Extra Giermasz
Radio SzczecinRadio Szczecin » Extra Giermasz
Byliśmy już we Francji i we Włoszech. Teraz odwiedzimy... Maroko. Biuro podróży Hitman zabiera nas do centrum Marakeszu. Trzecia odsłona gry-serialu rozgrywać się będzie na pięknie przeniesionym do wirtualnej rzeczywistości placu targowym Jemaa El Fnaa oraz w jego okolicy. W swojej trzeciej misji Agent 47 musi wyeliminować dwa cele: generała dążącego do przejęcia władzy w państwie oraz bankiera, który dopuścił się gigantycznych malwersacji finansowych i ukrywa się szwedzkim konsulacie. Jesteśmy więc obserwatorami arabskiej wiosny połączonej z kryzysem wywołanym przez banki.

Grę do recenzji dostaliśmy od polskiego wydawcy firmy Cenega.
GIERMASZ-Hitman - Epizod 3: Marakesz
Pierwsze wrażenie robi wrażenie...

Naszą misję zaczynamy w ciasnej, zatłoczonej uliczce z małymi sklepikami. Otacza nas tłum turystów, sklepikarzy i szukających klientów nagabywaczy. Niemal czuję zapach unoszących się w powietrzu aromatów egzotycznych dań i kadzideł.

Pięknie.

Wystarczyło jednak, że ruszyłem z miejsca, by mój zachwyt i szybko kiełkującą immersję rozdeptał pierwszy błąd w grze. Gdy Agent 47 z gracją zaczął przenikać przez mijane postacie, zrozumiałem, że twórcy gry nie wyciągnęli żadnych wniosków z wcześniejszych odsłon cyklu i wydali kolejny odcinek okraszony irytującymi błędami.

Niedoróbek jest wystarczająco dużo, by sprawić, że początkową ekscytację zastępuje irytacja...

Pojawiające się i znikające tekstury (jak kamery monitoringu, które rejestrują ruch agenta i znikają, gdy na nie patrzysz), idiotyczne zachowanie sztucznej inteligencji, która przy wielu okazjach manifestuje, że... jest sztuczna. Do tego prostota samych zadań, zaprojektowanych bez polotu. To wszystko sprawiło, że miałem ochotę wyłączyć grę i o niej zapomnieć. Ostatecznie zakończyłem ten etap w kilkadziesiąt minut.

Wszedłem z karabinem snajperskim do szwedzkiego konsulatu, oddałem strzał i wyszedłem przez główne drzwi nie niepokojony przez nikogo...

Mój drugi cel skończył ze skręconym karkiem na schodach, którymi przechodził właśnie jego ochroniarz...

Podsumowując - ta część Hitmana Hitem nie będzie.

Zobacz także

2016-08-27, godz. 06:00 [27.08.2016] No Man's Sky [PS4] Nadeszła wiekopomna chwila chciałoby się powiedzieć. Oto jest No Man's Sky. Po tak długim oczekiwaniu, że twórcy otrzymywali już pogróżki. I to z tych ostrych. Kosmos stanął otworem w takiej formie w jakiej jeszcze go nie… » więcej 2016-08-27, godz. 06:00 [27.08.2016] No Man's Sky [PS4] Nadeszła wiekopomna chwila chciałoby się powiedzieć. Oto jest No Man's Sky. Po tak długim oczekiwaniu, że twórcy otrzymywali już pogróżki. I to z tych ostrych. Kosmos stanął otworem w takiej formie w jakiej jeszcze go nie… » więcej 2016-08-23, godz. 12:54 [22.08.2016] Wszystkie rozmowy z Gamescom w jednym miejscu Cały ostatni Giermasz to wielka relacja z targów Gamescom 2016 - łącznie ze zdjęciami i filmem. Oprócz naszych wrażeń, rozmawialiśmy także z twórcami polskich gier oraz wydawcami. I dla Waszej wygody, tutaj znajdziecie wszystkie… » więcej 2016-08-22, godz. 12:09 [22.08.2016] Wszystkie rozmowy z Gamescom w jednym miejscu Cały ostatni Giermasz to wielka relacja z targów Gamescom 2016 - łącznie ze zdjęciami i filmem. Oprócz naszych wrażeń, rozmawialiśmy także z twórcami polskich gier oraz wydawcami. I dla Waszej wygody, tutaj znajdziecie wszystkie… » więcej 2016-08-20, godz. 08:04 ARCHIWUM 2016, czerwiec » więcej 2016-08-20, godz. 08:04 [02.07.2016] Giermasz #199 - Więcej mocy To musiało tak się skończyć: skoro jest kasowy film, to jest gra z klockami w roli głównej. LEGO Gwiezdne Wojny: Przebudzenie Mocy to kolejna odsłona bardzo długiej serii - i, jak podkreśla Andrzej Kutys, dostajemy po raz kolejny… » więcej 2016-08-20, godz. 08:04 [09.07.2016] Giermasz #200 - Jubileusz Kto by pomyślał, że stuknie nam "dwusetka"... Ale nie zamierzamy ani jakoś specjalnie świętować, ani tym bardziej osiadać na laurach. W tym jubileuszowym programie zamiast fety, ciężka praca z padem w ręce (he he) aby opowiedzieć… » więcej 2016-08-20, godz. 08:04 [16.07.2016] Giermasz #201 - Witajcie w naszej bajce Piękny, baśniowy sztafaż, emocjonalna, jak najbardziej bajkowa historia - i rozgrywka rodem z najtrudniejszych "łamaczy padów". Poznajcie platformówkę Ori and the Blind Forest: Definitive Edition - Andrzej Kutys jest zachwycony i jednocześnie… » więcej 2016-08-20, godz. 08:04 [23.07.2016] Giermasz #202 - Dwa minus jeden Dwa minus jeden czyli: dwie gry polecamy i to bardzo, jednej nie - i to zdecydowanie nie. Chronologicznie w programie najpierw recenzja pozycji średnio udanej zdaniem Andrzeja Kutysa. JoJo's Bizarre Adventure: Eyes of Heaven to "egranizacja"… » więcej 2016-08-20, godz. 08:04 [30.07.2016] Giermasz # 203 - Dzieła sztuki Czy gry wideo mogą być sztuką? Jeżeli myślicie, że nie, to przypomnijcie sobie, że kiedyś takiego miana odmawiano fotografii, później filmowi... Więc, w ocenie Giermaszu gry jak najbardziej mogą być odbierane właśnie w tych… » więcej
459460461462463464465