Extra Giermasz
Radio SzczecinRadio Szczecin » Extra Giermasz
GIERMASZ-PGA 2016 opowiada Szymon Bryła z Artifex Mundi o grach Bladebound, Cute Dragons i Exotic Squash
GIERMASZ-PGA 2016 opowiada Paweł Jędrysiak z Digital Melody o grach Masky i Timberman
GIERMASZ-PGA 2016 opowiada Dariusz Łęczyki z IMGN.pro o grach Sleepless Clinic, Symmetry i The Last Journey
GIERMASZ-PGA 2016 opowiada Marek Rutkowski z Monster Couch o Die for Valhalla
GIERMASZ-PGA 2016 opowiada Piotr Żygadło z Robot Gentelman o grach Seconds! Atomic Adventure i Stray
GIERMASZ-PGA 2016 opowiada Mikołaj Kępa z Space Boat Studios o grze Out of Reach
GIERMASZ-PGA 2016 opowiada Adam Robaszyński-Janiec z The House of Fables o Wrath of Loki VR i Trains VR
GIERMASZ-PGA 2016 opowiada Leszek Lisowski z Wasteland Interactive o grze Cooking Simulator
Tak jak zapowiadaliśmy, czas na drugą część relacji z poznańskiej imprezy. Tutaj znajdziecie wszystkie rozmowy rozbite na poszczególne pliki. I tak, opowiadają: Szymon Bryła z Artifex Mundi o grach Bladebound, Cute Dragons - Exotic Squash, Paweł Jędrysiak z Digital Melody m.in. o grach Masky i Timberman, Piotr Żygadło z Robot Gentelman o grach 60 Seconds! Atomic Adventure i Stray, Mikołaj Kępa z Space Boat Studios o grze Out of Reach, Marek Rutkowski z Monster Couch o Die for Valhalla!, Dariusz Łęczyki z Sleepless Clinic o Symmetry i The Last Journey, Leszek Lisowski z Wastelands Interactive o grze Cooking Simulator, Adam Robaszyński-Janiec z The House of Fables o m.in. Wrath of Loki VR i Trains VR.
GIERMASZ-PGA 16: Andrzej Mędrycki i Daniel Sadowski z Nitreal Games opowiadają o Titan Charge
GIERMASZ-PGA 16: Marcin Turecki z TwoMammoths opowiada o Archaica: The Path Of Light
GIERMASZ-PGA 16: Szymon Erdmański i Mateusz Lenart z Bloober Team o rozszerzeniu do Layers of Fear i planach na przyszłość
GIERMASZ-PGA 16: Jacek Głowacki z iFun4all mówi o Serial Cleaner
GIERMASZ-PGA 16: Tomek Strzałkowski z Telepaths Tree o grze Inner Chains oraz Łukasz Kubiak IMGN.pro o produkcji Fool's Theory SEVEN: The Days Long Gone oraz grze Symmetry
GIERMASZ-PGA 16: Łukasz Mach z The Farm 51 mówi o Chernobyl VR Project oraz Get Even
GIERMASZ-PGA 16: Marek Czerniak z Fundacji Indie Games Polska opowiada o branży
GIERMASZ-PGA 16: Tomasz Wacławek opowiada o swoich grach Ronin i Immortal Planet
W Poznaniu, tak jak w ubiegłym roku była cała hala w której prezentowali się nasi twórcy gier. W tym programie możecie usłyszeć co o swoich grach mają do powiedzenia: Andrzej Mędrycki i Daniel Sadowski z Nitreal Games o Titan Charge, Marcin Turecki z TwoMammoths o Archaica: The Path Of Light, Szymon Erdmański i Mateusz Lenart z Bloober Team o rozszerzeniu do Layers of Fear i planach na przyszłość, Jacek Głowacki z iFun4all o Serial Cleaner, Tomek Strzałkowski z Telepaths Tree o grze Inner Chains oraz Łukasz Kubiak IMGN.pro o produkcji Fool's Theory Seven: The Days Long Gone oraz grze Symmetry od Sleepless Clinic, Łukasz Mach z The Farm 51 o Chernobyl VR Project oraz Get Even, o branży opowiada też Marek Czerniak z Fundacji Indie Games Polska a także Tomasz Wacławek o swoich grach Ronin i Immortal Planet. A za tydzień kolejna część relacji z PGA 2016.
GIERMASZ-Gramy po polsku na 15.10.16
W przyszłym tygodniu zamierzamy się wybrać do Poznania na kolejną edycję targów PGA. Ta impreza interesuje szczególnie Michała Króla, bo zapowiedziało się bardzo dużo polskich studiów tworzących gry. Ale pewnie nie ogramy tam Beat Cop, ta naprawdę ciekawie zapowiadająca się produkcja właśnie "zaliczyła obsuwę". Oczywiście "w trosce o najwyższą jakość produktu", itd, itp... No cóż, będziemy grać w coś innego, na przykład w Draw Slasher na PC, chociaż ciekawi jesteśmy jak ta stricte pod ekran dotykowy przygotowywana gra daje radę na poczciwym "blaszaku".
GIERMASZ-Gramy po polsku na 08.10.16
Rozpoczęliśmy już odliczanie do kolejnej edycji poznańskich targów PGA. Nie da się ukryć, że interesuje nas zwłaszcza hala z polskimi grami - kto się tam pojawi, między innymi o tym mówi Michał Król. Poza tym, cieszymy się z ministerialnych nagród dla polskich twórców, bo co jak co, ale laury za grę This War of Mine czy dla studia Platige Image jak najbardziej się należą. A jeżeli tęsknicie dla produkcją dla absolutnie najtwardszych z twardych hardkorowców, to mamy też informacje dla Was: między innymi o mega trudnej strzelance Butcher czy kolejnych polskich produkcjach przygotowywanych na gogle VR.
GIERMASZ-Gramy po polsku na 01.10.16
Na początku to, co zapowiadaliśmy w zeszłym tygodniu, czyli podsumowanie odbywającej się w Stolicy imprezy Good Game Warsaw. Wybrał się tam Michał Król i ma kilka informacji o szykowanych nowych produkcjach jednego z polskich studiów. Poza tym rozmawiamy między innymi o możliwym - i przez nas wyczekiwanym - remasterze polskiej strzelanki Bulletstorm. Nie zabrakło także informacji o ostatnich polskich premierach. A na koniec małe lokowanie produktu - czyli dowiecie się, gdzie jeszcze będzie można przeczytać wiadomości o polskich grach.

Zobacz także

2016-04-23, godz. 06:00 [23.04.2016] Dark Souls III [PS4] Znowu zginąłem - tym razem banalnie załatwił mnie kościotrup z siekierą, ten sam, którego pokonałem już wielokrotnie. Ale byłem zmęczony, nie zachowałem ostrożności i klops, straciłem to, co zbierałem przez ostatnią godzinę..… » więcej 2016-04-23, godz. 06:00 [23.04.2016] Alien Breed (1991 r.) Kolonizacja. To działo się tak szybko. Początkowo był to przełom i wtedy nastała panika. Ludzie udając się z klaustrofobicznych, gęsto zaludnionych baz naziemnych, szukali bezpieczeństwa. Oczywiście stało się jednak inaczej. Tak… » więcej 2016-04-23, godz. 06:00 [23.04.2016] Lotem bliżej Swego czasu, wcale nie aż tak dawno temu, jednym z najbardziej rozpoznawanych na świecie studiów robiących gry było People Can Fly. Później zniknęli, czy raczej wchłonęła ich korporacja i wrócili, aby zamilknąć na długie miesiące… » więcej 2016-04-23, godz. 06:00 [23.04.2016] Dark Souls III [PS4] Znowu zginąłem - tym razem banalnie załatwił mnie kościotrup z siekierą, ten sam, którego pokonałem już wielokrotnie. Ale byłem zmęczony, nie zachowałem ostrożności i klops, straciłem to, co zbierałem przez ostatnią godzinę..… » więcej 2016-04-23, godz. 06:00 [23.04.2016] Dark Souls III [PS4] Znowu zginąłem - tym razem banalnie załatwił mnie kościotrup z siekierą, ten sam, którego pokonałem już wielokrotnie. Ale byłem zmęczony, nie zachowałem ostrożności i klops, straciłem to, co zbierałem przez ostatnią godzinę..… » więcej 2016-04-23, godz. 06:00 [23.04.2016] Giermasz #189 - Jak wejść do lochu i się nie potknąć Na szczęście zaskoczenia nie było: miała być świetna gra, godne zwieńczenie trylogii i tak też się stało. Andrzej Kutys jest zachwycony Dark Souls III , kolejna odsłona RPG akcji o legendarnym wręcz poziomie trudności. Czy lepszą… » więcej 2016-04-23, godz. 06:00 [23.04.2016] Kolosy na glinianych nogach? W branży IT jest przynajmniej kilkadziesiąt firm, które można nazwać absolutnymi tytanami. Ale i nie ma nic pewnego - zawsze można dokonać złych biznesowych wyborów, przegapić jakiś trend i nagle kolos staje się tym na glinianych… » więcej 2016-04-22, godz. 19:43 ARCHIWUM 2015 » więcej 2016-04-22, godz. 19:42 ARCHIWUM 2016, marzec » więcej 2016-04-22, godz. 19:41 ARCHIWUM 2016, luty » więcej
476477478479480481482