Extra Giermasz
Radio SzczecinRadio Szczecin » Extra Giermasz
"Skoro "jedynka" była opóźniona, to i opóźniamy premierę "dwójki"" - podobno tak wygląda sytuacja z następcą hitowej sieciowej strzelanki Destiny. Reklamowana swego czasu jako najdroższa gra w historii, cieszy się ogromnym powodzeniem. Dość powiedzieć, że wydany ostatnio dodatek The Taken King pobił kilka rekordów cyfrowej dystrybucji. Ale następcy wypatrujcie raczej na przyszły rok, chociaż to nieoficjalne informacje - tyle, że podane przez poważany serwis Kotaku.


Fani Star Wars zagrywający się w inną sieciową strzelankę z podtytułem Battlefront szykują portfele. Ale spokojnie, wydatki będzie można rozłożyć w czasie, poznaliśmy właśnie plan wydawniczy kolejnych map. Pierwszego DLC w tym roku spodziewajcie się wiosną, ale - co tu kryć - największych entuzjazm budzi zapowiedź na jesień 2016. Nazywa się "Gwiazda Śmierci" - i wszystko jasne...

From Software podkręca apetyty graczy przed wiosenną premierą Dark Souls III. Kilka nowych, niezwykle klimatycznych obrazków, trochę szczegółów o - jak zawsze - bardzo enigmatycznie przedstawianej fabule skutecznie rozpala wyobraźnię fanów RPG-ów akcji. Wielce wyczekiwanego następcy bardzo trudnych acz piekielnie satysfakcjonujących produkcji wypatrujcie na sklepowych półkach od 12 kwietnia.

Zrobiło się mistycznie - to wracamy do twardych, księgowych realiów rynku elektronicznej rozrywki. Jeszcze parę lat temu raczej ciekawostka, dzisiaj kura znosząca złote jaja: cyfrowa dystrybucja rośnie w siłę. W 2015 roku według firmy SuperData Research padł światowy rekord, gracze wydali w ten sposób 61 miliardów dolarów. Najlepsze wyniki mają produkcje PC-towe. Zabawne, że przoduje League of Legends z ponad miliardem szcześciuset milionami przychodu - zabawne, bo to przecież gra "darmowa" z mikropłatnościami.

Insomniac Games, oprócz "klepania" remaku swojej flagowej serii Ratchet & Clank, znaleźli czas na dłubanie przy innej produkcji. I to premierowej, chociaż mniejsze - właśnie zapowiedziano Song of the Deep. Grafika 2,5D, w grze będziemy pływać łodzią podwodną, mechanika rozgrywki oparta jest o schemat metrodivanii - czyli wraz z postępami będziemy odblokowywać kolejne umiejętności, dzięki którym dostaniemy się we wcześniej nieosiągalne miejsca. Premiera latem, cenę znamy, wydaje się sensowna.


Była "świeżynka", czas na "kotlecika". Valkyria Chronicles Remastered oficjalnie potwierdzone na Zachodzie w wersji na PS4. Ta ciekawa produkcja ostatnio zdobyła uznanie PC-towców, którzy - tak na marginesie - długo czekali na możliwość odpalenia tej gry na "blaszaku". A teraz czekamy na odświeżony remaster. Przypomnijmy, że to miks jRPG z grą turową dziejący się w alternatywnej Europie lat 30, gdy wybucha konflikt zbrojny między mocarstwami. Czekamy na to.


Ale najlepszy dodatek to zapowiedziała ostatnio firma PlayWay. Twórcy różnego rodzaju symulatorów poinformowali, że przygotowują DLC nazwane Złoty Pociąg. Zgodnie z nazwą, mowa tu oczywiście o zaginionych nazistowskich skarbach w ukrytym gdzieś pod ziemią pociągu. I nie byłoby w tym nic zaskakującego, gdyby nie fakt, że to dodatek do gry... której jeszcze oficjalnie nie zapowiedzieli. Czyli mamy ujawniony dodatek do nieujawnionej jeszcze gry. Chociaż niniejszym wiemy, że symulator pociągu Train Service no musi (musi?) już powstawać...

Zobacz także

2016-01-15, godz. 15:07 [16.01.2016] Red Game Without A Great Name [PC] Tytuł gry czasami powstaje na samym końcu jej tworzenia. Przynajmniej tak musiało być z polskim Red Game Without a Great Name od studia iFun4all. Tak, gra jest czerwona - i chodzi nie tylko o jej wygląd, ale też o kolor emocji, które… » więcej 2016-01-15, godz. 14:35 [16.01.2016] Red Game Without A Great Name [PC] Tytuł gry czasami powstaje na samym końcu jej tworzenia. Przynajmniej tak musiało być z polskim Red Game Without a Great Name od studia iFun4all. Tak, gra jest czerwona - i chodzi nie tylko o jej wygląd, ale też o kolor emocji, które… » więcej 2016-01-15, godz. 13:36 [16.01.2016] Underrail [PC] O Matko! Jaki trafił mnie zaszczyt... Recenzuję najnowszą część Fallouta. A nie, czekaj... Gdzie trójwymiar? Gdzie widzenie z pierwszej osoby? Co tu robi znowu rzut izometryczny? Tak to przynajmniej wygląda na początku. Niektórzy… » więcej 2016-01-15, godz. 13:35 [16.01.2016] Underrail [PC] O Matko! Jaki trafił mnie zaszczyt... Recenzuję najnowszą część Fallouta. A nie, czekaj... Gdzie trójwymiar? Gdzie widzenie z pierwszej osoby? Co tu robi znowu rzut izometryczny? Tak to przynajmniej wygląda na początku. Niektórzy… » więcej 2016-01-15, godz. 13:30 [16.01.2016] Chaos Reborn [Mac] Chaos odrodzony... "Chaos Reborn"... Julian Gollop, brytyjski twórca m.in. X-COM przy pomocy finansowania społecznościowego wskrzesił swoją grę z 1985 roku "Chaos: The Battle of Wizards". Dostaliśmy strategię turową w świecie magów… » więcej 2016-01-15, godz. 13:28 [16.01.2016] Chaos Reborn [Mac] Chaos odrodzony... "Chaos Reborn"... Julian Gollop, brytyjski twórca m.in. X-COM przy pomocy finansowania społecznościowego wskrzesił swoją grę z 1985 roku "Chaos: The Battle of Wizards". Dostaliśmy strategię turową w świecie magów… » więcej 2016-01-15, godz. 13:10 [16.01.2016] Polskie hity Metacritic 2015 Powoli kończy się czas różnorakich podsumowań roku 2015, więc na początek krótko o najlepiej ocenianych polskich produkcjach - dzięki serwisowi Metacritic mamy uśrednione dane z wielu recenzji. Zaskoczenia, jak zapewnia Michał Król… » więcej 2016-01-15, godz. 13:08 ARCHIWUM 2015 » więcej 2016-01-15, godz. 13:06 ARCHIWUM 2015 » więcej 2016-01-15, godz. 13:05 ARCHIWUM 2015, grudzień » więcej
491492493494495496497