"Te gierki, zabawa dla dzieci, wielkie mi halo, film jakiś porządny obejrzyj..." - ile razy słyszycie takie głupie gadanie od osób, które nie rozumieją najwspanialszej pasji na świecie (he he)? Zawsze możecie takiego kogoś "zażyć z mańki" mówiąc także o tym, ile pieniędzy jest w tym biznesie. To ilu producentów filmowych, reżyserów, aktorów jest na liście najbogatszych Polaków, hę? No dobra, nie sprawdziliśmy tego - ale jedno jest pewne: jak opowiada Michał Król, to twórca jednego z najbardziej znanych polskich studiów jest w pierwszej 20. najlepiej sytuowanych w naszym kraju. O tym kim jest - a jest i wiele innych tematów - opowiadamy w tym wydaniu kąciku polskiego.
Czy wiecie, że mamy w kraju twórców gier, których produkcje pobrano... 200 milionów razy? Fakt, tytuły studia T-Bull adresowane są na smartfony, do tego są za darmo (z mikropłatnościami) - ale wynik robi wrażenie i mamy nadzieję, że jeszcze nie raz o coraz ich lepszych grach będziemy mówić. Michał Król w tym wydaniu kącika o grach polskich zapowiada niezwykle ciekawie się zapowiadające My Memory of Us czy produkcję rodzimego (bo z naszego Szczecina) studia EXOR pod tytułem X-Morph: Defense.
Była cisza, cisza, i nagle - ni stąd ni zowąd - na smartfonach pojawiła się mobilna (oczywiście) wersja całkiem fajnej gry Lords of the Fallen. Jak się prezentuje? Michał Król opowiada nie tylko o tym - cieszymy się na przykład z ujawnionej już daty premiery wielce przez nas wyczekiwanego Get Even. Miejmy nadzieję, że nie będzie obsuwy - o takich sytuacjach także mówimy w tym wydaniu kącika Gramy po polsku. Na koniec Michał cieszy się z roku portalu Graczpospolita.pl którego jest współtwórcą.
Zamiast grać - twórz gry: mniej więcej takim hasłem kierują się twórcy kampanii skierowanej do młodych ludzi. Trochę się z tego z Michałem Królem śmiejemy, trochę pochwalamy - a generalnie chyba jednak ludzie, którzy gry tworzą, powinni mieć pojęcie, jak ich dzieło działa wprawione w ruch, prawda? Poza tym, w najnowszym wydaniu polskiego kącika nie zabrakło najnowszych informacji, co dzieje się - jakie gry programują - nasi ludzie.
Zobacz także
2017-06-10, godz. 06:00
[10.06.2017] Endless Space 2 [PC]
Hej! Dzisiaj mam coś wyjątkowego dla fanów gwiezdnej rozróby. Coś, co połechce ego nawet największego i najbardziej doświadczonego gamingowego stratega. I w końcu coś, co wciągnie Was na długie godziny i wywoła niejeden rumieniec…
» więcej
2017-06-10, godz. 06:00
[10.06.2017] Tekken 7 [PS4]
Ale co ja mam tu powiedzieć? Co ma powiedzieć, żeby starzy wyjadacze mnie nie wyśmiali, a nowi wiedzieli o co w ogóle tu chodzi? Bo starzy wyjadacze Tekkena pamiętają jeszcze z czasów, kiedy pograć to się chodziło do salonów gier…
» więcej
2017-06-10, godz. 06:00
[10.06.2017] Tekken 7 [PS4]
Ale co ja mam tu powiedzieć? Co ma powiedzieć, żeby starzy wyjadacze mnie nie wyśmiali, a nowi wiedzieli o co w ogóle tu chodzi? Bo starzy wyjadacze Tekkena pamiętają jeszcze z czasów, kiedy pograć to się chodziło do salonów gier…
» więcej
2017-06-10, godz. 06:00
[10.06.2017] Tekken 7 [PS4]
Ale co ja mam tu powiedzieć? Co ma powiedzieć, żeby starzy wyjadacze mnie nie wyśmiali, a nowi wiedzieli o co w ogóle tu chodzi? Bo starzy wyjadacze Tekkena pamiętają jeszcze z czasów, kiedy pograć to się chodziło do salonów gier…
» więcej
2017-06-03, godz. 06:00
[03.06.2017] The Surge [PS4]
Życie Warrena miało się wkrótce poprawić. Nowy pracownik fizyczny wielkiej korporacji Creo miał pracować w fabryce firmy, która reklamowała się jako ta, która przywróci biologiczną równowagę na wyjałowionej Ziemi w nie tak…
» więcej
2017-06-03, godz. 06:00
[03.06.2017] The Surge [PS4]
Życie Warrena miało się wkrótce poprawić. Nowy pracownik fizyczny wielkiej korporacji Creo miał pracować w fabryce firmy, która reklamowała się jako ta, która przywróci biologiczną równowagę na wyjałowionej Ziemi w nie tak…
» więcej
2017-06-03, godz. 06:00
[03.06.2017] The Surge [PS4]
Życie Warrena miało się wkrótce poprawić. Nowy pracownik fizyczny wielkiej korporacji Creo miał pracować w fabryce firmy, która reklamowała się jako ta, która przywróci biologiczną równowagę na wyjałowionej Ziemi w nie tak…
» więcej
2017-06-03, godz. 06:00
[03.06.2017] Injustice 2 [PS4]
Długo czekałem na tę produkcję. Andrzej - redakcyjny kolega - chyba miał mnie dość, bo co drugi dzień jęczałem mu: - Andrzej, przyszło już? I w końcu przyszło.... Przyszło i zostało... I jeszcze na długo zostanie... Bo jeszcze…
» więcej
2017-06-03, godz. 06:00
[03.06.2017] Injustice 2 [PS4]
Długo czekałem na tę produkcję. Andrzej - redakcyjny kolega - chyba miał mnie dość, bo co drugi dzień jęczałem mu: - Andrzej, przyszło już? I w końcu przyszło.... Przyszło i zostało... I jeszcze na długo zostanie... Bo jeszcze…
» więcej
2017-06-03, godz. 06:00
[03.06.2017] Injustice 2 [PS4]
Długo czekałem na tę produkcję. Andrzej - redakcyjny kolega - chyba miał mnie dość, bo co drugi dzień jęczałem mu: - Andrzej, przyszło już? I w końcu przyszło.... Przyszło i zostało... I jeszcze na długo zostanie... Bo jeszcze…
» więcej