GIERMASZ-PGA 2016 opowiada Szymon Bryła z Artifex Mundi o grach Bladebound, Cute Dragons i Exotic Squash
GIERMASZ-PGA 2016 opowiada Dariusz Łęczyki z IMGN.pro o grach Sleepless Clinic, Symmetry i The Last Journey
GIERMASZ-PGA 2016 opowiada Piotr Żygadło z Robot Gentelman o grach Seconds! Atomic Adventure i Stray
GIERMASZ-PGA 2016 opowiada Adam Robaszyński-Janiec z The House of Fables o Wrath of Loki VR i Trains VR
GIERMASZ-PGA 16: Szymon Erdmański i Mateusz Lenart z Bloober Team o rozszerzeniu do Layers of Fear i planach na przyszłość
GIERMASZ-PGA 16: Tomek Strzałkowski z Telepaths Tree o grze Inner Chains oraz Łukasz Kubiak IMGN.pro o produkcji Fool's Theory SEVEN: The Days Long Gone oraz grze Symmetry
W przyszłym tygodniu zamierzamy się wybrać do Poznania na kolejną edycję targów PGA. Ta impreza interesuje szczególnie Michała Króla, bo zapowiedziało się bardzo dużo polskich studiów tworzących gry. Ale pewnie nie ogramy tam Beat Cop, ta naprawdę ciekawie zapowiadająca się produkcja właśnie "zaliczyła obsuwę". Oczywiście "w trosce o najwyższą jakość produktu", itd, itp... No cóż, będziemy grać w coś innego, na przykład w Draw Slasher na PC, chociaż ciekawi jesteśmy jak ta stricte pod ekran dotykowy przygotowywana gra daje radę na poczciwym "blaszaku".
Rozpoczęliśmy już odliczanie do kolejnej edycji poznańskich targów PGA. Nie da się ukryć, że interesuje nas zwłaszcza hala z polskimi grami - kto się tam pojawi, między innymi o tym mówi Michał Król. Poza tym, cieszymy się z ministerialnych nagród dla polskich twórców, bo co jak co, ale laury za grę This War of Mine czy dla studia Platige Image jak najbardziej się należą. A jeżeli tęsknicie dla produkcją dla absolutnie najtwardszych z twardych hardkorowców, to mamy też informacje dla Was: między innymi o mega trudnej strzelance Butcher czy kolejnych polskich produkcjach przygotowywanych na gogle VR.
Na początku to, co zapowiadaliśmy w zeszłym tygodniu, czyli podsumowanie odbywającej się w Stolicy imprezy Good Game Warsaw. Wybrał się tam Michał Król i ma kilka informacji o szykowanych nowych produkcjach jednego z polskich studiów. Poza tym rozmawiamy między innymi o możliwym - i przez nas wyczekiwanym - remasterze polskiej strzelanki Bulletstorm. Nie zabrakło także informacji o ostatnich polskich premierach. A na koniec małe lokowanie produktu - czyli dowiecie się, gdzie jeszcze będzie można przeczytać wiadomości o polskich grach.
Zobacz także
2016-07-23, godz. 06:00
[23.07.2016] Przegląd tygodnia
Tak, wiemy - hejtowanie Call of Duty zawsze w modzie a ostatnio to już w ogóle. Pierwsze trailery przygotowywanej na jesień kolejnej części strzelanki Call of Duty: Infinite Warfare zbierały rekordowe "cięgi" w internecie. A że futurystyczny…
» więcej
2016-07-23, godz. 06:00
[23.07.2016] Smite [PS4]
Kto w wakacje chce nadrobić zaległości? Macie PlayStation 4 i ochotę na fajną rozwałkę? A domowy budżet przypomina Morze Martwe? To jest okazja. Smite rozgościło się na naszych konsolach. Czyli sieciowa gra, która pozwala nam być…
» więcej
2016-07-23, godz. 06:00
[23.07.2016] Crush Your Enemies [PC]
Od czasów Command & Conquer Generals rynek RTS-ów był dla mnie martwy. Nie żeby nic nie wychodziło, ale wszystko robione było na jedną modłę i strategie czasu rzeczywistego trafiły do szufladki "zapomnij o tym gatunku". Mijały lata…
» więcej
2016-07-23, godz. 06:00
[23.07.2016] Król Wiedźmin...
Po dwóch tygodniach przerwy wracamy z kącikiem o grach polskich w Giermaszu. Wracamy "z przytupem" czyli Michał Król znowu rozpływa się nad wynikami Wiedźmina III: Dziki Gon - no dobra, wszyscy się rozpływamy. Zresztą, dobrą passę…
» więcej
2016-07-22, godz. 17:34
[23.07.2016] Crush Your Enemies [PC]
Od czasów Command & Conquer Generals rynek RTS-ów był dla mnie martwy. Nie żeby nic nie wychodziło, ale wszystko robione było na jedną modłę i strategie czasu rzeczywistego trafiły do szufladki "zapomnij o tym gatunku". Mijały lata…
» więcej
2016-07-16, godz. 06:00
Emlyn Hughes International Soccer (1988 r.)
Piłki kopane w latach 80 miały jeden zasadniczy plus. Były proste i rozbudowane zarazem. Tak też było z Emlyn Hughes International Soccer, które w 1988 wydało Audiogenic Software. Proste, bo sterowanie było uproszczone do granic przyzwoitości…
» więcej
2016-07-16, godz. 06:00
[16.07.2016] The Technomancer [PC]
Przyszłość... Ludzkość wylądowała ma Marsie. Dzięki zaawansowanej technologii koloniści zaczęli proces terraformowania, czyli przetwarzania zabójczej marsjańskiej atmosfery w życiodajną mieszankę azotu i tlenu. Pierwsze stacje…
» więcej
2016-07-16, godz. 06:00
[16.07.2016] Ori and the Blind Forest: Definitive Edition [PC]
Baśniowa kraina, piękny las, który więdnie przez to, że pewne wredne ptaszysko kradnie światło Świętego Drzewa i po krainie zaczynają grasować potwory. Bajeczna, wspaniała rysowana grafika wydawałoby się prostej platformówki…
» więcej
2016-07-16, godz. 06:00
[16.07.2016] Ori and the Blind Forest: Definitive Edition [PC]
Baśniowa kraina, piękny las, który więdnie przez to, że pewne wredne ptaszysko kradnie światło Świętego Drzewa i po krainie zaczynają grasować potwory. Bajeczna, wspaniała rysowana grafika wydawałoby się prostej platformówki…
» więcej
2016-07-16, godz. 06:00
[16.07.2016] The Technomancer [PC]
Przyszłość... Ludzkość wylądowała ma Marsie. Dzięki zaawansowanej technologii koloniści zaczęli proces terraformowania, czyli przetwarzania zabójczej marsjańskiej atmosfery w życiodajną mieszankę azotu i tlenu. Pierwsze stacje…
» więcej