Extra Giermasz
Radio SzczecinRadio Szczecin » Extra Giermasz
Zatrzymaj się, by zatrzymać czas i wygrać. Taki paradoks, to główny mechanizm gry SUPERHOT. Strzelanina z perspektywy pierwszej osoby jest dzieckiem małego łódzkiego studia. Gra pojawiła się na rynku dzięki składce internautów. Co sprawiło, że gracze na całym świecie zapragnęli nagle kolejnego FPS'a, tworzonego dodatkowo przez nieznaną grupę z Polski? Pomysł. Koncepcja jest prosta: każdy nasz ruch sprawia, że czas płynie swoim torem, gdy jednak się zatrzymamy, radykalnie zwalnia. To te chwile wykorzystujemy na analizę sytuacji, oddanie strzału czy uniki przed kulami wrogów.

Grę do recenzji dostaliśmy od polskiego wydawcy firmy CDP.PL
GIERMASZ-Recenzja SUPERHOT

Sama gra wita nas menu przypominającym interfejs Norton Commandera sprzed kilkudziesięciu lat. Widzimy klasyczną ramkę z różnej maści plikami. Są tu naszpikowane wielkimi pikselami grafiki, filmiki wideo o podobnej jakości a nawet minigra Timberman o drwalu ścinającym drzewo.

Jest też plik superhot.exe, przesłany przez znajomego, który chwilę wcześniej informuje nas o odkryciu fajnej gry. Włączamy i po chwili ekran zmienia się w tunel, który przenosi nas do sterylnego, białego pomieszczenia...

Nie jesteśmy jednak sami, bo natychmiast pojawiają się przed nami czerwone postacie. Zaczynają strzelać. Zatrzymujemy się i cały świat zamiera. Wystarczy jednak ruszyć z miejsca, by wszystko ponownie ożyło. Tak zaczyna się SUPERHOT.

Celem gry jest pokonanie przeciwników. To jednak nie wszystko, bo w tle strzelaniny i uników pojawia się intrygujące tło fabularne. Szczegółów nie zdradę, powiem tylko, że w pewnej chwili zaczynałem się zastanawiać, czy to ja jestem graczem, czy to program gra sobie mną. Co się za tym kryje? Sprawdźcie koniecznie.

Szczerze polecam.

Zobacz także

2016-03-12, godz. 06:00 [12.03.2016] Z Wieśkiem przez świat Zawrót głowy od milionów - tych na koncie i ilości sprzedanych egzemplarzy gier z serii Wiedźmin na całym świecie. Ale studio CD Projekt RED nie spoczywa na laurach, z racji opublikowanego sprawozdania dla inwestorów, bardzo dużo… » więcej 2016-03-12, godz. 06:00 [12.03.2016] Czarna dziura Czy wiecie, że nie ma na świecie takiego komputera firmy Apple, który jest w stanie obsłużyć gogle do wirtualnej rzeczywistości? Z taką "obrazoburczą" tezą przyszedł do studia nasz ekspert od nowych technologii Radek Lis... A tak… » więcej 2016-03-12, godz. 06:00 [12.03.2016] Jak powstaje Shadow of Nebula W dzisiejszych czasach cyfrowej dystrybucji gier, kupowanych bezpośrednio w internecie, możliwe są kariery niewielkich zespołów, które mimo małego budżetu potrafiły stworzyć zapadającą w pamięć produkcję. Z drugiej strony -… » więcej 2016-03-05, godz. 06:00 [05.03.2016] Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2 Są takie gry o których jakby tak racjonalnie pomyśleć z boku to możemy się zastanawiać czy ich twórcy na pewno mają wszystkie klepki. Jest taki rodzaj poczucia humoru który swoim absurdem sprawia że plujemy herbatą w monitor. I… » więcej 2016-03-05, godz. 06:00 [05.03.2016] Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2 Są takie gry o których jakby tak racjonalnie pomyśleć z boku to możemy się zastanawiać czy ich twórcy na pewno mają wszystkie klepki. Jest taki rodzaj poczucia humoru który swoim absurdem sprawia że plujemy herbatą w monitor. I… » więcej 2016-03-05, godz. 06:00 [05.03.2016] SUPERHOT [PC] Zatrzymaj się, by zatrzymać czas i wygrać. Taki paradoks, to główny mechanizm gry SUPERHOT. Strzelanina z perspektywy pierwszej osoby jest dzieckiem małego łódzkiego studia. Gra pojawiła się na rynku dzięki składce internautów… » więcej 2016-03-05, godz. 06:00 [05.03.2016] Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2 Są takie gry o których jakby tak racjonalnie pomyśleć z boku to możemy się zastanawiać czy ich twórcy na pewno mają wszystkie klepki. Jest taki rodzaj poczucia humoru który swoim absurdem sprawia że plujemy herbatą w monitor. I… » więcej 2016-03-05, godz. 06:00 [05.03.2016] Przegląd tygodnia No i doczekaliśmy się - nie, nie, jeszcze nie samej gry, ale przynajmniej daty premiery. Tak więc, jeżeli chcecie zwiedzić gigantyczny kosmos w totalnym sandboxie No Man's Sky , to szykujcie portfele na 22 czerwca. O ile macie PS4… » więcej 2016-03-05, godz. 06:00 GIERMASZ 2016, marzec » więcej
482483484485486487488