Extra Giermasz
Radio SzczecinRadio Szczecin » Extra Giermasz
Dariusz Łęczycki ze studia Sleepless Clinic o grze Symmetry
SOS Sosowski opowiada o Mosh Pit Simulator
Paweł Gajda z Carbon Studio o Alice VR
Chłopaki ze studia Transhuman Design o grach Butcher i Transmigration
I tak jak mówiliśmy w zeszłym programie, niniejszym zapraszamy do odsłuchania kolejnych rozmów z polskimi twórcami gier, jakie w Warszawie nagrał Michał Król na imprezie Pixel Heaven. Opowiadają:

- Dariusz Łęczycki ze studia Sleepless Clinic o grze Symmetry,
- SOS Sosowski opowiada o Mosh Pit Simulator,
- Paweł Gajda z Carbon Studio o Alice VR,
- Chłopaki ze studia Transhuman Design o grach Butcher i Transmigration.
O The Way opowiada Błażej Sanecki ze studia Puzzling Dream
O Beat Cop mówi Maciej Miąsik ze studia Pixel Crow
Tomasz Kutera z CDP.pl wyjaśnia o co chodzi z wydawnictwem Klabater
Sprawdzamy polskie jRPG: Regalia of Men and Monarcho którym mówi Jędrzej Łojewski z Pixelated Milk
Rozmawiamy z organizatorem Pixel Heaven Robertem Łapińskim
Zgodnie z zapowiedzią z poprzednich programów czas na relację z warszawskiego Pixel Heaven. Na imprezę poświęconą grom niezależnym, z silną reprezentacją staroci, planszówek czy komiksów pojechał Michał Król. W tym Giermaszu pierwsza część relacji, za tydzień kolejna. I tak, zapraszamy do wysłuchania rozmów z twórcami gier: o The Way opowiada Błażej Sanecki ze studia Puzzling Dream, o Beat Cop mówi Maciej Miąsik ze studia Pixel Crow, a Tomasz Kutera z CDP.pl wyjaśnia o co chodzi z wydawnictwem Klabater. Wreszcie sprawdzamy polskie jRPG: Regalia: Of Men and Monarch o którym mówi Jędrzej Łojewski z Pixelated Milk i rozmawiamy z organizatorem Pixel Heaven Robertem Łapińskim.

GIERMASZ-Gramy po polsku na 04.06.2016
Co prawda najbliższe miesiące niekoniecznie sprzyjają graniu - ale jeżeli potrzebujecie czegoś interesującego, to może warto zainteresować się ofertą polskich studiów. Jak podkreśla Michał Król z Graczpospolita.pl, ostatnio mieliśmy sporo premier - tak wielkich produkcji za grube miliony - jak i mniejszych, niezależnych studiów, które może nie zawsze oszołomią oprawą graficzną, ale już na przykład pomysłem na rozgrywkę jak najbardziej tak. Zresztą posłuchajcie, tyle było tych nowości, że praktycznie omówienie ich zajęło cały kwadrans przeznaczony na polską branżę. A w bonusie ostatnia już rozmowa z tegorocznych Digital Dragons, posłuchajcie rozmowy ze znanym kompozytorem muzyki do gier Marcinem Przybłowiczem.

Zobacz także

2015-11-06, godz. 16:49 [07.11.2015] Kopanito All-Stars Soccer [PC] Jest rok 1989, na Amidze pojawia się Kick Off, niesamowicie wciągająca piłka nożna. Świat oszalał, fani zarywają noce, wszyscy mówią o przełomie. Rok 1992, ponownie Amiga i narodziny kolejnej legendy, miłośnicy kopanej tym razem… » więcej 2015-11-06, godz. 15:11 [07.11.2015] SOMA [Mac] [Od redakcji: witamy na pokładzie Giermaszu nowego recenzenta: nasz radiowy kolega Kuba Adamiak nie jest nałogowym graczem - jak my - i gościnnie będzie co jakiś czas opowiadał o swoich wrażeniach z ogrywania kolejnych tytułów. Mamy… » więcej 2015-11-06, godz. 15:02 [07.11.2015] Na kłopoty Wiedźmin Wiedźmin to, Wiedźmin tamto, Wiedźmin wyskakujący z lodówki... - oczywiście zdajemy sobie sprawę, jak wiele czasu w tym kąciku poświęciliśmy tej, było nie było, świetnej produkcji - ale skoro dostał właśnie nagrodę "Gry roku"… » więcej 2015-11-06, godz. 14:55 ARCHIWUM 2015, listopad » więcej 2015-11-06, godz. 14:22 [07.11.2015] SOMA [Mac] [Od redakcji: witamy na pokładzie Giermaszu nowego recenzenta: nasz radiowy kolega Kuba Adamiak nie jest nałogowym graczem - jak my - i gościnnie będzie co jakiś czas opowiadał o swoich wrażeniach z ogrywania kolejnych tytułów. Mamy… » więcej 2015-11-06, godz. 14:10 [07.11.2015] Assassin's Creed: Syndicate [PS4] Drodzy Skrytobójcy... Tyle miast poznanych dom po domu, tyle historii przekazanej z ust tych którzy ją tworzyli, tyle biegania, skakania, pływania, rzucania nożami i chowania się w stogach siana (które zawsze są w mieście, bez względu… » więcej 2015-11-06, godz. 14:06 [07.11.2015] Assassin's Creed: Syndicate [PS4] Drodzy Skrytobójcy... Tyle miast poznanych dom po domu, tyle historii przekazanej z ust tych którzy ją tworzyli, tyle biegania, skakania, pływania, rzucania nożami i chowania się w stogach siana (które zawsze są w mieście, bez względu… » więcej 2015-11-06, godz. 13:06 [07.11.2015] Armikrog [PC] Niestety, nie wygląda to dobrze... Ale co tu mogło się nie udać? Rewelacyjny, kultowy wręcz wzór, sprawdzony model rozgrywki, sympatyczny bohater... I co? I jest średnio. Armikrog ze studia Pencil Test miał być następcą The Neverhood… » więcej 2015-11-06, godz. 13:01 [07.11.2015] Armikrog [PC] Niestety, nie wygląda to dobrze... Ale co tu mogło się nie udać? Rewelacyjny, kultowy wręcz wzór, sprawdzony model rozgrywki, sympatyczny bohater... I co? I jest średnio. Armikrog ze studia Pencil Test miał być następcą The Neverhood… » więcej 2015-11-06, godz. 09:42 [07.11.2015] Giermasz #165 - Jak zapadliśmy się w "kupkę wstydu" i jak stawiliśmy temu czoła No teraz to już przesadziliśmy: w tym Giermaszu aż cztery recenzje! I tak: tradycyjnie jesienią mamy nową odsłonę serii o Zabójcach i Templariuszach: w opinii naszego gościa Agaty Hawrylczuk (fanki cyklu), nowy Assassin's Creed:… » więcej
502503504505506507508