Grę można ściągnąć za darmo z internetowego sklepu producenta konsoli.
Wcielamy się w jedno z bóstw znanych z greckiej Mitologii Parandowskiego albo podań i legend skandynawskich, hinduskich czy egipskich. Ale są też bardziej egzotyczne-te z wierzeń Majów na przykład, których imiona mi nic nie mówią. Zadaniem najczęściej jest przeprowadzenie grupy śmiertelników do portalu obok bazy wroga. Wróg nam przeszkadza i próbuje zrobić to, co my. Miód. Rozgrywka jest dynamiczna, efektowna, płynna i niezwykle przyjemna.
Według mnie gra nic nie straciła podczas transferu na konsolę. Pad świetnie się sprawdza, tym bardziej że najczęściej celujemy w osi poziomej-gałka jest do tego idealna, nie ma problemów z precyzją-cele są odpowiednio podświetlane. Graficznie może nie ma jakiegoś szaleństwa, ale jest, hmmmm, ciekawie. Projekty postaci są ładne, podobnie jak i aren. Razi w oczy trochę mała liczba szczegółów, ale tu raczej nie ma czasu na kontemplację graficznego kunsztu ludzi z Hi Rez Studios, chwila nieuwagi kończy się szybkim zgonem.
Oczywiście jest możliwość zbierania doświadczenia i złota. Za to wszystko na przykład rozwijamy postać, ulepszamy jej ciosy specjalne, które są właściwie podstawą walki. One też są wykonane fajnie i jednoznacznie kojarzą się z daną postacią. Nordycki Thor na przykład rzuca młotem albo przeprowadza nim atak z dużej wysokości. Każda z postaci ma kilka umiejętności, a samych bogów jest naprawdę duuuuuuużo. Nawet nie odważę się przewidzieć ile czasu potrzeba, żeby z każdym się zaznajomić i na pewno ograć. Ale też na pewno duuuuuużo.
Gra się przyjemnie i długo-mamy tu syndrom jeszcze jednej rundy i atakującego nas z zaskoczenia świtu, kiedy wciąż siedzimy z padem w łapie. Jest dużu trybów, dużo bohaterów i trochę humoru-na przykład bóg Majów może walczyć w koszulce piłkarskiej - ale są też problemy...
Kiedy włączałem pierwszy raz Smite myślałem, że już nic z tego nie będzie. Logowanie trwało dramatycznie długo. Niby się udało, ale nie włączyło się menu. Za drugim razem tak samo. Za trzecim zaczęło hulać, ale za czwartym znowu jakieś cyrki. Zawiesiła mi się też przy wyborze postaci i niepokojąco długo trwa oczekiwanie na walkę. Mam nadzieję, że szamani internetu w Hi Rez Studios działają już coś w tym temacie, bo Smite to naprawdę fajna gra. I zrobiona z nieszablonowym podejściem. Polecam.
Zobacz także
2016-06-18, godz. 06:00
[18.06.2016] Digital Dragons i Pixel Heaven - wszystkie relacje
Mnóstwo rozmów z polskimi twórcami gier, bardzo dobrze zapowiadające się produkcje, ciekawe imprezy - czyli tutaj znajdziecie odnośniki do naszych wszystkich relacji z Digital Dragons i Pixel Heaven! Relacja, film, wywiady i zdjęcia…
» więcej
2016-06-18, godz. 06:00
[18.06.2016] The Way [PC]
Zobacz, mam nową, podobno bardzo dobrą polską grę - powiedziałem żonie uruchamiając The Way, tytuł studia Puzzling Dream (który zdobył trzy nagrody na warszawskim festiwalu Pixel Heaven). Chwilę później stojąc w strugach deszczu…
» więcej
2016-06-18, godz. 06:00
[18.06.2016] Hearts of Iron IV [PC]
Wyobraźcie sobie, że otwieracie oczy, przed wami stoi bezkres oceanu, wiatr delikatnie podrywa drobiny piasku. Z wolna na horyzoncie pojawia się najpierw kilka, a następnie kilkaset wojskowych łodzi po brzegi wypełnionych żołnierzami…
» więcej
2016-06-18, godz. 06:00
[18.06.2016] Mirror's Edge Catalyst [PS4]
Mirror's Edge Catalyst. Krawędź lustra - katalizator. Brzmi romantycznie, tajemniczo, rewolucyjnie, pięknie. A przede wszystkim obiecująco. Minęło 8 lat od wydania tego pierwotnego Mirror's Edge. Trochę lubianego, trochę…
» więcej
2016-06-18, godz. 06:00
[18.06.2016] Schronisko dla myszy
W tym wydaniu kącika technologicznego mniej informacji a więcej dyskusji - głównie o Microsofcie. Pretekstem do rozmowy były ostatnie ogłoszenia firmy czyli między innymi mniejsza wersja konsoli Xbox One. Ale i "zahaczyliśmy" o innych…
» więcej
2016-06-18, godz. 06:00
[18.06.2016] Hearts of Iron IV [PC]
Wyobraźcie sobie, że otwieracie oczy, przed wami stoi bezkres oceanu, wiatr delikatnie podrywa drobiny piasku. Z wolna na horyzoncie pojawia się najpierw kilka, a następnie kilkaset wojskowych łodzi po brzegi wypełnionych żołnierzami…
» więcej
2016-06-18, godz. 06:00
[18.06.2016] Hearts of Iron IV [PC]
Wyobraźcie sobie, że otwieracie oczy, przed wami stoi bezkres oceanu, wiatr delikatnie podrywa drobiny piasku. Z wolna na horyzoncie pojawia się najpierw kilka, a następnie kilkaset wojskowych łodzi po brzegi wypełnionych żołnierzami…
» więcej
2016-06-18, godz. 06:00
[18.06.2016] Pixel Heaven część 2
I tak jak mówiliśmy w zeszłym programie, niniejszym zapraszamy do odsłuchania kolejnych rozmów z polskimi twórcami gier, jakie w Warszawie nagrał Michał Król na imprezie Pixel Heaven. Opowiadają: - Dariusz Łęczycki ze studia Sleepless…
» więcej
2016-06-18, godz. 06:00
[18.06.2016] Mirror's Edge Catalyst [PS4]
Mirror's Edge Catalyst. Krawędź lustra - katalizator. Brzmi romantycznie, tajemniczo, rewolucyjnie, pięknie. A przede wszystkim obiecująco. Minęło 8 lat od wydania tego pierwotnego Mirror's Edge. Trochę lubianego, trochę…
» więcej
2016-06-18, godz. 06:00
[18.06.2016] Mirror's Edge Catalyst [PS4]
Mirror's Edge Catalyst. Krawędź lustra - katalizator. Brzmi romantycznie, tajemniczo, rewolucyjnie, pięknie. A przede wszystkim obiecująco. Minęło 8 lat od wydania tego pierwotnego Mirror's Edge. Trochę lubianego, trochę…
» więcej