Extra Giermasz
Radio SzczecinRadio Szczecin » Extra Giermasz
GIERMASZ-PGA 2016 opowiada Szymon Bryła z Artifex Mundi o grach Bladebound, Cute Dragons i Exotic Squash
GIERMASZ-PGA 2016 opowiada Paweł Jędrysiak z Digital Melody o grach Masky i Timberman
GIERMASZ-PGA 2016 opowiada Dariusz Łęczyki z IMGN.pro o grach Sleepless Clinic, Symmetry i The Last Journey
GIERMASZ-PGA 2016 opowiada Marek Rutkowski z Monster Couch o Die for Valhalla
GIERMASZ-PGA 2016 opowiada Piotr Żygadło z Robot Gentelman o grach Seconds! Atomic Adventure i Stray
GIERMASZ-PGA 2016 opowiada Mikołaj Kępa z Space Boat Studios o grze Out of Reach
GIERMASZ-PGA 2016 opowiada Adam Robaszyński-Janiec z The House of Fables o Wrath of Loki VR i Trains VR
GIERMASZ-PGA 2016 opowiada Leszek Lisowski z Wasteland Interactive o grze Cooking Simulator
Tak jak zapowiadaliśmy, czas na drugą część relacji z poznańskiej imprezy. Tutaj znajdziecie wszystkie rozmowy rozbite na poszczególne pliki. I tak, opowiadają: Szymon Bryła z Artifex Mundi o grach Bladebound, Cute Dragons - Exotic Squash, Paweł Jędrysiak z Digital Melody m.in. o grach Masky i Timberman, Piotr Żygadło z Robot Gentelman o grach 60 Seconds! Atomic Adventure i Stray, Mikołaj Kępa z Space Boat Studios o grze Out of Reach, Marek Rutkowski z Monster Couch o Die for Valhalla!, Dariusz Łęczyki z Sleepless Clinic o Symmetry i The Last Journey, Leszek Lisowski z Wastelands Interactive o grze Cooking Simulator, Adam Robaszyński-Janiec z The House of Fables o m.in. Wrath of Loki VR i Trains VR.

Zobacz także

2016-01-15, godz. 15:07 [16.01.2016] Red Game Without A Great Name [PC] Tytuł gry czasami powstaje na samym końcu jej tworzenia. Przynajmniej tak musiało być z polskim Red Game Without a Great Name od studia iFun4all. Tak, gra jest czerwona - i chodzi nie tylko o jej wygląd, ale też o kolor emocji, które… » więcej 2016-01-15, godz. 14:35 [16.01.2016] Red Game Without A Great Name [PC] Tytuł gry czasami powstaje na samym końcu jej tworzenia. Przynajmniej tak musiało być z polskim Red Game Without a Great Name od studia iFun4all. Tak, gra jest czerwona - i chodzi nie tylko o jej wygląd, ale też o kolor emocji, które… » więcej 2016-01-15, godz. 13:36 [16.01.2016] Underrail [PC] O Matko! Jaki trafił mnie zaszczyt... Recenzuję najnowszą część Fallouta. A nie, czekaj... Gdzie trójwymiar? Gdzie widzenie z pierwszej osoby? Co tu robi znowu rzut izometryczny? Tak to przynajmniej wygląda na początku. Niektórzy… » więcej 2016-01-15, godz. 13:35 [16.01.2016] Underrail [PC] O Matko! Jaki trafił mnie zaszczyt... Recenzuję najnowszą część Fallouta. A nie, czekaj... Gdzie trójwymiar? Gdzie widzenie z pierwszej osoby? Co tu robi znowu rzut izometryczny? Tak to przynajmniej wygląda na początku. Niektórzy… » więcej 2016-01-15, godz. 13:30 [16.01.2016] Chaos Reborn [Mac] Chaos odrodzony... "Chaos Reborn"... Julian Gollop, brytyjski twórca m.in. X-COM przy pomocy finansowania społecznościowego wskrzesił swoją grę z 1985 roku "Chaos: The Battle of Wizards". Dostaliśmy strategię turową w świecie magów… » więcej 2016-01-15, godz. 13:28 [16.01.2016] Chaos Reborn [Mac] Chaos odrodzony... "Chaos Reborn"... Julian Gollop, brytyjski twórca m.in. X-COM przy pomocy finansowania społecznościowego wskrzesił swoją grę z 1985 roku "Chaos: The Battle of Wizards". Dostaliśmy strategię turową w świecie magów… » więcej 2016-01-15, godz. 13:10 [16.01.2016] Polskie hity Metacritic 2015 Powoli kończy się czas różnorakich podsumowań roku 2015, więc na początek krótko o najlepiej ocenianych polskich produkcjach - dzięki serwisowi Metacritic mamy uśrednione dane z wielu recenzji. Zaskoczenia, jak zapewnia Michał Król… » więcej 2016-01-15, godz. 13:08 ARCHIWUM 2015 » więcej 2016-01-15, godz. 13:06 ARCHIWUM 2015 » więcej 2016-01-15, godz. 13:05 ARCHIWUM 2015, grudzień » więcej
491492493494495496497