Extra Giermasz
Radio SzczecinRadio Szczecin » Extra Giermasz
GIERMASZ-Program z 25.06.16
Tym razem udało się średnio - tak jak w redakcji Giermaszu Andrzej Kutys z prawdziwą przyjemnością recenzuje te wszystkie japońskie "dziwadła" [dla kogo dziwadła, dla tego dziwadła - przyp. Andrzej] tak tym razem bijatyka One Piece: Burning Blood łapie się tylko na przeciętną notę. Podobnie, a nawet poniżej średniej Rafał Molenda ocenia trzeci epizod wydawanego w odcinkach najnowszego Hitmana: nie polecamy wycieczki do Marakeszu, chociaż dwie poprzednie wyprawy płatnego zabójcy Agenta 47 były niczego sobie. A Łukasz Rabikowski recenzuje grę, która na pierwszy rzut oka przypomina popularne "farmery" - ale niezależne Stardew Valley oferuje na pewno więcej i może naprawdę przyjemnie zaskoczyć. A propos zaskoczeń: nasz ekspert technologiczny Radek Lis nas zadziwił najszybszym elektrycznym autem na świecie. Wiecie, ile ma do setki?... W tym Giermaszu także obiecane wcześniej nasze, subiektywne podsumowanie imprezy E3. Targowy pył opadł - i co zostało? Posłuchajcie audycji.
GIERMASZ-Program z 18.06.16
Są takie gry, które właściwie człowiek lubi, chociaż zdaje sobie sprawę z ich braków. Porządne, dobre produkcje, w które można pograć i skończyć z niejaką przyjemnością, ale nie są niczym super nadzwyczajnym - i zdaniem Agaty Hawrylczuk takie jest Mirror's Edge Catalyst. Za to Michał Król jest bardzo przyjemnie zaskoczony polską niezależną grą The Way. Oczywiście nie wszystkich przekona, ale powrót do czasów świetności pikselowych przygodówek akcji wyszedł świetnie. Wreszcie: stratedzy szykujcie się na prawdziwego pożeracza czasu. Łukasz Rabikowski po redakcji chodzi w generalskim mundurze i nie może się oderwać od znakomitego Hearts of Iron IV. W dziale technologicznym Andrzej Kutys rozmawia z naszym ekspertem Radkiem Lisem. A Michał Król prezentuje drugą część relacji z warszawskiej imprezy gier retro i niezależnych czyli Pixel Heaven. Polecamy rozmowy o takich grach jak: Alice VR, Mosh Pit Simulator, Symmetry, Butcher i Transmigration.
GIERMASZ-Program z 11.06.16
To się nazywa "wejście smoka": przecież Blizzard - tak jak jest słynny seriami Diablo, Starcraft czy Warcraft - tak nigdy nie robił sieciowej strzelaniny. Ale są doskonale znani z jeszcze jednej rzeczy: nie zdarzają się im "niewypały". I oto do portfolio dorzucili znakomitą sieciową batalię Overwatch: Jarek Gowin w recenzji jest zachwycony. W tym Giermaszu także inne słynne studio z doskonale znaną serią: zdaniem Łukasza Rabikowskiego fani strategii spod znaku Total War powinni świetnie się odnaleźć w najnowszej odsłonie z podtytułem Warhammer. Tym razem zamiast historii klimaty fantasy i tylko jedna łyżka dziegciu: zastanowienie, czy aby jednak to nie jest tylko/aż "powtórka z rozrywki". Byliśmy także na warszawskim Pixel Heaven, imprezie poświęconej scenie niezależnej. Michał Król rozmawiał o takich fajnie zapowiadających się grach jak Regalia of Men and Monarch, Beat Cop i już wydanym, zbierającym dobre recenzje The Way (nasza wkrótce). Udało się także dowiedzieć, dlaczego CDP.pl bierze się za wydawanie gier pod szyldem Klabater i porozmawiać z organizatorem Pixel Heaven - druga część relacji z imprezy za tydzień. A Andrzej Kutys odpytał Radka Lisa o nowe technologie.
GIERMASZ-Program z 04.06.16
Dzisiaj "nie bierzemy jeńców"... Z jednej strony recenzja kolejnej przygody słodkiej, różowej kulki czyli Kirby: Planet Robobot - i jak podkreśla Andrzej Kutys to bardzo fajna, dopracowana platformówka dla dzieci, przy której i dorosły może się przyjemnie bawić. A z drugiej strony brutalna, przeznaczona dla dorosłych strzelanka o kontrowersyjnej tematyce czyli IS Defense. Michał Król zwraca uwagę na niewielką cenę tej produkcji, ale i - nie da się ukryć - ten tytuł nie oferuje nic więcej, poza "celowniczkiem", którym sterujemy. Nasz ekspert od nowych technologii Radek Lis opowiada o komputerach z lat 70-tych, które kontrolują arsenał atomowy USA a Michał w kąciku Gramy po polsku wylicza kolejne pozycje z długiej listy najnowszych premier rodzimych produkcji. Na koniec Stare, ale jare, tym razem 8-bitowy klasyk czyli Karateka.

Zobacz także

2016-07-23, godz. 06:00 [23.07.2016] Przegląd tygodnia Tak, wiemy - hejtowanie Call of Duty zawsze w modzie a ostatnio to już w ogóle. Pierwsze trailery przygotowywanej na jesień kolejnej części strzelanki Call of Duty: Infinite Warfare zbierały rekordowe "cięgi" w internecie. A że futurystyczny… » więcej 2016-07-23, godz. 06:00 [23.07.2016] Smite [PS4] Kto w wakacje chce nadrobić zaległości? Macie PlayStation 4 i ochotę na fajną rozwałkę? A domowy budżet przypomina Morze Martwe? To jest okazja. Smite rozgościło się na naszych konsolach. Czyli sieciowa gra, która pozwala nam być… » więcej 2016-07-23, godz. 06:00 [23.07.2016] Crush Your Enemies [PC] Od czasów Command & Conquer Generals rynek RTS-ów był dla mnie martwy. Nie żeby nic nie wychodziło, ale wszystko robione było na jedną modłę i strategie czasu rzeczywistego trafiły do szufladki "zapomnij o tym gatunku". Mijały lata… » więcej 2016-07-23, godz. 06:00 [23.07.2016] Król Wiedźmin... Po dwóch tygodniach przerwy wracamy z kącikiem o grach polskich w Giermaszu. Wracamy "z przytupem" czyli Michał Król znowu rozpływa się nad wynikami Wiedźmina III: Dziki Gon - no dobra, wszyscy się rozpływamy. Zresztą, dobrą passę… » więcej 2016-07-22, godz. 17:34 [23.07.2016] Crush Your Enemies [PC] Od czasów Command & Conquer Generals rynek RTS-ów był dla mnie martwy. Nie żeby nic nie wychodziło, ale wszystko robione było na jedną modłę i strategie czasu rzeczywistego trafiły do szufladki "zapomnij o tym gatunku". Mijały lata… » więcej 2016-07-16, godz. 06:00 Emlyn Hughes International Soccer (1988 r.) Piłki kopane w latach 80 miały jeden zasadniczy plus. Były proste i rozbudowane zarazem. Tak też było z Emlyn Hughes International Soccer, które w 1988 wydało Audiogenic Software. Proste, bo sterowanie było uproszczone do granic przyzwoitości… » więcej 2016-07-16, godz. 06:00 [16.07.2016] The Technomancer [PC] Przyszłość... Ludzkość wylądowała ma Marsie. Dzięki zaawansowanej technologii koloniści zaczęli proces terraformowania, czyli przetwarzania zabójczej marsjańskiej atmosfery w życiodajną mieszankę azotu i tlenu. Pierwsze stacje… » więcej 2016-07-16, godz. 06:00 [16.07.2016] Ori and the Blind Forest: Definitive Edition [PC] Baśniowa kraina, piękny las, który więdnie przez to, że pewne wredne ptaszysko kradnie światło Świętego Drzewa i po krainie zaczynają grasować potwory. Bajeczna, wspaniała rysowana grafika wydawałoby się prostej platformówki… » więcej 2016-07-16, godz. 06:00 [16.07.2016] Ori and the Blind Forest: Definitive Edition [PC] Baśniowa kraina, piękny las, który więdnie przez to, że pewne wredne ptaszysko kradnie światło Świętego Drzewa i po krainie zaczynają grasować potwory. Bajeczna, wspaniała rysowana grafika wydawałoby się prostej platformówki… » więcej 2016-07-16, godz. 06:00 [16.07.2016] The Technomancer [PC] Przyszłość... Ludzkość wylądowała ma Marsie. Dzięki zaawansowanej technologii koloniści zaczęli proces terraformowania, czyli przetwarzania zabójczej marsjańskiej atmosfery w życiodajną mieszankę azotu i tlenu. Pierwsze stacje… » więcej
462463464465466467468