Extra Giermasz
Radio SzczecinRadio Szczecin » Extra Giermasz
Dariusz Łęczycki ze studia Sleepless Clinic o grze Symmetry
SOS Sosowski opowiada o Mosh Pit Simulator
Paweł Gajda z Carbon Studio o Alice VR
Chłopaki ze studia Transhuman Design o grach Butcher i Transmigration
I tak jak mówiliśmy w zeszłym programie, niniejszym zapraszamy do odsłuchania kolejnych rozmów z polskimi twórcami gier, jakie w Warszawie nagrał Michał Król na imprezie Pixel Heaven. Opowiadają:

- Dariusz Łęczycki ze studia Sleepless Clinic o grze Symmetry,
- SOS Sosowski opowiada o Mosh Pit Simulator,
- Paweł Gajda z Carbon Studio o Alice VR,
- Chłopaki ze studia Transhuman Design o grach Butcher i Transmigration.
O The Way opowiada Błażej Sanecki ze studia Puzzling Dream
O Beat Cop mówi Maciej Miąsik ze studia Pixel Crow
Tomasz Kutera z CDP.pl wyjaśnia o co chodzi z wydawnictwem Klabater
Sprawdzamy polskie jRPG: Regalia of Men and Monarcho którym mówi Jędrzej Łojewski z Pixelated Milk
Rozmawiamy z organizatorem Pixel Heaven Robertem Łapińskim
Zgodnie z zapowiedzią z poprzednich programów czas na relację z warszawskiego Pixel Heaven. Na imprezę poświęconą grom niezależnym, z silną reprezentacją staroci, planszówek czy komiksów pojechał Michał Król. W tym Giermaszu pierwsza część relacji, za tydzień kolejna. I tak, zapraszamy do wysłuchania rozmów z twórcami gier: o The Way opowiada Błażej Sanecki ze studia Puzzling Dream, o Beat Cop mówi Maciej Miąsik ze studia Pixel Crow, a Tomasz Kutera z CDP.pl wyjaśnia o co chodzi z wydawnictwem Klabater. Wreszcie sprawdzamy polskie jRPG: Regalia: Of Men and Monarch o którym mówi Jędrzej Łojewski z Pixelated Milk i rozmawiamy z organizatorem Pixel Heaven Robertem Łapińskim.

GIERMASZ-Gramy po polsku na 04.06.2016
Co prawda najbliższe miesiące niekoniecznie sprzyjają graniu - ale jeżeli potrzebujecie czegoś interesującego, to może warto zainteresować się ofertą polskich studiów. Jak podkreśla Michał Król z Graczpospolita.pl, ostatnio mieliśmy sporo premier - tak wielkich produkcji za grube miliony - jak i mniejszych, niezależnych studiów, które może nie zawsze oszołomią oprawą graficzną, ale już na przykład pomysłem na rozgrywkę jak najbardziej tak. Zresztą posłuchajcie, tyle było tych nowości, że praktycznie omówienie ich zajęło cały kwadrans przeznaczony na polską branżę. A w bonusie ostatnia już rozmowa z tegorocznych Digital Dragons, posłuchajcie rozmowy ze znanym kompozytorem muzyki do gier Marcinem Przybłowiczem.

Zobacz także

2015-12-18, godz. 09:26 [19.12.2015] Just Cause 3 [PS4] Kino akcji, zwłaszcza lat 90, ma jeden duży i zasadniczy plus. Jest mocno przerysowane. Bohater - zazwyczaj lekko tępawy mięśniak - to chodząca maszyna do siania destrukcji, kuloodporny czołg, który pokonuje setki wrogów, z nożem… » więcej 2015-12-18, godz. 09:25 [19.12.2015] The Sims 4: Spotkajmy się [PC] The Sims 4 "Spotkajmy się": długo oczekiwany dodatek, długo oczekiwana przez fanów czwarta - chyba można spokojnie powiedzieć generacja - gry. Kupujesz, instalujesz i jesteś mile zaskoczony interfejsem tworzenia swojego Sima. Możesz… » więcej 2015-12-18, godz. 09:20 [19.12.2015] FIM Speedway Grand Prix 15 [PC] Tęsknię za żużlem. Żałuję, że wbrew zapowiedziom sprzed iluś tam lat wciąż w naszym Szczecinie nie ma drużyny speedwaya. Spaliny, ryk silników... Ech... No cóż, na otarcie łez zostaje FIM Speedway Grand Prix 15 Techlandu, bo… » więcej 2015-12-18, godz. 09:14 [19.12.2015] Valhalla Hills [Mac] Życie wikinga nie jest łatwe. Nawet po śmierci nie ma lekko. Bo co zrobić jak Odyn pokłóci się z synem i zamyka wrota do Walhalli? Do tego wysyła nasze plemie z powrotem na ziemię. Na szczęście jest jeszcze wspomniany syn Odyna… » więcej 2015-12-11, godz. 18:08 [12.12.2015] Tom Clancy's Rainbow Six: Siege [PS4] Po rozpoznaniu macie trzy minuty - krzyknął dowódca. Nasz pięcioosobowy team złożony z najlepszych elitarnych jednostek specjalnego przeznaczenia był już gotowy do odbicia zakładnika. Wpierw do akcji ruszyły samobieżne kamery, dzięki… » więcej 2015-12-11, godz. 18:07 [12.12.2015] Tom Clancy's Rainbow Six: Siege [PS4] Po rozpoznaniu macie trzy minuty - krzyknął dowódca. Nasz pięcioosobowy team złożony z najlepszych elitarnych jednostek specjalnego przeznaczenia był już gotowy do odbicia zakładnika. Wpierw do akcji ruszyły samobieżne kamery, dzięki… » więcej 2015-12-11, godz. 16:54 [12.12.2015] Szacunek Kolejne polskie studio na dobrej drodze do stworzenia pamiętnego tytułu: czy Bound, tworzone we współpracy ze znanym wewnętrznym studiem Sony okaże się artystycznym sukcesem? Nasz ekspert od polskiej branży Michał Król widział fragmenty… » więcej 2015-12-11, godz. 16:32 [12.12.2015] Przegląd tygodnia Awantura o remake słynnego Final Fantasy VII : robiona od nowa gra rozpalała wyobraźnię milionów, ale temperatura zrobiła się lodowata, gdy okazało się, że produkcja będzie wydawana w odcinkach. Bo - jak tłumaczą twórcy - oprócz… » więcej 2015-12-11, godz. 14:36 [12.12.2015] Symulator Farmy 2016 [PC] Nie wystawię tu jednoznacznej oceny. Gier typu Smulator Farmy 2016 nie można oceniać w takich samych kategoriach jak GTA czy Dying Light. To specyficzne produkcje, które rządzą się własnymi prawami. I skierowane są do pewnej, też… » więcej 2015-12-11, godz. 14:35 [12.12.2015] Symulator Farmy 2016 [PC] Nie wystawię tu jednoznacznej oceny. Gier typu Smulator Farmy 2016 nie można oceniać w takich samych kategoriach jak GTA czy Dying Light. To specyficzne produkcje, które rządzą się własnymi prawami. I skierowane są do pewnej, też… » więcej
495496497498499500501