Extra Giermasz
Radio SzczecinRadio Szczecin » Extra Giermasz
GIERMASZ-Program z 29.10.16
Nie ma to jak "rozdarte serce recenzenta". Bo z jednej strony widzisz w opisywanej grze sporo minusów, a jednocześnie ciągnie cię do konsoli i spędzasz kolejne godziny z - w tym przypadku - Mafią III. Michał Król tak jak wytyka różne ułomności, tak przyznaje szczerze - mimo wszystko bawił się świetnie... Przed pewnym dylematem stanie też fan gier piłkarskich: liczą się dwie produkcje i czy wybrać z nich akurat FIFA 17? Zdaniem Andrzeja Kutysa, najnowsza odsłona najpopularniejszej obecnie serii "kopanej" ma sporo atutów, aby przekonać do siebie niezdecydowanych. Kolejna gra, kolejny dylemat: co prawda WWE2K17 całkiem udanie oddaje atmosferę amerykańskiego szoł - ale Jarek Gowin zastanawia się, na ile taka produkcja może spodobać się niewtajemniczonym w świat przedstawienia dla niepoznaki zwanego wrestlingiem. Wreszcie, Łukaszowi Rabikowskiemu udało się skończyć event [0] (bo to drugie podejście gdy wcześniej mieliśmy problemy techniczne). I znowu zastanowienie: czy aby na pewno ta całkiem udana gra przygodowa musi kosztować tyle na ile ją wyceniono, skoro zabawy nie starcza na długo? W Giermaszu pojawia się znowu nasz ekspert od nowych technologi Radek Lis, a w dziale Gramy po polsku polecamy kolejną odsłonę relacji z targów PGA 2016. Rozmawiamy ze studiami: Artifex Mundi, Digital Melody, Robot Gentelman, Space Boat Studios, Monster Couch, Sleepless Clinic, Wasteland Interactive oraz The House of Fables.

Zobacz także

2016-01-15, godz. 15:07 [16.01.2016] Red Game Without A Great Name [PC] Tytuł gry czasami powstaje na samym końcu jej tworzenia. Przynajmniej tak musiało być z polskim Red Game Without a Great Name od studia iFun4all. Tak, gra jest czerwona - i chodzi nie tylko o jej wygląd, ale też o kolor emocji, które… » więcej 2016-01-15, godz. 14:35 [16.01.2016] Red Game Without A Great Name [PC] Tytuł gry czasami powstaje na samym końcu jej tworzenia. Przynajmniej tak musiało być z polskim Red Game Without a Great Name od studia iFun4all. Tak, gra jest czerwona - i chodzi nie tylko o jej wygląd, ale też o kolor emocji, które… » więcej 2016-01-15, godz. 13:36 [16.01.2016] Underrail [PC] O Matko! Jaki trafił mnie zaszczyt... Recenzuję najnowszą część Fallouta. A nie, czekaj... Gdzie trójwymiar? Gdzie widzenie z pierwszej osoby? Co tu robi znowu rzut izometryczny? Tak to przynajmniej wygląda na początku. Niektórzy… » więcej 2016-01-15, godz. 13:35 [16.01.2016] Underrail [PC] O Matko! Jaki trafił mnie zaszczyt... Recenzuję najnowszą część Fallouta. A nie, czekaj... Gdzie trójwymiar? Gdzie widzenie z pierwszej osoby? Co tu robi znowu rzut izometryczny? Tak to przynajmniej wygląda na początku. Niektórzy… » więcej 2016-01-15, godz. 13:30 [16.01.2016] Chaos Reborn [Mac] Chaos odrodzony... "Chaos Reborn"... Julian Gollop, brytyjski twórca m.in. X-COM przy pomocy finansowania społecznościowego wskrzesił swoją grę z 1985 roku "Chaos: The Battle of Wizards". Dostaliśmy strategię turową w świecie magów… » więcej 2016-01-15, godz. 13:28 [16.01.2016] Chaos Reborn [Mac] Chaos odrodzony... "Chaos Reborn"... Julian Gollop, brytyjski twórca m.in. X-COM przy pomocy finansowania społecznościowego wskrzesił swoją grę z 1985 roku "Chaos: The Battle of Wizards". Dostaliśmy strategię turową w świecie magów… » więcej 2016-01-15, godz. 13:10 [16.01.2016] Polskie hity Metacritic 2015 Powoli kończy się czas różnorakich podsumowań roku 2015, więc na początek krótko o najlepiej ocenianych polskich produkcjach - dzięki serwisowi Metacritic mamy uśrednione dane z wielu recenzji. Zaskoczenia, jak zapewnia Michał Król… » więcej 2016-01-15, godz. 13:08 ARCHIWUM 2015 » więcej 2016-01-15, godz. 13:06 ARCHIWUM 2015 » więcej 2016-01-15, godz. 13:05 ARCHIWUM 2015, grudzień » więcej
491492493494495496497