Extra Giermasz
Radio SzczecinRadio Szczecin » Extra Giermasz
Dariusz Łęczycki ze studia Sleepless Clinic o grze Symmetry
SOS Sosowski opowiada o Mosh Pit Simulator
Paweł Gajda z Carbon Studio o Alice VR
Chłopaki ze studia Transhuman Design o grach Butcher i Transmigration
I tak jak mówiliśmy w zeszłym programie, niniejszym zapraszamy do odsłuchania kolejnych rozmów z polskimi twórcami gier, jakie w Warszawie nagrał Michał Król na imprezie Pixel Heaven. Opowiadają:

- Dariusz Łęczycki ze studia Sleepless Clinic o grze Symmetry,
- SOS Sosowski opowiada o Mosh Pit Simulator,
- Paweł Gajda z Carbon Studio o Alice VR,
- Chłopaki ze studia Transhuman Design o grach Butcher i Transmigration.
O The Way opowiada Błażej Sanecki ze studia Puzzling Dream
O Beat Cop mówi Maciej Miąsik ze studia Pixel Crow
Tomasz Kutera z CDP.pl wyjaśnia o co chodzi z wydawnictwem Klabater
Sprawdzamy polskie jRPG: Regalia of Men and Monarcho którym mówi Jędrzej Łojewski z Pixelated Milk
Rozmawiamy z organizatorem Pixel Heaven Robertem Łapińskim
Zgodnie z zapowiedzią z poprzednich programów czas na relację z warszawskiego Pixel Heaven. Na imprezę poświęconą grom niezależnym, z silną reprezentacją staroci, planszówek czy komiksów pojechał Michał Król. W tym Giermaszu pierwsza część relacji, za tydzień kolejna. I tak, zapraszamy do wysłuchania rozmów z twórcami gier: o The Way opowiada Błażej Sanecki ze studia Puzzling Dream, o Beat Cop mówi Maciej Miąsik ze studia Pixel Crow, a Tomasz Kutera z CDP.pl wyjaśnia o co chodzi z wydawnictwem Klabater. Wreszcie sprawdzamy polskie jRPG: Regalia: Of Men and Monarch o którym mówi Jędrzej Łojewski z Pixelated Milk i rozmawiamy z organizatorem Pixel Heaven Robertem Łapińskim.

GIERMASZ-Gramy po polsku na 04.06.2016
Co prawda najbliższe miesiące niekoniecznie sprzyjają graniu - ale jeżeli potrzebujecie czegoś interesującego, to może warto zainteresować się ofertą polskich studiów. Jak podkreśla Michał Król z Graczpospolita.pl, ostatnio mieliśmy sporo premier - tak wielkich produkcji za grube miliony - jak i mniejszych, niezależnych studiów, które może nie zawsze oszołomią oprawą graficzną, ale już na przykład pomysłem na rozgrywkę jak najbardziej tak. Zresztą posłuchajcie, tyle było tych nowości, że praktycznie omówienie ich zajęło cały kwadrans przeznaczony na polską branżę. A w bonusie ostatnia już rozmowa z tegorocznych Digital Dragons, posłuchajcie rozmowy ze znanym kompozytorem muzyki do gier Marcinem Przybłowiczem.

Zobacz także

2015-08-21, godz. 18:40 [22.08.2015] Powroty i premiery Po krótkiej urlopowej przerwie, gdy nagrywaliśmy programy - co oznaczało brak newsów - wracamy do nowinek, także z branży IT. I w studiu pojawił się znowu nasz ekspert od nowych technologii Radek Lis. Zaczynamy od wrażeń po aktualizacji… » więcej 2015-08-21, godz. 18:35 [22.08.2015] Zatrzęsienie newsów Jeżeli słuchaliście całego programu z 22 sierpnia, to wiecie, że wiadomości o polskiej branży było tak dużo, że musieliśmy wydłużyć wydanie kącika Granie po polsku i podzielić go na dwie części. Dla Waszej wygody, poniżej… » więcej 2015-08-21, godz. 17:13 [22.08.2015] Przegląd tygodnia Konkretnej daty jeszcze nie ma, ale wydawca zapewnia, że to kwestia raptem kilku tygodni i posiadacze PC-towej wersji gry Batman: Arkham Knight będą wreszcie mogli pobrać z sieci dużą "łatkę", która wreszcie naprawi ogromną ilość… » więcej 2015-08-21, godz. 15:50 [22.08.2015] Beneath a Steel Sky (1994 r.) Cyberpunkowy świat przyszłości, chciwe korporacje, świetny scenariusz, dużo humoru... oraz trudne zagadki. Bo, było nie było, mowa o przygodówce point'n'click z 1994 roku. Beneath a Steel Sky stworzyło znane dla fanów gatunku… » więcej 2015-08-21, godz. 12:11 ARCHIWUM 2015, lipiec » więcej 2015-08-21, godz. 12:10 [22.08.2015] Giermasz #154 - Ironia losu Trudno się nie cieszyć, ogrywając bardzo dobrą grę, czyż nie? Więc to czysta ironia losu, gdy Andrzej Kutys trochę narzeka na ciekawą przygodówkę point'n'click Broken Age. A wszystko przez bardzo rozbudzone oczekiwania… » więcej 2015-08-21, godz. 12:03 [22.08.2015] Broken Age [PS Vita] Historia Broken Age to opowieść o tworzeniu bardzo ambitnego projektu. Produkcji, która miała dołączyć do panteonu najlepszych w dziejach. Przygodówki point'n'click kiedyś rządziły, później prawie zaniknęły, aby odrodzić… » więcej 2015-08-19, godz. 16:03 [22.08.2015] Broken Age [PS Vita] Historia Broken Age to opowieść o tworzeniu bardzo ambitnego projektu. Produkcji, która miała dołączyć do panteonu najlepszych w dziejach. Przygodówki point'n'click kiedyś rządziły, później prawie zaniknęły, aby odrodzić… » więcej 2015-08-19, godz. 16:02 [22.08.2015] Broken Age [PS Vita] Historia Broken Age to opowieść o tworzeniu bardzo ambitnego projektu. Produkcji, która miała dołączyć do panteonu najlepszych w dziejach. Przygodówki point'n'click kiedyś rządziły, później prawie zaniknęły, aby odrodzić… » więcej 2015-08-01, godz. 16:51 [08.08.2015] Branża na plusie W ramach kącika Gramy po polsku w tym Giermaszu postanowiliśmy zaprosić do rozmowy rodzimych twórców gier. Oczywiście lista jest o wiele, wiele dłuższa - i w kolejnych programach postaramy się o kolejne zaproszenia. A teraz Michał… » więcej
515516517518519520521