Extra Giermasz
Radio SzczecinRadio Szczecin » Extra Giermasz
GIERMASZ-PGA 16: Andrzej Mędrycki i Daniel Sadowski z Nitreal Games opowiadają o Titan Charge
GIERMASZ-PGA 16: Marcin Turecki z TwoMammoths opowiada o Archaica: The Path Of Light
GIERMASZ-PGA 16: Szymon Erdmański i Mateusz Lenart z Bloober Team o rozszerzeniu do Layers of Fear i planach na przyszłość
GIERMASZ-PGA 16: Jacek Głowacki z iFun4all mówi o Serial Cleaner
GIERMASZ-PGA 16: Tomek Strzałkowski z Telepaths Tree o grze Inner Chains oraz Łukasz Kubiak IMGN.pro o produkcji Fool's Theory SEVEN: The Days Long Gone oraz grze Symmetry
GIERMASZ-PGA 16: Łukasz Mach z The Farm 51 mówi o Chernobyl VR Project oraz Get Even
GIERMASZ-PGA 16: Marek Czerniak z Fundacji Indie Games Polska opowiada o branży
GIERMASZ-PGA 16: Tomasz Wacławek opowiada o swoich grach Ronin i Immortal Planet
W Poznaniu, tak jak w ubiegłym roku była cała hala w której prezentowali się nasi twórcy gier. W tym programie możecie usłyszeć co o swoich grach mają do powiedzenia: Andrzej Mędrycki i Daniel Sadowski z Nitreal Games o Titan Charge, Marcin Turecki z TwoMammoths o Archaica: The Path Of Light, Szymon Erdmański i Mateusz Lenart z Bloober Team o rozszerzeniu do Layers of Fear i planach na przyszłość, Jacek Głowacki z iFun4all o Serial Cleaner, Tomek Strzałkowski z Telepaths Tree o grze Inner Chains oraz Łukasz Kubiak IMGN.pro o produkcji Fool's Theory Seven: The Days Long Gone oraz grze Symmetry od Sleepless Clinic, Łukasz Mach z The Farm 51 o Chernobyl VR Project oraz Get Even, o branży opowiada też Marek Czerniak z Fundacji Indie Games Polska a także Tomasz Wacławek o swoich grach Ronin i Immortal Planet. A za tydzień kolejna część relacji z PGA 2016.

Zobacz także

2016-03-12, godz. 06:00 [12.03.2016] Z Wieśkiem przez świat Zawrót głowy od milionów - tych na koncie i ilości sprzedanych egzemplarzy gier z serii Wiedźmin na całym świecie. Ale studio CD Projekt RED nie spoczywa na laurach, z racji opublikowanego sprawozdania dla inwestorów, bardzo dużo… » więcej 2016-03-12, godz. 06:00 [12.03.2016] Czarna dziura Czy wiecie, że nie ma na świecie takiego komputera firmy Apple, który jest w stanie obsłużyć gogle do wirtualnej rzeczywistości? Z taką "obrazoburczą" tezą przyszedł do studia nasz ekspert od nowych technologii Radek Lis... A tak… » więcej 2016-03-12, godz. 06:00 [12.03.2016] Jak powstaje Shadow of Nebula W dzisiejszych czasach cyfrowej dystrybucji gier, kupowanych bezpośrednio w internecie, możliwe są kariery niewielkich zespołów, które mimo małego budżetu potrafiły stworzyć zapadającą w pamięć produkcję. Z drugiej strony -… » więcej 2016-03-05, godz. 06:00 [05.03.2016] SUPERHOT [PC] Zatrzymaj się, by zatrzymać czas i wygrać. Taki paradoks, to główny mechanizm gry SUPERHOT. Strzelanina z perspektywy pierwszej osoby jest dzieckiem małego łódzkiego studia. Gra pojawiła się na rynku dzięki składce internautów… » więcej 2016-03-05, godz. 06:00 [05.03.2016] Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2 Są takie gry o których jakby tak racjonalnie pomyśleć z boku to możemy się zastanawiać czy ich twórcy na pewno mają wszystkie klepki. Jest taki rodzaj poczucia humoru który swoim absurdem sprawia że plujemy herbatą w monitor. I… » więcej 2016-03-05, godz. 06:00 [05.03.2016] Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2 Są takie gry o których jakby tak racjonalnie pomyśleć z boku to możemy się zastanawiać czy ich twórcy na pewno mają wszystkie klepki. Jest taki rodzaj poczucia humoru który swoim absurdem sprawia że plujemy herbatą w monitor. I… » więcej 2016-03-05, godz. 06:00 [05.03.2016] SUPERHOT [PC] Zatrzymaj się, by zatrzymać czas i wygrać. Taki paradoks, to główny mechanizm gry SUPERHOT. Strzelanina z perspektywy pierwszej osoby jest dzieckiem małego łódzkiego studia. Gra pojawiła się na rynku dzięki składce internautów… » więcej 2016-03-05, godz. 06:00 [05.03.2016] Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2 Są takie gry o których jakby tak racjonalnie pomyśleć z boku to możemy się zastanawiać czy ich twórcy na pewno mają wszystkie klepki. Jest taki rodzaj poczucia humoru który swoim absurdem sprawia że plujemy herbatą w monitor. I… » więcej 2016-03-05, godz. 06:00 [05.03.2016] Przegląd tygodnia No i doczekaliśmy się - nie, nie, jeszcze nie samej gry, ale przynajmniej daty premiery. Tak więc, jeżeli chcecie zwiedzić gigantyczny kosmos w totalnym sandboxie No Man's Sky , to szykujcie portfele na 22 czerwca. O ile macie PS4… » więcej 2016-03-05, godz. 06:00 GIERMASZ 2016, marzec » więcej
482483484485486487488