Grę do recenzji dostaliśmy od polskiego wydawcy firmy Cenega.
Pierwsze wrażenie robi wrażenie...
Naszą misję zaczynamy w ciasnej, zatłoczonej uliczce z małymi sklepikami. Otacza nas tłum turystów, sklepikarzy i szukających klientów nagabywaczy. Niemal czuję zapach unoszących się w powietrzu aromatów egzotycznych dań i kadzideł.
Pięknie.
Wystarczyło jednak, że ruszyłem z miejsca, by mój zachwyt i szybko kiełkującą immersję rozdeptał pierwszy błąd w grze. Gdy Agent 47 z gracją zaczął przenikać przez mijane postacie, zrozumiałem, że twórcy gry nie wyciągnęli żadnych wniosków z wcześniejszych odsłon cyklu i wydali kolejny odcinek okraszony irytującymi błędami.
Niedoróbek jest wystarczająco dużo, by sprawić, że początkową ekscytację zastępuje irytacja...
Pojawiające się i znikające tekstury (jak kamery monitoringu, które rejestrują ruch agenta i znikają, gdy na nie patrzysz), idiotyczne zachowanie sztucznej inteligencji, która przy wielu okazjach manifestuje, że... jest sztuczna. Do tego prostota samych zadań, zaprojektowanych bez polotu. To wszystko sprawiło, że miałem ochotę wyłączyć grę i o niej zapomnieć. Ostatecznie zakończyłem ten etap w kilkadziesiąt minut.
Wszedłem z karabinem snajperskim do szwedzkiego konsulatu, oddałem strzał i wyszedłem przez główne drzwi nie niepokojony przez nikogo...
Mój drugi cel skończył ze skręconym karkiem na schodach, którymi przechodził właśnie jego ochroniarz...
Podsumowując - ta część Hitmana Hitem nie będzie.
Zobacz także
2016-01-15, godz. 13:05
ARCHIWUM 2015, listopad
» więcej
2016-01-15, godz. 11:10
[16.01.2016] "Podglądany, podglądana"
Tym razem sporo wiadomości i plotek dotyczących branży smartfonów. Wiadomo na przykład, że zamiast Motoroli będzie Moto - nam się bardziej kojarzy to z motoryzacją, ale producent ma nadzieję, że rebranding przyniesie rezultaty…
» więcej
2016-01-15, godz. 10:52
[16.01.2015] Giermasz #175 - Czas na indyka
Trzy recenzje, trzy gry niezależne, niezbyt drogie i - warte uwagi. Chaos Reborn ograła gościnnie dziennikarka Agata Hawrylczuk. Nie pierwszy raz zmierzyła się z tematem gier strategicznych czy turowych, recenzowana produkcja godna jest…
» więcej
2016-01-14, godz. 15:31
[16.01.2016] Przegląd tygodnia
Najpierw było zdziwienie, później niedowierzanie i na końcu - jak to w necie - lekki hejt: "no po prostu wstydu nie mają żeby tak zdzierać kasę z fanów". A fani, jak to fani, nie przejmując się gadaniem, popędzili do sklepów i…
» więcej
2016-01-14, godz. 15:29
[16.01.2016] Chaos Reborn [Mac]
Chaos odrodzony... "Chaos Reborn"... Julian Gollop, brytyjski twórca m.in. X-COM przy pomocy finansowania społecznościowego wskrzesił swoją grę z 1985 roku "Chaos: The Battle of Wizards". Dostaliśmy strategię turową w świecie magów…
» więcej
2016-01-14, godz. 15:28
[16.01.2016] Underrail [PC]
O Matko! Jaki trafił mnie zaszczyt... Recenzuję najnowszą część Fallouta. A nie, czekaj... Gdzie trójwymiar? Gdzie widzenie z pierwszej osoby? Co tu robi znowu rzut izometryczny? Tak to przynajmniej wygląda na początku. Niektórzy…
» więcej
2016-01-14, godz. 15:27
[16.01.2016] Red Game Without A Great Name [PC]
Tytuł gry czasami powstaje na samym końcu jej tworzenia. Przynajmniej tak musiało być z polskim Red Game Without a Great Name od studia iFun4all. Tak, gra jest czerwona - i chodzi nie tylko o jej wygląd, ale też o kolor emocji, które…
» więcej
2016-01-08, godz. 20:02
[09.01.2016] Flower Power
W nowych technologiach nie ma ani chwili przestoju - ledwo rozpoczął się nowy rok, a już poważna, znana i duża impreza targowa w USA, czyli oczywiście CES. Oczywiście - bo jak zawsze nasz ekspert od nowych technologii Radek Lis bardzo…
» więcej
2016-01-08, godz. 20:02
GIERMASZ 2016, styczeń
» więcej
2016-01-08, godz. 19:44
[09.01.2016] Idź za białym królikiem
W pierwszej części tego wydania naszego kącika o polskich grach posłuchacie rozmowy Michała Króla z Pawłem Gajdą, project managerem Carbon Studio, które tworzy niezmiernie ciekawie się zapowiadającą produkcję z użyciem wirtualnych…
» więcej