Extra Giermasz
Radio SzczecinRadio Szczecin » Extra Giermasz
GIERMASZ-PGA 16: Andrzej Mędrycki i Daniel Sadowski z Nitreal Games opowiadają o Titan Charge
GIERMASZ-PGA 16: Marcin Turecki z TwoMammoths opowiada o Archaica: The Path Of Light
GIERMASZ-PGA 16: Szymon Erdmański i Mateusz Lenart z Bloober Team o rozszerzeniu do Layers of Fear i planach na przyszłość
GIERMASZ-PGA 16: Jacek Głowacki z iFun4all mówi o Serial Cleaner
GIERMASZ-PGA 16: Tomek Strzałkowski z Telepaths Tree o grze Inner Chains oraz Łukasz Kubiak IMGN.pro o produkcji Fool's Theory SEVEN: The Days Long Gone oraz grze Symmetry
GIERMASZ-PGA 16: Łukasz Mach z The Farm 51 mówi o Chernobyl VR Project oraz Get Even
GIERMASZ-PGA 16: Marek Czerniak z Fundacji Indie Games Polska opowiada o branży
GIERMASZ-PGA 16: Tomasz Wacławek opowiada o swoich grach Ronin i Immortal Planet
W Poznaniu, tak jak w ubiegłym roku była cała hala w której prezentowali się nasi twórcy gier. W tym programie możecie usłyszeć co o swoich grach mają do powiedzenia: Andrzej Mędrycki i Daniel Sadowski z Nitreal Games o Titan Charge, Marcin Turecki z TwoMammoths o Archaica: The Path Of Light, Szymon Erdmański i Mateusz Lenart z Bloober Team o rozszerzeniu do Layers of Fear i planach na przyszłość, Jacek Głowacki z iFun4all o Serial Cleaner, Tomek Strzałkowski z Telepaths Tree o grze Inner Chains oraz Łukasz Kubiak IMGN.pro o produkcji Fool's Theory Seven: The Days Long Gone oraz grze Symmetry od Sleepless Clinic, Łukasz Mach z The Farm 51 o Chernobyl VR Project oraz Get Even, o branży opowiada też Marek Czerniak z Fundacji Indie Games Polska a także Tomasz Wacławek o swoich grach Ronin i Immortal Planet. A za tydzień kolejna część relacji z PGA 2016.

Zobacz także

2016-01-15, godz. 15:07 [16.01.2016] Red Game Without A Great Name [PC] Tytuł gry czasami powstaje na samym końcu jej tworzenia. Przynajmniej tak musiało być z polskim Red Game Without a Great Name od studia iFun4all. Tak, gra jest czerwona - i chodzi nie tylko o jej wygląd, ale też o kolor emocji, które… » więcej 2016-01-15, godz. 14:35 [16.01.2016] Red Game Without A Great Name [PC] Tytuł gry czasami powstaje na samym końcu jej tworzenia. Przynajmniej tak musiało być z polskim Red Game Without a Great Name od studia iFun4all. Tak, gra jest czerwona - i chodzi nie tylko o jej wygląd, ale też o kolor emocji, które… » więcej 2016-01-15, godz. 13:36 [16.01.2016] Underrail [PC] O Matko! Jaki trafił mnie zaszczyt... Recenzuję najnowszą część Fallouta. A nie, czekaj... Gdzie trójwymiar? Gdzie widzenie z pierwszej osoby? Co tu robi znowu rzut izometryczny? Tak to przynajmniej wygląda na początku. Niektórzy… » więcej 2016-01-15, godz. 13:35 [16.01.2016] Underrail [PC] O Matko! Jaki trafił mnie zaszczyt... Recenzuję najnowszą część Fallouta. A nie, czekaj... Gdzie trójwymiar? Gdzie widzenie z pierwszej osoby? Co tu robi znowu rzut izometryczny? Tak to przynajmniej wygląda na początku. Niektórzy… » więcej 2016-01-15, godz. 13:30 [16.01.2016] Chaos Reborn [Mac] Chaos odrodzony... "Chaos Reborn"... Julian Gollop, brytyjski twórca m.in. X-COM przy pomocy finansowania społecznościowego wskrzesił swoją grę z 1985 roku "Chaos: The Battle of Wizards". Dostaliśmy strategię turową w świecie magów… » więcej 2016-01-15, godz. 13:28 [16.01.2016] Chaos Reborn [Mac] Chaos odrodzony... "Chaos Reborn"... Julian Gollop, brytyjski twórca m.in. X-COM przy pomocy finansowania społecznościowego wskrzesił swoją grę z 1985 roku "Chaos: The Battle of Wizards". Dostaliśmy strategię turową w świecie magów… » więcej 2016-01-15, godz. 13:10 [16.01.2016] Polskie hity Metacritic 2015 Powoli kończy się czas różnorakich podsumowań roku 2015, więc na początek krótko o najlepiej ocenianych polskich produkcjach - dzięki serwisowi Metacritic mamy uśrednione dane z wielu recenzji. Zaskoczenia, jak zapewnia Michał Król… » więcej 2016-01-15, godz. 13:08 ARCHIWUM 2015 » więcej 2016-01-15, godz. 13:06 ARCHIWUM 2015 » więcej 2016-01-15, godz. 13:05 ARCHIWUM 2015, grudzień » więcej
491492493494495496497