Extra Giermasz
Radio SzczecinRadio Szczecin » Extra Giermasz
Maciej Kacprzak z Techland o planach i pomysłach
Grzegorz Mazur z Vile Monarch o grze "Crash Your Enemies"
Krzysztof Zięba z iFun4all o "Serial Cleaner"
Tomasz Tomaszewski z Thing Trunk o "Book of Demons"
Szymon Bryła z Artifex Mundi o kilku nadchodzących produkcjach
Bartłomiej Rozbicki z ATGames o "Full of Stars"
Adam Robaszyński-Janiec z The House of Fables o kilku nadchodzących produkcjach
Mariusz Szypura z Telehorse o "Steamburg" i "Steamkraft"
Druga część relacji Michała Króla ze spotkania twórców gier komputerowych Digital Dragons w Krakowie. Opowiadają:

- Maciej Kacprzak z Techland o planach i pomysłach
- Grzegorz Mazur z Vile Monarch o grze "Crash Your Enemies",
- Krzysztof Zięba z iFun4all o "Serial Cleaner",
- Tomasz Tomaszewski z Thing Trunk o "Book of Demons",
- Szymon Bryła z Artifex Mundi o kilku nadchodzących produkcjach,
- Bartłomiej Rozbicki z ATGames o "Full of Stars",
- Adam Robaszyński-Janiec z The House of Fables o kilku nadchodzących produkcjach,
- Mariusz Szypura z Telehorse o "Steamburg" i "Steamkraft".
Realizacja: Michał Król, Michał Miarka
Posłuchaj rozmowy z Łukaszem Hacurą z Anshar Studios o grze VR Detached
Posłuchaj rozmowy z Maciejem Zworskim z IMNG.pro o grze Seven: The Days Long Gone
Posłuchaj rozmowy z Michałem Staniszewskim ze studia Plastic o grze Bound
Wystarczy przeczytać tytuł i wszystko powinno stać się jasne. W Krakowie spotkała się polska branża gier komputerowych. Michał Król z redakcji Giermaszu (i Graczpospolita.pl) zakasał rękawy, wziął mikrofon do ręki i nagrał bardzo ciekawe rozmowy o grach które - miejmy nadzieję - mają szansę sporo "namieszać" na całym świecie. To część pierwsza relacji, za tydzień będzie jeszcze większa. A teraz z przyjemnością polecamy trzy rozmowy: po pierwsze z Łukaszem Hacurą z Anshar Studios o grze VR Detached, po drugie z Maciejem Zworskim z IMNG.pro o grze Seven: The Days Long Gone i po trzecie z Michałem Staniszewskim ze studia Plastic o grze Bound.
GIERMASZ-Gramy po polsku na 14.05.16
Już wkrótce w Krakowie rozpocznie się festiwal branży i deweloperów czyli Digital Dragons. Liczba polskich gier, jakie będzie tam można zobaczyć, wręcz przyprawia o zawrót głowy. Michał Król z Graczpospolita.pl będzie tam także z mikrofonem Giermaszu, więc w kolejnych audycjach relacja - a teraz "zajawka". Poza tym, mówimy między innymi o sukcesie gry planszowej na podstawie hitowego This War of Mine - internauci w trzy godziny sfinansowali jej powstanie. Oczywiście nie brakuje także informacji o mniejszych projektach, tak na smartfony czy tablety ale i konsole - posłuchajcie. Na koniec ciekawostka - polska ambasada promuje polskie gry.
GIERMASZ-Gramy po polsku na 07.05.16
... i podobno ta gra cały czas powstaje... Ale, powiedzielibyśmy - na ćwierć etatu. Franko 2 to akurat przykład tej gorszej strony działania finansowania społecznościowego, ale na szczęście są też lepsze wieści od naszej branży. O czym mówi Michał Król (Graczpospolita.pl). Nie wiemy, czy wiecie, ale maj to miesiąc w którym premiery będzie miało naprawdę sporo polskich produkcji. Wysłuchajcie naszej rozmowy to się dowiecie, co i kiedy wychodzi. A także, na przykład, dlaczego zaciekawiła nas alternatywna wizja wojny 1920 roku.

Zobacz także

2016-01-15, godz. 13:05 ARCHIWUM 2015, listopad » więcej 2016-01-15, godz. 11:10 [16.01.2016] "Podglądany, podglądana" Tym razem sporo wiadomości i plotek dotyczących branży smartfonów. Wiadomo na przykład, że zamiast Motoroli będzie Moto - nam się bardziej kojarzy to z motoryzacją, ale producent ma nadzieję, że rebranding przyniesie rezultaty… » więcej 2016-01-15, godz. 10:52 [16.01.2015] Giermasz #175 - Czas na indyka Trzy recenzje, trzy gry niezależne, niezbyt drogie i - warte uwagi. Chaos Reborn ograła gościnnie dziennikarka Agata Hawrylczuk. Nie pierwszy raz zmierzyła się z tematem gier strategicznych czy turowych, recenzowana produkcja godna jest… » więcej 2016-01-14, godz. 15:31 [16.01.2016] Przegląd tygodnia Najpierw było zdziwienie, później niedowierzanie i na końcu - jak to w necie - lekki hejt: "no po prostu wstydu nie mają żeby tak zdzierać kasę z fanów". A fani, jak to fani, nie przejmując się gadaniem, popędzili do sklepów i… » więcej 2016-01-14, godz. 15:29 [16.01.2016] Chaos Reborn [Mac] Chaos odrodzony... "Chaos Reborn"... Julian Gollop, brytyjski twórca m.in. X-COM przy pomocy finansowania społecznościowego wskrzesił swoją grę z 1985 roku "Chaos: The Battle of Wizards". Dostaliśmy strategię turową w świecie magów… » więcej 2016-01-14, godz. 15:28 [16.01.2016] Underrail [PC] O Matko! Jaki trafił mnie zaszczyt... Recenzuję najnowszą część Fallouta. A nie, czekaj... Gdzie trójwymiar? Gdzie widzenie z pierwszej osoby? Co tu robi znowu rzut izometryczny? Tak to przynajmniej wygląda na początku. Niektórzy… » więcej 2016-01-14, godz. 15:27 [16.01.2016] Red Game Without A Great Name [PC] Tytuł gry czasami powstaje na samym końcu jej tworzenia. Przynajmniej tak musiało być z polskim Red Game Without a Great Name od studia iFun4all. Tak, gra jest czerwona - i chodzi nie tylko o jej wygląd, ale też o kolor emocji, które… » więcej 2016-01-08, godz. 20:02 [09.01.2016] Flower Power W nowych technologiach nie ma ani chwili przestoju - ledwo rozpoczął się nowy rok, a już poważna, znana i duża impreza targowa w USA, czyli oczywiście CES. Oczywiście - bo jak zawsze nasz ekspert od nowych technologii Radek Lis bardzo… » więcej 2016-01-08, godz. 20:02 GIERMASZ 2016, styczeń » więcej 2016-01-08, godz. 19:44 [09.01.2016] Idź za białym królikiem W pierwszej części tego wydania naszego kącika o polskich grach posłuchacie rozmowy Michała Króla z Pawłem Gajdą, project managerem Carbon Studio, które tworzy niezmiernie ciekawie się zapowiadającą produkcję z użyciem wirtualnych… » więcej
492493494495496497498