoczesnej bijatyce Mortal Kombat X - to powspominajmy, od czego się… » więcej 2015-05-08, godz. 10:05 [09.05.2015] Przegląd tygodnia Szkoda. Naprawdę szkoda, że w taki sposób żegnają się z tworzeniem gier. Pamiętacie, jak złościliśmy się na beznadzieje pirackie RPG Raven's Cry? Totalnie niedopracowane, pisane "na kolanie"... ta gra stała się przysłowiowym… » więcej 2015-05-06, godz. 15:38 ARCHIWUM 2015, kwiecień » więcej 2015-05-06, godz. 15:34 [09.05.2015] Mortal Kombat X [PC] Wiem, wiem - żeby recenzować taką grę powinienem znać na wyrywki wszystkie ciosy wszystkich wojowników i to najlepiej z kultowej "jedynki". A przynajmniej dogłębnie ograć poprzednią, bardzo dobrze ocenianą "dziewiątkę". I nawet… » więcej 2015-05-06, godz. 12:28 [09.05.2015] Mortal Kombat X [PC] Wiem, wiem - żeby recenzować taką grę powinienem znać na wyrywki wszystkie ciosy wszystkich wojowników i to najlepiej z kultowej "jedynki". A przynajmniej dogłębnie ograć poprzednią, bardzo dobrze ocenianą "dziewiątkę". I nawet… » więcej 2015-05-06, godz. 12:26 [09.05.2015] Mortal Kombat X [PC] Wiem, wiem - żeby recenzować taką grę powinienem znać na wyrywki wszystkie ciosy wszystkich wojowników i to najlepiej z kultowej "jedynki". A przynajmniej dogłębnie ograć poprzednią, bardzo dobrze ocenianą "dziewiątkę". I nawet… » więcej
526527528529530531532