Extra Giermasz
Radio SzczecinRadio Szczecin » Extra Giermasz
Nie wiem czy uda mi się kogoś przekonać do tej gry. No, tym bardziej, że to nie jest gra, a dodatek do Dragon Ball: Xenoverse 2. A że nie lubię robić rzeczy, co do których nie jestem przekonany, to skupimy się przede wszystkim na prezentacji faktów i zawartości Dragon Ball Super Pack 2. Bo - umówmy się - fanów Dragon Balla przekonywać nie trzeba. "Nie-fanów" raczej trudno będzie zachęcić.

Dodatek do recenzji dostaliśmy od polskiego wydawcy firmy Cenega.
GIERMASZ-Recenzja Dragon Ball Xenoverse 2 DLC Super Pack 2
Przypomnijmy sobie jeszcze kilka faktów o samym Xenoverse 2. Pamiętacie jeszcze? To otwarty świat Dragon Balla, w którym poznajemy postaci znane ze słynnego japońskiego serialu. Energetyczne kule, walki na wysokościach, które dewastują całe planety, paskudne charaktery i potężni bohaterowie. Już w "podstawce" było tego wszystkiego naprawdę sporo i trudno było we wszystkim się połapać. Ale zaliczam to na plus. Po prostu gra wymaga trochę poświęcenia, żeby zorientować się w jej mechanice, misjach, postaciach, sterowaniu czy atakach. Szczególnie jeśli ktoś niespecjalnie zna Dragon Balla. Jeżeli oczywiście zdarzyła się taka osoba, która sięgnęła po tę pozycję, bo jak wspomniałem, jej odbiorcy to przede wszystkim fani serialu.

A dodatek wzbogaca jeszcze ten świat, ale nie zmienia, nie ma tu żadnej rewolucji. Dostajemy między innymi grywalne postaci takie jak Champa i Vados. Są też - moim zdaniem - naprawdę fajne nowe ataki, nowe stroje, misje, nowy pojazd i kilka innych drobnostek. Właśnie. To przede wszystkim drobnostki. Generalnie Super Pack 2 do Dragonballa to taka bardziej rozbudowana aktualizacja. Jeszcze jedna wisienka na wielopiętrowym torcie bogatego i naszpikowanego bohaterami, wydarzeniami i przede wszystkim walkami świata z japońskiej kreskówki.

Czy warto? Podobnie jak z podstawową wersją. Jeśli lubicie Dragon Balla, kolekcjonujecie komiksy, ewentualnie odcinki i filmy spod znaku Smoczych Kul, na pewno tak. Bo to trochę jak album z naklejkami, który wypełniamy sytematycznie kolejnymi zdobyczami, a radość czerpiemy nawet z samego oglądania jak kolekcja rośnie. Tym bardziej, że kiedy brakuje nam jakiegoś "eksponatu" czujemy, że zbiór jest niepełny. No i wiadomo - kolejne dodatki, każda dodatkowa postać, strój, atak, misja sprawia, że mamy poczucie, że produkcja wciąż żyje i się rozwija. To sprawia, że z większą przyjemnością wracamy nawet do tych starszych zadań i co jakiś czas odkurzamy płytę z Xenoverse 2. Ale tylko jeśli wiemy po co właściwie Songo zbierał smocze kule i nie opisujemy go jako "tego gościa z kreskówki, co zamieniał się w blondyna, jak miał komuś spuścić łomot".

Zobacz także

2017-07-08, godz. 06:00 [08.07.2017] Nex Machina: Death Machine [PS4] W pierwszej chwili myślałem, że chyba dostałem przysłowiowego "oczopląsu". A przecież to nie pierwsza strzelanka studia Housemarque w jaką miałem przyjemność (podkreślam słowo przyjemność) grać. Odpaliłem więc poziom trudności… » więcej 2017-07-08, godz. 06:00 [08.07.2017] Przegląd tygodnia Legendarny Fumito Ueda pracuje nad kolejną produkcją! Czyli de facto, raptem czwartą swoją grą. Ale jak się ma w portfolio Ico, Shadow of the Collosus i The Last Guardian - to my nie mamy pytań. Zabawne, że jak opowiada Japończyk:… » więcej 2017-07-08, godz. 06:00 [08.07.2017] Bal maskowy Znowu płoną baterie w smartfonie... Od TEGO producenta... Ale spokojnie, tym razem to chyba jednak jednostkowe przypadki. A tak na marginesie, w Korei Południowej kupisz egzemplarz felernego, "płonącego" modelu - oczywiście już poprawiony… » więcej 2017-07-08, godz. 06:00 [08.07.2017] The Elder Scrolls Online: Morrowind [PS4] Hej hej hej! Dzisiaj będzie dość.. Hmm no właśnie, sentymentalnie. Sentymentalnie z wielu powodów, bo gra z którą przyszło mi się zmierzyć to naprawdę nie lada tytuł. Ta historia rozpoczęła się niemal dokładnie 15 lat temu… » więcej 2017-07-08, godz. 06:00 [08.07.2017] The Elder Scrolls Online: Morrowind [PS4] Hej hej hej! Dzisiaj będzie dość.. Hmm no właśnie, sentymentalnie. Sentymentalnie z wielu powodów, bo gra z którą przyszło mi się zmierzyć to naprawdę nie lada tytuł. Ta historia rozpoczęła się niemal dokładnie 15 lat temu… » więcej 2017-07-08, godz. 06:00 [08.07.2017] Giermasz #252 - Zabójcze strzelanie i sieciowe rozczarowanie Dwie recenzje w tym wydaniu Giermaszu: zaczynamy od bardzo świeżej premiery strzelanki Nex Machina: Death Machine . Andrzej Kutys nie pierwszy raz miał do czynienia z twin-stick shooterem od studia Housmarque - i oczywiście poleca, z ostrzeżeniem… » więcej 2017-07-01, godz. 06:00 [01.07.2017] Auta 3: Wysokie Obroty [PS4] Jak ja lubię miłe niespodzianki, a niespodzianki są tym milsze, im mniej się ich spodziewam. Albo im bardziej nastawiony jestem na porażkę. Przyznaję, tym razem byłem nastawiony na porażkę, ale mam usprawiedliwienie. Zazwyczaj gry… » więcej 2017-07-01, godz. 06:00 [01.07.2017] Thimbleweed Park [PC] To były lata 90 gdy (jak tylko rodzice pozwolili trochę pograć na komputerze) wyciągałam z pudełka The Secret of Monkey Island wiedząc, że nim się obejrzę trzeba będzie krzyczeć "jeszcze tylko chwiiiilęęę". Lucasfilm Games nazywa… » więcej 2017-07-01, godz. 06:00 [01.07.2017] Thimbleweed Park [PC] To były lata 90 gdy (jak tylko rodzice pozwolili trochę pograć na komputerze) wyciągałam z pudełka The Secret of Monkey Island wiedząc, że nim się obejrzę trzeba będzie krzyczeć "jeszcze tylko chwiiiilęęę". Lucasfilm Games nazywa… » więcej 2017-07-01, godz. 06:00 [01.07.2017] Get Even [PS4] Get Even, produkcja gliwickiego studia The Farm, była wybrana przez nas najlepszą polską grą obecną na ubiegłorocznych, największych targach na świecie Gamescom w Kolonii. Oczekiwania były olbrzymie, gra zapowiadała się fantastycznie… » więcej
413414415416417418419