Oto cała redakcja Giermaszu nie ustaje na froncie recenzenckim i w pocie czoła dzierży pady i ciosa kolejne litery na klawiaturze aby lud pracujący mógł mądrze wydać swoje pieniądze, he he... Ale jaka przyjemna potrafi być ta praca! Sid Meier's Civilization VI - fani strategii właśnie dostali swojego Świętego Graala, Łukasz Rabikowski zachwycony nie dosypia po nocach. Z niezwykłą satysfakcją odnotowujemy także sukces polskiego studia Flying Wild Hog, które przygotowało kolejny, jesteśmy pewni, eksportowy hit naszej myśli deweloperskiej. Rafał Molenda gorąco poleca Shadow Warrior 2, zabawa w siekanie, strzelanie i polowanie na diabelski pomiot jest - nomen omen - diabelnie satysfakcjonująca. A dla relaksu mamy Farming Simulator 17. W gumowce wbił się Michał Król i podkreśla, że o ile jesteście fanami wirtualnego rolnictwa, to ta gra daje dużo radości. A z "morza indyków" wyłowiliśmy naprawdę smaczny kąsek: Agata Hawrylczuk ograła Halcyon 6: Starbase Commander, to połączenie RPG i strategii udało się zaskakująco dobrze. Na koniec Andrzej Kutys zajada się "odgrzewanym kotletem" - o ile nie graliście jeszcze w LEGO Harry Potter, to odnowiona wersja na PS4 z dopiskiem Collection w dalszym ciągu naprawdę bawi. I jeszcze porozmawialiśmy o grach polskich, za to ekspert od nowych technologii nam się pochorował. Tak, tak - lepiej zostać w domu i grać w ten jesienny czas...
Zobacz także
2016-01-15, godz. 15:07
[16.01.2016] Red Game Without A Great Name [PC]
Tytuł gry czasami powstaje na samym końcu jej tworzenia. Przynajmniej tak musiało być z polskim Red Game Without a Great Name od studia iFun4all. Tak, gra jest czerwona - i chodzi nie tylko o jej wygląd, ale też o kolor emocji, które…
» więcej
2016-01-15, godz. 14:35
[16.01.2016] Red Game Without A Great Name [PC]
Tytuł gry czasami powstaje na samym końcu jej tworzenia. Przynajmniej tak musiało być z polskim Red Game Without a Great Name od studia iFun4all. Tak, gra jest czerwona - i chodzi nie tylko o jej wygląd, ale też o kolor emocji, które…
» więcej
2016-01-15, godz. 13:36
[16.01.2016] Underrail [PC]
O Matko! Jaki trafił mnie zaszczyt... Recenzuję najnowszą część Fallouta. A nie, czekaj... Gdzie trójwymiar? Gdzie widzenie z pierwszej osoby? Co tu robi znowu rzut izometryczny? Tak to przynajmniej wygląda na początku. Niektórzy…
» więcej
2016-01-15, godz. 13:35
[16.01.2016] Underrail [PC]
O Matko! Jaki trafił mnie zaszczyt... Recenzuję najnowszą część Fallouta. A nie, czekaj... Gdzie trójwymiar? Gdzie widzenie z pierwszej osoby? Co tu robi znowu rzut izometryczny? Tak to przynajmniej wygląda na początku. Niektórzy…
» więcej
2016-01-15, godz. 13:30
[16.01.2016] Chaos Reborn [Mac]
Chaos odrodzony... "Chaos Reborn"... Julian Gollop, brytyjski twórca m.in. X-COM przy pomocy finansowania społecznościowego wskrzesił swoją grę z 1985 roku "Chaos: The Battle of Wizards". Dostaliśmy strategię turową w świecie magów…
» więcej
2016-01-15, godz. 13:28
[16.01.2016] Chaos Reborn [Mac]
Chaos odrodzony... "Chaos Reborn"... Julian Gollop, brytyjski twórca m.in. X-COM przy pomocy finansowania społecznościowego wskrzesił swoją grę z 1985 roku "Chaos: The Battle of Wizards". Dostaliśmy strategię turową w świecie magów…
» więcej
2016-01-15, godz. 13:10
[16.01.2016] Polskie hity Metacritic 2015
Powoli kończy się czas różnorakich podsumowań roku 2015, więc na początek krótko o najlepiej ocenianych polskich produkcjach - dzięki serwisowi Metacritic mamy uśrednione dane z wielu recenzji. Zaskoczenia, jak zapewnia Michał Król…
» więcej
2016-01-15, godz. 13:08
ARCHIWUM 2015
» więcej
2016-01-15, godz. 13:06
ARCHIWUM 2015
» więcej
2016-01-15, godz. 13:05
ARCHIWUM 2015, grudzień
» więcej