Extra Giermasz
Radio SzczecinRadio Szczecin » Extra Giermasz
Dariusz Łęczycki ze studia Sleepless Clinic o grze Symmetry
SOS Sosowski opowiada o Mosh Pit Simulator
Paweł Gajda z Carbon Studio o Alice VR
Chłopaki ze studia Transhuman Design o grach Butcher i Transmigration
I tak jak mówiliśmy w zeszłym programie, niniejszym zapraszamy do odsłuchania kolejnych rozmów z polskimi twórcami gier, jakie w Warszawie nagrał Michał Król na imprezie Pixel Heaven. Opowiadają:

- Dariusz Łęczycki ze studia Sleepless Clinic o grze Symmetry,
- SOS Sosowski opowiada o Mosh Pit Simulator,
- Paweł Gajda z Carbon Studio o Alice VR,
- Chłopaki ze studia Transhuman Design o grach Butcher i Transmigration.
O The Way opowiada Błażej Sanecki ze studia Puzzling Dream
O Beat Cop mówi Maciej Miąsik ze studia Pixel Crow
Tomasz Kutera z CDP.pl wyjaśnia o co chodzi z wydawnictwem Klabater
Sprawdzamy polskie jRPG: Regalia of Men and Monarcho którym mówi Jędrzej Łojewski z Pixelated Milk
Rozmawiamy z organizatorem Pixel Heaven Robertem Łapińskim
Zgodnie z zapowiedzią z poprzednich programów czas na relację z warszawskiego Pixel Heaven. Na imprezę poświęconą grom niezależnym, z silną reprezentacją staroci, planszówek czy komiksów pojechał Michał Król. W tym Giermaszu pierwsza część relacji, za tydzień kolejna. I tak, zapraszamy do wysłuchania rozmów z twórcami gier: o The Way opowiada Błażej Sanecki ze studia Puzzling Dream, o Beat Cop mówi Maciej Miąsik ze studia Pixel Crow, a Tomasz Kutera z CDP.pl wyjaśnia o co chodzi z wydawnictwem Klabater. Wreszcie sprawdzamy polskie jRPG: Regalia: Of Men and Monarch o którym mówi Jędrzej Łojewski z Pixelated Milk i rozmawiamy z organizatorem Pixel Heaven Robertem Łapińskim.

GIERMASZ-Gramy po polsku na 04.06.2016
Co prawda najbliższe miesiące niekoniecznie sprzyjają graniu - ale jeżeli potrzebujecie czegoś interesującego, to może warto zainteresować się ofertą polskich studiów. Jak podkreśla Michał Król z Graczpospolita.pl, ostatnio mieliśmy sporo premier - tak wielkich produkcji za grube miliony - jak i mniejszych, niezależnych studiów, które może nie zawsze oszołomią oprawą graficzną, ale już na przykład pomysłem na rozgrywkę jak najbardziej tak. Zresztą posłuchajcie, tyle było tych nowości, że praktycznie omówienie ich zajęło cały kwadrans przeznaczony na polską branżę. A w bonusie ostatnia już rozmowa z tegorocznych Digital Dragons, posłuchajcie rozmowy ze znanym kompozytorem muzyki do gier Marcinem Przybłowiczem.

Zobacz także

2016-01-15, godz. 13:05 ARCHIWUM 2015, listopad » więcej 2016-01-15, godz. 11:10 [16.01.2016] "Podglądany, podglądana" Tym razem sporo wiadomości i plotek dotyczących branży smartfonów. Wiadomo na przykład, że zamiast Motoroli będzie Moto - nam się bardziej kojarzy to z motoryzacją, ale producent ma nadzieję, że rebranding przyniesie rezultaty… » więcej 2016-01-15, godz. 10:52 [16.01.2015] Giermasz #175 - Czas na indyka Trzy recenzje, trzy gry niezależne, niezbyt drogie i - warte uwagi. Chaos Reborn ograła gościnnie dziennikarka Agata Hawrylczuk. Nie pierwszy raz zmierzyła się z tematem gier strategicznych czy turowych, recenzowana produkcja godna jest… » więcej 2016-01-14, godz. 15:31 [16.01.2016] Przegląd tygodnia Najpierw było zdziwienie, później niedowierzanie i na końcu - jak to w necie - lekki hejt: "no po prostu wstydu nie mają żeby tak zdzierać kasę z fanów". A fani, jak to fani, nie przejmując się gadaniem, popędzili do sklepów i… » więcej 2016-01-14, godz. 15:29 [16.01.2016] Chaos Reborn [Mac] Chaos odrodzony... "Chaos Reborn"... Julian Gollop, brytyjski twórca m.in. X-COM przy pomocy finansowania społecznościowego wskrzesił swoją grę z 1985 roku "Chaos: The Battle of Wizards". Dostaliśmy strategię turową w świecie magów… » więcej 2016-01-14, godz. 15:28 [16.01.2016] Underrail [PC] O Matko! Jaki trafił mnie zaszczyt... Recenzuję najnowszą część Fallouta. A nie, czekaj... Gdzie trójwymiar? Gdzie widzenie z pierwszej osoby? Co tu robi znowu rzut izometryczny? Tak to przynajmniej wygląda na początku. Niektórzy… » więcej 2016-01-14, godz. 15:27 [16.01.2016] Red Game Without A Great Name [PC] Tytuł gry czasami powstaje na samym końcu jej tworzenia. Przynajmniej tak musiało być z polskim Red Game Without a Great Name od studia iFun4all. Tak, gra jest czerwona - i chodzi nie tylko o jej wygląd, ale też o kolor emocji, które… » więcej 2016-01-08, godz. 20:02 [09.01.2016] Flower Power W nowych technologiach nie ma ani chwili przestoju - ledwo rozpoczął się nowy rok, a już poważna, znana i duża impreza targowa w USA, czyli oczywiście CES. Oczywiście - bo jak zawsze nasz ekspert od nowych technologii Radek Lis bardzo… » więcej 2016-01-08, godz. 20:02 GIERMASZ 2016, styczeń » więcej 2016-01-08, godz. 19:44 [09.01.2016] Idź za białym królikiem W pierwszej części tego wydania naszego kącika o polskich grach posłuchacie rozmowy Michała Króla z Pawłem Gajdą, project managerem Carbon Studio, które tworzy niezmiernie ciekawie się zapowiadającą produkcję z użyciem wirtualnych… » więcej
492493494495496497498