Extra Giermasz
Radio SzczecinRadio Szczecin » Extra Giermasz
Byliśmy już we Francji i we Włoszech. Teraz odwiedzimy... Maroko. Biuro podróży Hitman zabiera nas do centrum Marakeszu. Trzecia odsłona gry-serialu rozgrywać się będzie na pięknie przeniesionym do wirtualnej rzeczywistości placu targowym Jemaa El Fnaa oraz w jego okolicy. W swojej trzeciej misji Agent 47 musi wyeliminować dwa cele: generała dążącego do przejęcia władzy w państwie oraz bankiera, który dopuścił się gigantycznych malwersacji finansowych i ukrywa się szwedzkim konsulacie. Jesteśmy więc obserwatorami arabskiej wiosny połączonej z kryzysem wywołanym przez banki.

Grę do recenzji dostaliśmy od polskiego wydawcy firmy Cenega.
GIERMASZ-Hitman - Epizod 3: Marakesz
Pierwsze wrażenie robi wrażenie...

Naszą misję zaczynamy w ciasnej, zatłoczonej uliczce z małymi sklepikami. Otacza nas tłum turystów, sklepikarzy i szukających klientów nagabywaczy. Niemal czuję zapach unoszących się w powietrzu aromatów egzotycznych dań i kadzideł.

Pięknie.

Wystarczyło jednak, że ruszyłem z miejsca, by mój zachwyt i szybko kiełkującą immersję rozdeptał pierwszy błąd w grze. Gdy Agent 47 z gracją zaczął przenikać przez mijane postacie, zrozumiałem, że twórcy gry nie wyciągnęli żadnych wniosków z wcześniejszych odsłon cyklu i wydali kolejny odcinek okraszony irytującymi błędami.

Niedoróbek jest wystarczająco dużo, by sprawić, że początkową ekscytację zastępuje irytacja...

Pojawiające się i znikające tekstury (jak kamery monitoringu, które rejestrują ruch agenta i znikają, gdy na nie patrzysz), idiotyczne zachowanie sztucznej inteligencji, która przy wielu okazjach manifestuje, że... jest sztuczna. Do tego prostota samych zadań, zaprojektowanych bez polotu. To wszystko sprawiło, że miałem ochotę wyłączyć grę i o niej zapomnieć. Ostatecznie zakończyłem ten etap w kilkadziesiąt minut.

Wszedłem z karabinem snajperskim do szwedzkiego konsulatu, oddałem strzał i wyszedłem przez główne drzwi nie niepokojony przez nikogo...

Mój drugi cel skończył ze skręconym karkiem na schodach, którymi przechodził właśnie jego ochroniarz...

Podsumowując - ta część Hitmana Hitem nie będzie.

Zobacz także

2016-07-23, godz. 06:00 [23.07.2016] Przegląd tygodnia Tak, wiemy - hejtowanie Call of Duty zawsze w modzie a ostatnio to już w ogóle. Pierwsze trailery przygotowywanej na jesień kolejnej części strzelanki Call of Duty: Infinite Warfare zbierały rekordowe "cięgi" w internecie. A że futurystyczny… » więcej 2016-07-23, godz. 06:00 [23.07.2016] Smite [PS4] Kto w wakacje chce nadrobić zaległości? Macie PlayStation 4 i ochotę na fajną rozwałkę? A domowy budżet przypomina Morze Martwe? To jest okazja. Smite rozgościło się na naszych konsolach. Czyli sieciowa gra, która pozwala nam być… » więcej 2016-07-23, godz. 06:00 [23.07.2016] Crush Your Enemies [PC] Od czasów Command & Conquer Generals rynek RTS-ów był dla mnie martwy. Nie żeby nic nie wychodziło, ale wszystko robione było na jedną modłę i strategie czasu rzeczywistego trafiły do szufladki "zapomnij o tym gatunku". Mijały lata… » więcej 2016-07-23, godz. 06:00 [23.07.2016] Król Wiedźmin... Po dwóch tygodniach przerwy wracamy z kącikiem o grach polskich w Giermaszu. Wracamy "z przytupem" czyli Michał Król znowu rozpływa się nad wynikami Wiedźmina III: Dziki Gon - no dobra, wszyscy się rozpływamy. Zresztą, dobrą passę… » więcej 2016-07-22, godz. 17:34 [23.07.2016] Crush Your Enemies [PC] Od czasów Command & Conquer Generals rynek RTS-ów był dla mnie martwy. Nie żeby nic nie wychodziło, ale wszystko robione było na jedną modłę i strategie czasu rzeczywistego trafiły do szufladki "zapomnij o tym gatunku". Mijały lata… » więcej 2016-07-16, godz. 06:00 Emlyn Hughes International Soccer (1988 r.) Piłki kopane w latach 80 miały jeden zasadniczy plus. Były proste i rozbudowane zarazem. Tak też było z Emlyn Hughes International Soccer, które w 1988 wydało Audiogenic Software. Proste, bo sterowanie było uproszczone do granic przyzwoitości… » więcej 2016-07-16, godz. 06:00 [16.07.2016] The Technomancer [PC] Przyszłość... Ludzkość wylądowała ma Marsie. Dzięki zaawansowanej technologii koloniści zaczęli proces terraformowania, czyli przetwarzania zabójczej marsjańskiej atmosfery w życiodajną mieszankę azotu i tlenu. Pierwsze stacje… » więcej 2016-07-16, godz. 06:00 [16.07.2016] Ori and the Blind Forest: Definitive Edition [PC] Baśniowa kraina, piękny las, który więdnie przez to, że pewne wredne ptaszysko kradnie światło Świętego Drzewa i po krainie zaczynają grasować potwory. Bajeczna, wspaniała rysowana grafika wydawałoby się prostej platformówki… » więcej 2016-07-16, godz. 06:00 [16.07.2016] Ori and the Blind Forest: Definitive Edition [PC] Baśniowa kraina, piękny las, który więdnie przez to, że pewne wredne ptaszysko kradnie światło Świętego Drzewa i po krainie zaczynają grasować potwory. Bajeczna, wspaniała rysowana grafika wydawałoby się prostej platformówki… » więcej 2016-07-16, godz. 06:00 [16.07.2016] The Technomancer [PC] Przyszłość... Ludzkość wylądowała ma Marsie. Dzięki zaawansowanej technologii koloniści zaczęli proces terraformowania, czyli przetwarzania zabójczej marsjańskiej atmosfery w życiodajną mieszankę azotu i tlenu. Pierwsze stacje… » więcej
462463464465466467468