Extra Giermasz
Radio SzczecinRadio Szczecin » Extra Giermasz
GIERMASZ-Program z 29.10.16
Nie ma to jak "rozdarte serce recenzenta". Bo z jednej strony widzisz w opisywanej grze sporo minusów, a jednocześnie ciągnie cię do konsoli i spędzasz kolejne godziny z - w tym przypadku - Mafią III. Michał Król tak jak wytyka różne ułomności, tak przyznaje szczerze - mimo wszystko bawił się świetnie... Przed pewnym dylematem stanie też fan gier piłkarskich: liczą się dwie produkcje i czy wybrać z nich akurat FIFA 17? Zdaniem Andrzeja Kutysa, najnowsza odsłona najpopularniejszej obecnie serii "kopanej" ma sporo atutów, aby przekonać do siebie niezdecydowanych. Kolejna gra, kolejny dylemat: co prawda WWE2K17 całkiem udanie oddaje atmosferę amerykańskiego szoł - ale Jarek Gowin zastanawia się, na ile taka produkcja może spodobać się niewtajemniczonym w świat przedstawienia dla niepoznaki zwanego wrestlingiem. Wreszcie, Łukaszowi Rabikowskiemu udało się skończyć event [0] (bo to drugie podejście gdy wcześniej mieliśmy problemy techniczne). I znowu zastanowienie: czy aby na pewno ta całkiem udana gra przygodowa musi kosztować tyle na ile ją wyceniono, skoro zabawy nie starcza na długo? W Giermaszu pojawia się znowu nasz ekspert od nowych technologi Radek Lis, a w dziale Gramy po polsku polecamy kolejną odsłonę relacji z targów PGA 2016. Rozmawiamy ze studiami: Artifex Mundi, Digital Melody, Robot Gentelman, Space Boat Studios, Monster Couch, Sleepless Clinic, Wasteland Interactive oraz The House of Fables.

Zobacz także

2016-07-02, godz. 06:00 [02.07.2017] Umbrella Corps [PS4] No dobra... Przyznaję, że nie jestem wielkim fanem Resident Evil. Nie to, że nie lubię tej gry, ale ta gra mnie za bardzo nie lubi. Za każdym razem, kiedy jakieś części pojawiały się na rynku przegapiałem je i wracałem je do nich… » więcej 2016-07-02, godz. 06:00 [02.07.2017] Umbrella Corps [PS4] No dobra... Przyznaję, że nie jestem wielkim fanem Resident Evil. Nie to, że nie lubię tej gry, ale ta gra mnie za bardzo nie lubi. Za każdym razem, kiedy jakieś części pojawiały się na rynku przegapiałem je i wracałem je do nich… » więcej 2016-07-02, godz. 06:00 [02.07.2016] Deadlight: Director's Cut [PC] Zombie - temat wiecznie... żywy... Na temat żywych trupów, post apokaliptycznego świata i walki jednostki o przetrwanie powstały dziesiątki filmów i gier. I oto mamy kolejną ze śmiercią w tytule. Deadlight hiszpańskiego studia Tequila… » więcej 2016-07-02, godz. 06:00 [02.07.2016] Deadlight: Director's Cut [PC] Zombie - temat wiecznie... żywy... Na temat żywych trupów, post apokaliptycznego świata i walki jednostki o przetrwanie powstały dziesiątki filmów i gier. I oto mamy kolejną ze śmiercią w tytule. Deadlight hiszpańskiego studia Tequila… » więcej 2016-07-02, godz. 06:00 GIERMASZ 2016, lipiec » więcej 2016-07-02, godz. 06:00 [02.07.2016] Przestroga Tym razem zaczynamy od śmiertelnej ofiary nowych technologii - przestrogi, że póki co jednak człowiek jest niezastąpionym elementem systemu. Na całe szczęście... poza tym, nasz ekspert Radek Lis opowiada o nowej wersji systemu operacyjnego… » więcej 2016-07-02, godz. 06:00 GIERMASZ 2016, lipiec » więcej 2016-07-02, godz. 06:00 [02.07.2016] Horror za horror Dla Biało-Czerwonych EURO się skończyło - ale po horrorze ze Szwajcarią dostali od jednego z polskich studiów grę - a jakże, horror. Kto wysłał i jaką grę, o tym opowiada nasz ekspert od polskiej branży Michał Król. Poza tym… » więcej 2016-06-25, godz. 06:00 [25.06.2016] Stardew Valley [PC] Kiedy dowiedziałem się, że to właśnie mi przypadnie zrecenzowanie tej gry byłem do niej baardzo sceptycznie nastawiony. Nie ukrywajmy, tego typu tytuły nie należą ani do zbyt dynamicznych, nie mają też tak bardzo rozbudowanych scenariuszy… » więcej 2016-06-25, godz. 06:00 [25.06.2016] Stardew Valley [PC] Kiedy dowiedziałem się, że to właśnie mi przypadnie zrecenzowanie tej gry byłem do niej baardzo sceptycznie nastawiony. Nie ukrywajmy, tego typu tytuły nie należą ani do zbyt dynamicznych, nie mają też tak bardzo rozbudowanych scenariuszy… » więcej
465466467468469470471