Extra Giermasz
Radio SzczecinRadio Szczecin » Extra Giermasz
GIERMASZ-Program z 26.03.16
Jak sama nazwa wskazuje, to trzecia odsłona Giermaszu w której skupiliśmy się wyłącznie na graniu muzyki z recenzowanych produkcji (pierwszy znajdziecie tutaj, a tutaj drugi). W tym programie usłyszycie utwory z aż 17 gier, większość z pierwszych trzech miesięcy tego roku. Elektronika, ambient, j-pop-rock, orkiestry, chóry i... country - i wiele, wiele więcej. Niezmiennie podkreślamy, że fan gier komputerowych musi być otwarty na różne muzyczne klimaty. Ciekawe, że całkiem nieźle się to udaje. Są też kompozycje z polskich gier - jednym słowem, miłego słuchania. Teraz świątecznie, a za tydzień wracamy z "normalnym" wydaniem programu.
GIERMASZ-Program z 19.03.16
W tym Giermaszu znowu bardzo dużo gier: nasz redakcyjny płatny zabójca Rafał Molenda zmierzył się z pierwszym odcinkiem gry Hitman. Kontynuacja znanej serii zapowiada się nieźle - i czekamy na kolejne odsłony tej produkcji. Testujemy też odnowione wersje interaktywnych filmów z Quantic Dream Collection. Tak Heavy Rain jak i Beyond: Two Souls w wersji na PS4, zdaniem Michała Króla i Andrzeja Kutysa, mogą się podobać. Chociaż pytanie, czy warto kupić mając wersję na poprzednią konsolę, pozostaje otwarte. W tym programie także odpicowana słynna strzelanka Gears of War: Ultimate Edition, Andrzej Kutys testuje wersję na PC - i poleca tak posiadaczom "blaszaków" (choć nie obędzie się bez zabawy z suwakami ustawień grafiki), to także pozycja obowiązkowa w domowej biblioteczce konsoli Xbox One. Wreszcie, Agata Hawrylczuk opowie Wam o niewielkiej niezależnej perełce: Pony Island to niezła "jazda bez trzymanki", polecamy. W studiu pojawił się też nasz ekspert od nowych technologii Radek Lis, mówi między innymi o ciężkim losie polskiego wynalazcy. A Michał Król sprawdził co dzieje się w branży polskiej w kąciku Gramy po polsku.
GIERMASZ - Program z dnia 12 marca 2016 r.
W tej audycji dużo tematów kosmicznych. W studiu Giermaszu odwiedzili nas Damian Zubrzycki i Rafał Piórkowski ze szczecińskiego studia Bisonia: własnymi siłami, po godzinach tworzą grę przygodową Shadow of Nebula, możecie ją znaleźć we wczesnym dostępie w sklepie Steam. Kosmos podbijał także Rafał Molenda, który przetestował niedokończoną jeszcze strategię Master of Orion: Conquer the Stars - pierwsze wrażenie jest naprawdę pozytywne. Dla równowagi, Michał Król zachwycił się sandboxem rozgrywającym się w epoce kamienia łupanego czyli Far Cry Primal. A Andrzej Kutys wyruszył w dzikie ostępy lasów Wyoming, żeby przeżyć niepokojącą przygodę w naprawdę udanym Firewatch. Studio Giermaszu odwiedził także Radek Lis, aby w kąciku technologicznym opowiedzieć między innymi o najciemniejszym materiale na Ziemi. Oprócz wizyty chłopaków z Bisonii nie zabrakło też innych nowinek od polskich twórców gier. A na koniec Stary, ale jary Moon Patrol.
GIERMASZ - Program z dnia 5 marca 2016 r.
W tym programie tylko dwie recenzje (bo Andrzej Kutys ciągle nie może się nacieszyć swoją nową konsolą i znowu pokpił sprawę - więc recenzja Firewatch za tydzień). Tak więc polecamy sympatyczną "strzelankę": Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2 to bardzo fajna propozycja nie tylko dla hardkorowców. Tak naprawdę - jak podkreśla Agata Hawrylczuk - to gra dla całej rodziny. A Rafał Molenda pobił rekord: napisał chyba najkrótszą recenzję w historii programu. Bo co tu gadać, w polską taktyczną strzelankę SUPERHOT po prostu trzeba grać a nie o niej dywagować. W studiu pojawił się także nasz ekspert od nowych technologii Radek Lis, tym razem, między innymi, "nawiedzamy się" kolejnym świetnym dronem, który dopiero co pojawił się na rynku. A w kąciku Gramy po polsku Michał Król (także z portalu Graczpospolita.pl) zagląda do portfela najbogatszych polaków - tak, tak, na grach także można się dorobić. Działu Stare, ale jare nie ma - bo się poleniliśmy...

Zobacz także

2016-01-15, godz. 13:05 ARCHIWUM 2015, listopad » więcej 2016-01-15, godz. 11:10 [16.01.2016] "Podglądany, podglądana" Tym razem sporo wiadomości i plotek dotyczących branży smartfonów. Wiadomo na przykład, że zamiast Motoroli będzie Moto - nam się bardziej kojarzy to z motoryzacją, ale producent ma nadzieję, że rebranding przyniesie rezultaty… » więcej 2016-01-15, godz. 10:52 [16.01.2015] Giermasz #175 - Czas na indyka Trzy recenzje, trzy gry niezależne, niezbyt drogie i - warte uwagi. Chaos Reborn ograła gościnnie dziennikarka Agata Hawrylczuk. Nie pierwszy raz zmierzyła się z tematem gier strategicznych czy turowych, recenzowana produkcja godna jest… » więcej 2016-01-14, godz. 15:31 [16.01.2016] Przegląd tygodnia Najpierw było zdziwienie, później niedowierzanie i na końcu - jak to w necie - lekki hejt: "no po prostu wstydu nie mają żeby tak zdzierać kasę z fanów". A fani, jak to fani, nie przejmując się gadaniem, popędzili do sklepów i… » więcej 2016-01-14, godz. 15:29 [16.01.2016] Chaos Reborn [Mac] Chaos odrodzony... "Chaos Reborn"... Julian Gollop, brytyjski twórca m.in. X-COM przy pomocy finansowania społecznościowego wskrzesił swoją grę z 1985 roku "Chaos: The Battle of Wizards". Dostaliśmy strategię turową w świecie magów… » więcej 2016-01-14, godz. 15:28 [16.01.2016] Underrail [PC] O Matko! Jaki trafił mnie zaszczyt... Recenzuję najnowszą część Fallouta. A nie, czekaj... Gdzie trójwymiar? Gdzie widzenie z pierwszej osoby? Co tu robi znowu rzut izometryczny? Tak to przynajmniej wygląda na początku. Niektórzy… » więcej 2016-01-14, godz. 15:27 [16.01.2016] Red Game Without A Great Name [PC] Tytuł gry czasami powstaje na samym końcu jej tworzenia. Przynajmniej tak musiało być z polskim Red Game Without a Great Name od studia iFun4all. Tak, gra jest czerwona - i chodzi nie tylko o jej wygląd, ale też o kolor emocji, które… » więcej 2016-01-08, godz. 20:02 [09.01.2016] Flower Power W nowych technologiach nie ma ani chwili przestoju - ledwo rozpoczął się nowy rok, a już poważna, znana i duża impreza targowa w USA, czyli oczywiście CES. Oczywiście - bo jak zawsze nasz ekspert od nowych technologii Radek Lis bardzo… » więcej 2016-01-08, godz. 20:02 GIERMASZ 2016, styczeń » więcej 2016-01-08, godz. 19:44 [09.01.2016] Idź za białym królikiem W pierwszej części tego wydania naszego kącika o polskich grach posłuchacie rozmowy Michała Króla z Pawłem Gajdą, project managerem Carbon Studio, które tworzy niezmiernie ciekawie się zapowiadającą produkcję z użyciem wirtualnych… » więcej
492493494495496497498