Grę do recenzji dostaliśmy od polskiego wydawcy firmy Cenega.
Pierwsze wrażenie robi wrażenie...
Naszą misję zaczynamy w ciasnej, zatłoczonej uliczce z małymi sklepikami. Otacza nas tłum turystów, sklepikarzy i szukających klientów nagabywaczy. Niemal czuję zapach unoszących się w powietrzu aromatów egzotycznych dań i kadzideł.
Pięknie.
Wystarczyło jednak, że ruszyłem z miejsca, by mój zachwyt i szybko kiełkującą immersję rozdeptał pierwszy błąd w grze. Gdy Agent 47 z gracją zaczął przenikać przez mijane postacie, zrozumiałem, że twórcy gry nie wyciągnęli żadnych wniosków z wcześniejszych odsłon cyklu i wydali kolejny odcinek okraszony irytującymi błędami.
Niedoróbek jest wystarczająco dużo, by sprawić, że początkową ekscytację zastępuje irytacja...
Pojawiające się i znikające tekstury (jak kamery monitoringu, które rejestrują ruch agenta i znikają, gdy na nie patrzysz), idiotyczne zachowanie sztucznej inteligencji, która przy wielu okazjach manifestuje, że... jest sztuczna. Do tego prostota samych zadań, zaprojektowanych bez polotu. To wszystko sprawiło, że miałem ochotę wyłączyć grę i o niej zapomnieć. Ostatecznie zakończyłem ten etap w kilkadziesiąt minut.
Wszedłem z karabinem snajperskim do szwedzkiego konsulatu, oddałem strzał i wyszedłem przez główne drzwi nie niepokojony przez nikogo...
Mój drugi cel skończył ze skręconym karkiem na schodach, którymi przechodził właśnie jego ochroniarz...
Podsumowując - ta część Hitmana Hitem nie będzie.
Zobacz także
2016-06-18, godz. 06:00
[18.06.2016] Digital Dragons i Pixel Heaven - wszystkie relacje
Mnóstwo rozmów z polskimi twórcami gier, bardzo dobrze zapowiadające się produkcje, ciekawe imprezy - czyli tutaj znajdziecie odnośniki do naszych wszystkich relacji z Digital Dragons i Pixel Heaven! Relacja, film, wywiady i zdjęcia…
» więcej
2016-06-18, godz. 06:00
[18.06.2016] The Way [PC]
Zobacz, mam nową, podobno bardzo dobrą polską grę - powiedziałem żonie uruchamiając The Way, tytuł studia Puzzling Dream (który zdobył trzy nagrody na warszawskim festiwalu Pixel Heaven). Chwilę później stojąc w strugach deszczu…
» więcej
2016-06-18, godz. 06:00
[18.06.2016] Hearts of Iron IV [PC]
Wyobraźcie sobie, że otwieracie oczy, przed wami stoi bezkres oceanu, wiatr delikatnie podrywa drobiny piasku. Z wolna na horyzoncie pojawia się najpierw kilka, a następnie kilkaset wojskowych łodzi po brzegi wypełnionych żołnierzami…
» więcej
2016-06-18, godz. 06:00
[18.06.2016] Mirror's Edge Catalyst [PS4]
Mirror's Edge Catalyst. Krawędź lustra - katalizator. Brzmi romantycznie, tajemniczo, rewolucyjnie, pięknie. A przede wszystkim obiecująco. Minęło 8 lat od wydania tego pierwotnego Mirror's Edge. Trochę lubianego, trochę…
» więcej
2016-06-18, godz. 06:00
[18.06.2016] Schronisko dla myszy
W tym wydaniu kącika technologicznego mniej informacji a więcej dyskusji - głównie o Microsofcie. Pretekstem do rozmowy były ostatnie ogłoszenia firmy czyli między innymi mniejsza wersja konsoli Xbox One. Ale i "zahaczyliśmy" o innych…
» więcej
2016-06-18, godz. 06:00
[18.06.2016] Hearts of Iron IV [PC]
Wyobraźcie sobie, że otwieracie oczy, przed wami stoi bezkres oceanu, wiatr delikatnie podrywa drobiny piasku. Z wolna na horyzoncie pojawia się najpierw kilka, a następnie kilkaset wojskowych łodzi po brzegi wypełnionych żołnierzami…
» więcej
2016-06-18, godz. 06:00
[18.06.2016] Hearts of Iron IV [PC]
Wyobraźcie sobie, że otwieracie oczy, przed wami stoi bezkres oceanu, wiatr delikatnie podrywa drobiny piasku. Z wolna na horyzoncie pojawia się najpierw kilka, a następnie kilkaset wojskowych łodzi po brzegi wypełnionych żołnierzami…
» więcej
2016-06-18, godz. 06:00
[18.06.2016] Pixel Heaven część 2
I tak jak mówiliśmy w zeszłym programie, niniejszym zapraszamy do odsłuchania kolejnych rozmów z polskimi twórcami gier, jakie w Warszawie nagrał Michał Król na imprezie Pixel Heaven. Opowiadają: - Dariusz Łęczycki ze studia Sleepless…
» więcej
2016-06-18, godz. 06:00
[18.06.2016] Mirror's Edge Catalyst [PS4]
Mirror's Edge Catalyst. Krawędź lustra - katalizator. Brzmi romantycznie, tajemniczo, rewolucyjnie, pięknie. A przede wszystkim obiecująco. Minęło 8 lat od wydania tego pierwotnego Mirror's Edge. Trochę lubianego, trochę…
» więcej
2016-06-18, godz. 06:00
[18.06.2016] Mirror's Edge Catalyst [PS4]
Mirror's Edge Catalyst. Krawędź lustra - katalizator. Brzmi romantycznie, tajemniczo, rewolucyjnie, pięknie. A przede wszystkim obiecująco. Minęło 8 lat od wydania tego pierwotnego Mirror's Edge. Trochę lubianego, trochę…
» więcej