Pod koniec sierpnia szykujcie się na kolejne demo bardzo ciekawie zapowiadającej się gry akcji Ni-Oh (tak, tytuł po polsku nie brzmi powalająco...). Twórcy pierwszy fragment pokazali wiosną, starają się uwzględnić uwagi graczy - i, co tu kryć, podoba się nam ta taktyka. Ni-Oh zapowiada się jako coś a'la seria Dark Souls - z wymagającą walką nawet z podstawowymi przeciwnikami nie mówiąc o bossach. Klimaty japońskie, a mówiąc o inspiracji jednocześnie liczymy na to, że ta produkcja będzie miała swoją tożsamość. Daty premiery na razie nie ma.
Media na całym świecie informują o problemach, jakie mogą mieć twórcy mega-gigantycznego-kosmicznego-sandboxa No Man's Sky. Podobno do generowania gigantycznej ilości planet wykorzystali - bez wykupienia stosownej licencji - opatentowaną matematyczną superformułę do której przyznaje się holenderska firma Genicap. Na razie sierpniowa premiera ponoć jest niezagrożona - Holendrzy chcą się dogadać, chociaż twórcy gry podobno póki co milczą. Radzilibyśmy szybko zmienić podejście, bo jeżeli No Man's Sky okaże się hitem, to cena pewnie wzrośnie...
Masz PC i grasz po sieci z posiadaczem Xboxa One - lub odwrotnie. Twórcy hitowej piłki nożnej w którą gramy samochodami czyli Rocket League informują, że granie między platformami jest już gotowe do odpalenia. Sęk w tym, że zależy im także na konsoli Sony. I tu mogą pojawić się schody: bo połączenie Microsoftu, producenta Xboxa One i systemu Windows na PC jest oczywiste, to nie wiadomo, czy wielki konkurent z Japonii będzie chciał w to wejść.
Miała być "największa liczba pojazdów w historii serii" - i wygląda na to, że twórcy najnowszej odsłony Forza Horizon nie rzucają słów na wiatr. Ekskluzywna Xbox-owa seria samochodowych ścigałek już szczyci się listą 165 aut. A to podobno dopiero początek - pytanie, oczywiście, czy kolejne "bryki" będziemy dostawać "za frajer", bo my obstawiamy raczej mikropłatności... zresztą, będzie to nie pierwszy raz. Premiera pod koniec września.
Skrzydłowy Borussi Dortmund Marco Reus został twarzą najnowszej okładki najpopularniejszej gry piłkarskiej czyli FIFA 17. Tak zdecydowali sami gracze w głosowaniu - przy czym, wybór nie był nieograniczony a oprócz Reusa można było się zdecydować na Jamesa Rodrigueza z Realu Madryt, Anthony’ego Martiala z Manchesteru United czy Edena Hazarda z Chelsea FC. Tak czy owak - okładka okładką, we wrześniu przekonamy się, czy nowa FIFA "daje radę".
Co poniektórzy już chwalą się preorderami, można już składać zamówienia przedpremierowe na nową-starą konsolę Nintendo Classic Mini. Przypomnijmy, klasyczny NES w mniejszej obudowie i - co budzi kontrowersje - z wbudowanymi na stałe 30 grami. Oczywiście to tytuły z najwyższej nostalgicznej półki, ale gracze przyzwyczajeni do kolejnych ściąganych na nowoczesne konsole, komputery czy telefony gier nie są zadowoleni z zamkniętej na stałe listy. A kto pamięta urządzenia marki "Elektronika"? Była tylko jedna gra i wszyscy byli szczęśliwi...
Zobacz także
2016-06-18, godz. 06:00
[18.06.2016] Digital Dragons i Pixel Heaven - wszystkie relacje
Mnóstwo rozmów z polskimi twórcami gier, bardzo dobrze zapowiadające się produkcje, ciekawe imprezy - czyli tutaj znajdziecie odnośniki do naszych wszystkich relacji z Digital Dragons i Pixel Heaven! Relacja, film, wywiady i zdjęcia…
» więcej
2016-06-18, godz. 06:00
[18.06.2016] The Way [PC]
Zobacz, mam nową, podobno bardzo dobrą polską grę - powiedziałem żonie uruchamiając The Way, tytuł studia Puzzling Dream (który zdobył trzy nagrody na warszawskim festiwalu Pixel Heaven). Chwilę później stojąc w strugach deszczu…
» więcej
2016-06-18, godz. 06:00
[18.06.2016] Hearts of Iron IV [PC]
Wyobraźcie sobie, że otwieracie oczy, przed wami stoi bezkres oceanu, wiatr delikatnie podrywa drobiny piasku. Z wolna na horyzoncie pojawia się najpierw kilka, a następnie kilkaset wojskowych łodzi po brzegi wypełnionych żołnierzami…
» więcej
2016-06-18, godz. 06:00
[18.06.2016] Mirror's Edge Catalyst [PS4]
Mirror's Edge Catalyst. Krawędź lustra - katalizator. Brzmi romantycznie, tajemniczo, rewolucyjnie, pięknie. A przede wszystkim obiecująco. Minęło 8 lat od wydania tego pierwotnego Mirror's Edge. Trochę lubianego, trochę…
» więcej
2016-06-18, godz. 06:00
[18.06.2016] Schronisko dla myszy
W tym wydaniu kącika technologicznego mniej informacji a więcej dyskusji - głównie o Microsofcie. Pretekstem do rozmowy były ostatnie ogłoszenia firmy czyli między innymi mniejsza wersja konsoli Xbox One. Ale i "zahaczyliśmy" o innych…
» więcej
2016-06-18, godz. 06:00
[18.06.2016] Hearts of Iron IV [PC]
Wyobraźcie sobie, że otwieracie oczy, przed wami stoi bezkres oceanu, wiatr delikatnie podrywa drobiny piasku. Z wolna na horyzoncie pojawia się najpierw kilka, a następnie kilkaset wojskowych łodzi po brzegi wypełnionych żołnierzami…
» więcej
2016-06-18, godz. 06:00
[18.06.2016] Hearts of Iron IV [PC]
Wyobraźcie sobie, że otwieracie oczy, przed wami stoi bezkres oceanu, wiatr delikatnie podrywa drobiny piasku. Z wolna na horyzoncie pojawia się najpierw kilka, a następnie kilkaset wojskowych łodzi po brzegi wypełnionych żołnierzami…
» więcej
2016-06-18, godz. 06:00
[18.06.2016] Pixel Heaven część 2
I tak jak mówiliśmy w zeszłym programie, niniejszym zapraszamy do odsłuchania kolejnych rozmów z polskimi twórcami gier, jakie w Warszawie nagrał Michał Król na imprezie Pixel Heaven. Opowiadają: - Dariusz Łęczycki ze studia Sleepless…
» więcej
2016-06-18, godz. 06:00
[18.06.2016] Mirror's Edge Catalyst [PS4]
Mirror's Edge Catalyst. Krawędź lustra - katalizator. Brzmi romantycznie, tajemniczo, rewolucyjnie, pięknie. A przede wszystkim obiecująco. Minęło 8 lat od wydania tego pierwotnego Mirror's Edge. Trochę lubianego, trochę…
» więcej
2016-06-18, godz. 06:00
[18.06.2016] Mirror's Edge Catalyst [PS4]
Mirror's Edge Catalyst. Krawędź lustra - katalizator. Brzmi romantycznie, tajemniczo, rewolucyjnie, pięknie. A przede wszystkim obiecująco. Minęło 8 lat od wydania tego pierwotnego Mirror's Edge. Trochę lubianego, trochę…
» więcej