Extra Giermasz
Radio SzczecinRadio Szczecin » Extra Giermasz
Maciej Kacprzak z Techland o planach i pomysłach
Grzegorz Mazur z Vile Monarch o grze "Crash Your Enemies"
Krzysztof Zięba z iFun4all o "Serial Cleaner"
Tomasz Tomaszewski z Thing Trunk o "Book of Demons"
Szymon Bryła z Artifex Mundi o kilku nadchodzących produkcjach
Bartłomiej Rozbicki z ATGames o "Full of Stars"
Adam Robaszyński-Janiec z The House of Fables o kilku nadchodzących produkcjach
Mariusz Szypura z Telehorse o "Steamburg" i "Steamkraft"
Druga część relacji Michała Króla ze spotkania twórców gier komputerowych Digital Dragons w Krakowie. Opowiadają:

- Maciej Kacprzak z Techland o planach i pomysłach
- Grzegorz Mazur z Vile Monarch o grze "Crash Your Enemies",
- Krzysztof Zięba z iFun4all o "Serial Cleaner",
- Tomasz Tomaszewski z Thing Trunk o "Book of Demons",
- Szymon Bryła z Artifex Mundi o kilku nadchodzących produkcjach,
- Bartłomiej Rozbicki z ATGames o "Full of Stars",
- Adam Robaszyński-Janiec z The House of Fables o kilku nadchodzących produkcjach,
- Mariusz Szypura z Telehorse o "Steamburg" i "Steamkraft".
Realizacja: Michał Król, Michał Miarka
Posłuchaj rozmowy z Łukaszem Hacurą z Anshar Studios o grze VR Detached
Posłuchaj rozmowy z Maciejem Zworskim z IMNG.pro o grze Seven: The Days Long Gone
Posłuchaj rozmowy z Michałem Staniszewskim ze studia Plastic o grze Bound
Wystarczy przeczytać tytuł i wszystko powinno stać się jasne. W Krakowie spotkała się polska branża gier komputerowych. Michał Król z redakcji Giermaszu (i Graczpospolita.pl) zakasał rękawy, wziął mikrofon do ręki i nagrał bardzo ciekawe rozmowy o grach które - miejmy nadzieję - mają szansę sporo "namieszać" na całym świecie. To część pierwsza relacji, za tydzień będzie jeszcze większa. A teraz z przyjemnością polecamy trzy rozmowy: po pierwsze z Łukaszem Hacurą z Anshar Studios o grze VR Detached, po drugie z Maciejem Zworskim z IMNG.pro o grze Seven: The Days Long Gone i po trzecie z Michałem Staniszewskim ze studia Plastic o grze Bound.
GIERMASZ-Gramy po polsku na 14.05.16
Już wkrótce w Krakowie rozpocznie się festiwal branży i deweloperów czyli Digital Dragons. Liczba polskich gier, jakie będzie tam można zobaczyć, wręcz przyprawia o zawrót głowy. Michał Król z Graczpospolita.pl będzie tam także z mikrofonem Giermaszu, więc w kolejnych audycjach relacja - a teraz "zajawka". Poza tym, mówimy między innymi o sukcesie gry planszowej na podstawie hitowego This War of Mine - internauci w trzy godziny sfinansowali jej powstanie. Oczywiście nie brakuje także informacji o mniejszych projektach, tak na smartfony czy tablety ale i konsole - posłuchajcie. Na koniec ciekawostka - polska ambasada promuje polskie gry.
GIERMASZ-Gramy po polsku na 07.05.16
... i podobno ta gra cały czas powstaje... Ale, powiedzielibyśmy - na ćwierć etatu. Franko 2 to akurat przykład tej gorszej strony działania finansowania społecznościowego, ale na szczęście są też lepsze wieści od naszej branży. O czym mówi Michał Król (Graczpospolita.pl). Nie wiemy, czy wiecie, ale maj to miesiąc w którym premiery będzie miało naprawdę sporo polskich produkcji. Wysłuchajcie naszej rozmowy to się dowiecie, co i kiedy wychodzi. A także, na przykład, dlaczego zaciekawiła nas alternatywna wizja wojny 1920 roku.

Zobacz także

2016-07-23, godz. 06:00 [23.07.2016] Przegląd tygodnia Tak, wiemy - hejtowanie Call of Duty zawsze w modzie a ostatnio to już w ogóle. Pierwsze trailery przygotowywanej na jesień kolejnej części strzelanki Call of Duty: Infinite Warfare zbierały rekordowe "cięgi" w internecie. A że futurystyczny… » więcej 2016-07-23, godz. 06:00 [23.07.2016] Smite [PS4] Kto w wakacje chce nadrobić zaległości? Macie PlayStation 4 i ochotę na fajną rozwałkę? A domowy budżet przypomina Morze Martwe? To jest okazja. Smite rozgościło się na naszych konsolach. Czyli sieciowa gra, która pozwala nam być… » więcej 2016-07-23, godz. 06:00 [23.07.2016] Crush Your Enemies [PC] Od czasów Command & Conquer Generals rynek RTS-ów był dla mnie martwy. Nie żeby nic nie wychodziło, ale wszystko robione było na jedną modłę i strategie czasu rzeczywistego trafiły do szufladki "zapomnij o tym gatunku". Mijały lata… » więcej 2016-07-23, godz. 06:00 [23.07.2016] Król Wiedźmin... Po dwóch tygodniach przerwy wracamy z kącikiem o grach polskich w Giermaszu. Wracamy "z przytupem" czyli Michał Król znowu rozpływa się nad wynikami Wiedźmina III: Dziki Gon - no dobra, wszyscy się rozpływamy. Zresztą, dobrą passę… » więcej 2016-07-22, godz. 17:34 [23.07.2016] Crush Your Enemies [PC] Od czasów Command & Conquer Generals rynek RTS-ów był dla mnie martwy. Nie żeby nic nie wychodziło, ale wszystko robione było na jedną modłę i strategie czasu rzeczywistego trafiły do szufladki "zapomnij o tym gatunku". Mijały lata… » więcej 2016-07-16, godz. 06:00 Emlyn Hughes International Soccer (1988 r.) Piłki kopane w latach 80 miały jeden zasadniczy plus. Były proste i rozbudowane zarazem. Tak też było z Emlyn Hughes International Soccer, które w 1988 wydało Audiogenic Software. Proste, bo sterowanie było uproszczone do granic przyzwoitości… » więcej 2016-07-16, godz. 06:00 [16.07.2016] The Technomancer [PC] Przyszłość... Ludzkość wylądowała ma Marsie. Dzięki zaawansowanej technologii koloniści zaczęli proces terraformowania, czyli przetwarzania zabójczej marsjańskiej atmosfery w życiodajną mieszankę azotu i tlenu. Pierwsze stacje… » więcej 2016-07-16, godz. 06:00 [16.07.2016] Ori and the Blind Forest: Definitive Edition [PC] Baśniowa kraina, piękny las, który więdnie przez to, że pewne wredne ptaszysko kradnie światło Świętego Drzewa i po krainie zaczynają grasować potwory. Bajeczna, wspaniała rysowana grafika wydawałoby się prostej platformówki… » więcej 2016-07-16, godz. 06:00 [16.07.2016] Ori and the Blind Forest: Definitive Edition [PC] Baśniowa kraina, piękny las, który więdnie przez to, że pewne wredne ptaszysko kradnie światło Świętego Drzewa i po krainie zaczynają grasować potwory. Bajeczna, wspaniała rysowana grafika wydawałoby się prostej platformówki… » więcej 2016-07-16, godz. 06:00 [16.07.2016] The Technomancer [PC] Przyszłość... Ludzkość wylądowała ma Marsie. Dzięki zaawansowanej technologii koloniści zaczęli proces terraformowania, czyli przetwarzania zabójczej marsjańskiej atmosfery w życiodajną mieszankę azotu i tlenu. Pierwsze stacje… » więcej
462463464465466467468