Extra Giermasz
Radio SzczecinRadio Szczecin » Extra Giermasz
To metoda tak stara, jak branża elektronicznej rozgrywki. Zrób dobrą grę. Niech ludzie ją polubią. Potem coś popoprawiaj i wypuść dwójkę. Poprawioną. Prosty przepis na sukces. Choć nie wszyscy opanowali tę sztukę i po rewelacyjnej jedynce mamy słabą dwójeczkę. A jak jest z Titanfall 2? Tu na szczęście państwo z Respawn Entertainment odrobili lekcje. Titanfall 2 ma być w założeniu sieciową strzelanką. I oczywiście jest. Jest naprawdę dobrą pierwszoosobową strzelanką. Sterujemy pilotem, który siedzi w wielkim robocie. Mamy zróżnicowane misje, różne tryby, dużo strzelania, sporo innych graczy. Czasem tylko siedzimy w naszym mechu, czasem tylko sterujemy naszym alter ego z krwi i kości. A czasem na przemian. Dużo broni, przeciwników i niezłe mapy.

Grę do recenzji dostaliśmy od polskiego wydawcy firmy Electronic Arts Polska.
GIERMASZ-Recenzja Titanfall 2

Jest jedno "ale"...

... to jedno "ale", to tym razem bardzo pozytywne "ale". Na początku mówiłem Wam o wyciąganiu wniosków z robienia pierwszych części gier podczas pracy nad ich kontynuacjami. I tu jest tego idealny przykład. Bo autorzy wyciągnęli wnioski. Wyciągnęli wnioski i stworzyli nie - jak za pierwszym razem - grę sieciową, w której kampania dla jednego gracza była czymś "na doczepnego". Singleplayer jest świetny!

Praktycznie w jednoosobowej rozgrywce podobało mi się wszystko. Nawet fabuła! Jej początek nie jest może powalający, ale odpowiednie szczegóły, detale i małe zwroty akcji, którymi jest nasączona, sprawiają, że nie sposób się oderwać. No i oczywiście walki, walki też sprawiają, że nie sposób się oderwać.

Nasz mech nie jest tylko beznamiętną kupą złomu. Rozmawia z naszym pilotem, wchodzą w interakcje, mamy nawet jakieś odpowiedzi do wyboru, choć to tylko pozorny wpływ na rozgrywkę. Tak czy inaczej, przez całą grę miałem wrażenie zacieśniającej się z BT-bo tak nazywa się robot naszego bohatera. Choć może bardziej by pasowało-robot, z którym współpracuje nasz bohater.

Według mnie mamy tu wszystko, czego potrzeba porządnej, rasowej strzelance. Elegancki tryb multi, ze wszystkim, czego potrzeba sieciowym wyjadaczom, z wieloma fajnymi rozwiązaniami, szeroki wybór broni, dużo fajnego strzelania. Bardzo fajnego strzelania. Mamy też ciekawą historię. Wielu fajnych przeciwników. Są nawet podróże w czasie!

Do czego by się tu przyczepić?

Hm, hm, hm. A! No dobra. Może mogłoby być trochę więcej szczegółów graficznych. I nie słyszałem angielskiego dubbingu, ale do tych polskich głosów trzeba się przyzwyczaić, bo jakoś mi nie leżały, ale potem przestałem zwracać na to uwagę. Zresztą - zapomnijcie o tym. To naprawdę bardzo fajna gra jest. Bezpretensjonalna i ciekawa.

Zobacz także

2016-12-24, godz. 06:00 [24.12.2016] Steep [PS4] Wychowany na dziesiątkach gier o sportach ekstremalnych, podczas czytania zapowiedzi Steep od Ubisoftu aż podskoczyłem z radości. Latanie nad ziemią w "wiewiórze", loty paralotnią, podbijanie gór na nartach i snowboardzie. Czy może… » więcej 2016-12-24, godz. 06:00 [24.12.2016] Giermasz #224 - Wesołych Świąt! W Wigilijnym klimacie polecamy w Giermaszu trzy ostatnie gry w 2016 roku. Wreszcie do nas, graczy, dotarł The Last Guardian . Produkcja zapowiedziana wieki temu w ocenie Andrzeja Kutysa spełnia naprawdę wygórowane wymagania jakie można… » więcej 2016-12-17, godz. 06:00 [17.12.2016] Battlefield 1 [PS4] Wojna dwóch potężnych marek strzelanin toczy się od lat. Osobiście nie uczestniczę w wyścigu zbrojeń, bo obie serie uważam za równie udane. Rok temu recenzowałem Call of Duty, w tym przypadł mi Battlefield. Co ważne, studio DICE… » więcej 2016-12-17, godz. 06:00 [17.12.2016] Final Fantasy XV [PS4] No, nareszcie... Ileż to razy pisałem w recenzjach japońskich gier: "fajne, ale tylko dla fanów gatunku". A Final Fantasy XV, zresztą zgodnie z zamiarem twórców, to produkcja, która moim zdaniem spodoba się oczywiście miłośnikom… » więcej 2016-12-17, godz. 06:00 [17.12.2016] Final Fantasy XV [PS4] No, nareszcie... Ileż to razy pisałem w recenzjach japońskich gier: "fajne, ale tylko dla fanów gatunku". A Final Fantasy XV, zresztą zgodnie z zamiarem twórców, to produkcja, która moim zdaniem spodoba się oczywiście miłośnikom… » więcej 2016-12-17, godz. 06:00 [17.12.2016] Final Fantasy XV [PS4] No, nareszcie... Ileż to razy pisałem w recenzjach japońskich gier: "fajne, ale tylko dla fanów gatunku". A Final Fantasy XV, zresztą zgodnie z zamiarem twórców, to produkcja, która moim zdaniem spodoba się oczywiście miłośnikom… » więcej 2016-12-17, godz. 06:00 [17.12.2016] Offworld Trading Company [Mac] Offworld Trading Company. Stworzone przez... Mohawk Games? Niewiele mi ta nazwa mówiła dopóki nie sprawdziłam, kto ją założył. Soren Johnson - główny projektant Cywilizacji IV. Trzy lata temu założył własne Mohawk Studios i przed… » więcej 2016-12-17, godz. 06:00 [17.12.2016] Even The Ocean [PC] Na samym początku mojej recenzji chciałbym, byście odpowiedzieli sobie na jedno pytanie - czego tak naprawdę oczekujecie od każdej nowej gry? Czy ciekawej i nieszablonowej fabuły, która wciągnie Was bez opamiętania? A może nasza… » więcej 2016-12-17, godz. 06:00 [17.12.2016] Even The Ocean [PC] Na samym początku mojej recenzji chciałbym, byście odpowiedzieli sobie na jedno pytanie - czego tak naprawdę oczekujecie od każdej nowej gry? Czy ciekawej i nieszablonowej fabuły, która wciągnie Was bez opamiętania? A może nasza… » więcej 2016-12-17, godz. 06:00 [17.12.2016] Even The Ocean [PC] Na samym początku mojej recenzji chciałbym, byście odpowiedzieli sobie na jedno pytanie - czego tak naprawdę oczekujecie od każdej nowej gry? Czy ciekawej i nieszablonowej fabuły, która wciągnie Was bez opamiętania? A może nasza… » więcej
435436437438439440441