Extra Giermasz
Radio SzczecinRadio Szczecin » Extra Giermasz
Maciej Kacprzak z Techland o planach i pomysłach
Grzegorz Mazur z Vile Monarch o grze "Crash Your Enemies"
Krzysztof Zięba z iFun4all o "Serial Cleaner"
Tomasz Tomaszewski z Thing Trunk o "Book of Demons"
Szymon Bryła z Artifex Mundi o kilku nadchodzących produkcjach
Bartłomiej Rozbicki z ATGames o "Full of Stars"
Adam Robaszyński-Janiec z The House of Fables o kilku nadchodzących produkcjach
Mariusz Szypura z Telehorse o "Steamburg" i "Steamkraft"
Druga część relacji Michała Króla ze spotkania twórców gier komputerowych Digital Dragons w Krakowie. Opowiadają:

- Maciej Kacprzak z Techland o planach i pomysłach
- Grzegorz Mazur z Vile Monarch o grze "Crash Your Enemies",
- Krzysztof Zięba z iFun4all o "Serial Cleaner",
- Tomasz Tomaszewski z Thing Trunk o "Book of Demons",
- Szymon Bryła z Artifex Mundi o kilku nadchodzących produkcjach,
- Bartłomiej Rozbicki z ATGames o "Full of Stars",
- Adam Robaszyński-Janiec z The House of Fables o kilku nadchodzących produkcjach,
- Mariusz Szypura z Telehorse o "Steamburg" i "Steamkraft".
Realizacja: Michał Król, Michał Miarka
Posłuchaj rozmowy z Łukaszem Hacurą z Anshar Studios o grze VR Detached
Posłuchaj rozmowy z Maciejem Zworskim z IMNG.pro o grze Seven: The Days Long Gone
Posłuchaj rozmowy z Michałem Staniszewskim ze studia Plastic o grze Bound
Wystarczy przeczytać tytuł i wszystko powinno stać się jasne. W Krakowie spotkała się polska branża gier komputerowych. Michał Król z redakcji Giermaszu (i Graczpospolita.pl) zakasał rękawy, wziął mikrofon do ręki i nagrał bardzo ciekawe rozmowy o grach które - miejmy nadzieję - mają szansę sporo "namieszać" na całym świecie. To część pierwsza relacji, za tydzień będzie jeszcze większa. A teraz z przyjemnością polecamy trzy rozmowy: po pierwsze z Łukaszem Hacurą z Anshar Studios o grze VR Detached, po drugie z Maciejem Zworskim z IMNG.pro o grze Seven: The Days Long Gone i po trzecie z Michałem Staniszewskim ze studia Plastic o grze Bound.
GIERMASZ-Gramy po polsku na 14.05.16
Już wkrótce w Krakowie rozpocznie się festiwal branży i deweloperów czyli Digital Dragons. Liczba polskich gier, jakie będzie tam można zobaczyć, wręcz przyprawia o zawrót głowy. Michał Król z Graczpospolita.pl będzie tam także z mikrofonem Giermaszu, więc w kolejnych audycjach relacja - a teraz "zajawka". Poza tym, mówimy między innymi o sukcesie gry planszowej na podstawie hitowego This War of Mine - internauci w trzy godziny sfinansowali jej powstanie. Oczywiście nie brakuje także informacji o mniejszych projektach, tak na smartfony czy tablety ale i konsole - posłuchajcie. Na koniec ciekawostka - polska ambasada promuje polskie gry.
GIERMASZ-Gramy po polsku na 07.05.16
... i podobno ta gra cały czas powstaje... Ale, powiedzielibyśmy - na ćwierć etatu. Franko 2 to akurat przykład tej gorszej strony działania finansowania społecznościowego, ale na szczęście są też lepsze wieści od naszej branży. O czym mówi Michał Król (Graczpospolita.pl). Nie wiemy, czy wiecie, ale maj to miesiąc w którym premiery będzie miało naprawdę sporo polskich produkcji. Wysłuchajcie naszej rozmowy to się dowiecie, co i kiedy wychodzi. A także, na przykład, dlaczego zaciekawiła nas alternatywna wizja wojny 1920 roku.

Zobacz także

2016-07-09, godz. 06:00 [09.07.2016] Battlefleet Gothic: Armada [PC] Dawno, już naprawdę dawno żadna gra tak bardzo nie dała mi w kość. Gdybym mógł w jakiś sposób skumulować całą negatywną energię jaką w sobie zgromadziłem podczas rozgrywki, mógłbym chyba zasilić nią co najmniej małe miasteczko… » więcej 2016-07-09, godz. 06:00 [09.07.2016] Przegląd tygodnia Skoro przez ostatni miesiąc emocjonowaliśmy się EURO 2016 to zaczynamy od piłki. Electronic Arts zaprasza fanów, aby sami zdecydowali, jaki piłkarz pojawi się na okładce najnowszej FIFA 17. Do wyboru macie: Jamesa Rodrigueza z Realu… » więcej 2016-07-09, godz. 06:00 [09.07.2016] The Banner Saga 2 [Mac] Nadchodzi koniec świata ale to nie znaczy że trzeba się spieszyć. W końcu jest lato, wakacje, można odłożyć na chwilę pady i pęd po zwycięstwo i najwyższe trofea. Zamiast tego zanurzyć się we wciągającą historię i zastanowić… » więcej 2016-07-09, godz. 06:00 [09.07.2016] Star Ocean 5: Integrity and Faithlessness [PS4] No i co ja mam zrobić z tą grą? Moje pierwsze zetknięcie ze Star Ocean: Integrity and Faithlessness, grą RPG rodem z Japonii nie było najlepsze: po pierwszej godzinie miałem wręcz ochotę ją wyłączyć. Ale, początkowo li tylko… » więcej 2016-07-09, godz. 06:00 [09.07.2016] Mechaniczne burgery Ile macie gier w swojej bibliotece Steam, czyli największego sklepu z cyfrowymi grami na PC? Nieważne ile - "pocieszymy", że pewnie i tak mniej niż pewien pan z Japonii, który wykupił połowę dostępnych pozycji. O między innymi takich… » więcej 2016-07-02, godz. 06:00 [02.07.2017] Umbrella Corps [PS4] No dobra... Przyznaję, że nie jestem wielkim fanem Resident Evil. Nie to, że nie lubię tej gry, ale ta gra mnie za bardzo nie lubi. Za każdym razem, kiedy jakieś części pojawiały się na rynku przegapiałem je i wracałem je do nich… » więcej 2016-07-02, godz. 06:00 [02.07.2016] Deadlight: Director's Cut [PC] Zombie - temat wiecznie... żywy... Na temat żywych trupów, post apokaliptycznego świata i walki jednostki o przetrwanie powstały dziesiątki filmów i gier. I oto mamy kolejną ze śmiercią w tytule. Deadlight hiszpańskiego studia Tequila… » więcej 2016-07-02, godz. 06:00 [02.07.2016] LEGO Gwiezdne wojny: Przebudzenie Mocy [PS4] Z recenzją tej gry nie było łatwo... Na przykład, musiałem się kryć. Bo gdy tylko zdarzyło się, że do pokoju z konsolą wparowała moja ośmiolatka, zabierała mi pada i do widzenia. - Graj sobie później, teraz ja - mniej więcej… » więcej 2016-07-02, godz. 06:00 [02.07.2016] LEGO Gwiezdne wojny: Przebudzenie Mocy [PS4] Z recenzją tej gry nie było łatwo... Na przykład, musiałem się kryć. Bo gdy tylko zdarzyło się, że do pokoju z konsolą wparowała moja ośmiolatka, zabierała mi pada i do widzenia. - Graj sobie później, teraz ja - mniej więcej… » więcej 2016-07-02, godz. 06:00 [02.07.2016] LEGO Gwiezdne wojny: Przebudzenie Mocy [PS4] Z recenzją tej gry nie było łatwo... Na przykład, musiałem się kryć. Bo gdy tylko zdarzyło się, że do pokoju z konsolą wparowała moja ośmiolatka, zabierała mi pada i do widzenia. - Graj sobie później, teraz ja - mniej więcej… » więcej
464465466467468469470