Extra Giermasz
Radio SzczecinRadio Szczecin » Extra Giermasz
GIERMASZ-PGA 2016 opowiada Szymon Bryła z Artifex Mundi o grach Bladebound, Cute Dragons i Exotic Squash
GIERMASZ-PGA 2016 opowiada Paweł Jędrysiak z Digital Melody o grach Masky i Timberman
GIERMASZ-PGA 2016 opowiada Dariusz Łęczyki z IMGN.pro o grach Sleepless Clinic, Symmetry i The Last Journey
GIERMASZ-PGA 2016 opowiada Marek Rutkowski z Monster Couch o Die for Valhalla
GIERMASZ-PGA 2016 opowiada Piotr Żygadło z Robot Gentelman o grach Seconds! Atomic Adventure i Stray
GIERMASZ-PGA 2016 opowiada Mikołaj Kępa z Space Boat Studios o grze Out of Reach
GIERMASZ-PGA 2016 opowiada Adam Robaszyński-Janiec z The House of Fables o Wrath of Loki VR i Trains VR
GIERMASZ-PGA 2016 opowiada Leszek Lisowski z Wasteland Interactive o grze Cooking Simulator
Tak jak zapowiadaliśmy, czas na drugą część relacji z poznańskiej imprezy. Tutaj znajdziecie wszystkie rozmowy rozbite na poszczególne pliki. I tak, opowiadają: Szymon Bryła z Artifex Mundi o grach Bladebound, Cute Dragons - Exotic Squash, Paweł Jędrysiak z Digital Melody m.in. o grach Masky i Timberman, Piotr Żygadło z Robot Gentelman o grach 60 Seconds! Atomic Adventure i Stray, Mikołaj Kępa z Space Boat Studios o grze Out of Reach, Marek Rutkowski z Monster Couch o Die for Valhalla!, Dariusz Łęczyki z Sleepless Clinic o Symmetry i The Last Journey, Leszek Lisowski z Wastelands Interactive o grze Cooking Simulator, Adam Robaszyński-Janiec z The House of Fables o m.in. Wrath of Loki VR i Trains VR.

Zobacz także

2016-07-02, godz. 06:00 [02.07.2017] Umbrella Corps [PS4] No dobra... Przyznaję, że nie jestem wielkim fanem Resident Evil. Nie to, że nie lubię tej gry, ale ta gra mnie za bardzo nie lubi. Za każdym razem, kiedy jakieś części pojawiały się na rynku przegapiałem je i wracałem je do nich… » więcej 2016-07-02, godz. 06:00 [02.07.2017] Umbrella Corps [PS4] No dobra... Przyznaję, że nie jestem wielkim fanem Resident Evil. Nie to, że nie lubię tej gry, ale ta gra mnie za bardzo nie lubi. Za każdym razem, kiedy jakieś części pojawiały się na rynku przegapiałem je i wracałem je do nich… » więcej 2016-07-02, godz. 06:00 [02.07.2016] Deadlight: Director's Cut [PC] Zombie - temat wiecznie... żywy... Na temat żywych trupów, post apokaliptycznego świata i walki jednostki o przetrwanie powstały dziesiątki filmów i gier. I oto mamy kolejną ze śmiercią w tytule. Deadlight hiszpańskiego studia Tequila… » więcej 2016-07-02, godz. 06:00 [02.07.2016] Deadlight: Director's Cut [PC] Zombie - temat wiecznie... żywy... Na temat żywych trupów, post apokaliptycznego świata i walki jednostki o przetrwanie powstały dziesiątki filmów i gier. I oto mamy kolejną ze śmiercią w tytule. Deadlight hiszpańskiego studia Tequila… » więcej 2016-07-02, godz. 06:00 GIERMASZ 2016, lipiec » więcej 2016-07-02, godz. 06:00 [02.07.2016] Przestroga Tym razem zaczynamy od śmiertelnej ofiary nowych technologii - przestrogi, że póki co jednak człowiek jest niezastąpionym elementem systemu. Na całe szczęście... poza tym, nasz ekspert Radek Lis opowiada o nowej wersji systemu operacyjnego… » więcej 2016-07-02, godz. 06:00 GIERMASZ 2016, lipiec » więcej 2016-07-02, godz. 06:00 [02.07.2016] Horror za horror Dla Biało-Czerwonych EURO się skończyło - ale po horrorze ze Szwajcarią dostali od jednego z polskich studiów grę - a jakże, horror. Kto wysłał i jaką grę, o tym opowiada nasz ekspert od polskiej branży Michał Król. Poza tym… » więcej 2016-06-25, godz. 06:00 [25.06.2016] Stardew Valley [PC] Kiedy dowiedziałem się, że to właśnie mi przypadnie zrecenzowanie tej gry byłem do niej baardzo sceptycznie nastawiony. Nie ukrywajmy, tego typu tytuły nie należą ani do zbyt dynamicznych, nie mają też tak bardzo rozbudowanych scenariuszy… » więcej 2016-06-25, godz. 06:00 [25.06.2016] Stardew Valley [PC] Kiedy dowiedziałem się, że to właśnie mi przypadnie zrecenzowanie tej gry byłem do niej baardzo sceptycznie nastawiony. Nie ukrywajmy, tego typu tytuły nie należą ani do zbyt dynamicznych, nie mają też tak bardzo rozbudowanych scenariuszy… » więcej
465466467468469470471