Dodatek do recenzji dostaliśmy od polskiego wydawcy firmy Cenega.
Przypomnijmy sobie jeszcze kilka faktów o samym Xenoverse 2. Pamiętacie jeszcze? To otwarty świat Dragon Balla, w którym poznajemy postaci znane ze słynnego japońskiego serialu. Energetyczne kule, walki na wysokościach, które dewastują całe planety, paskudne charaktery i potężni bohaterowie. Już w "podstawce" było tego wszystkiego naprawdę sporo i trudno było we wszystkim się połapać. Ale zaliczam to na plus. Po prostu gra wymaga trochę poświęcenia, żeby zorientować się w jej mechanice, misjach, postaciach, sterowaniu czy atakach. Szczególnie jeśli ktoś niespecjalnie zna Dragon Balla. Jeżeli oczywiście zdarzyła się taka osoba, która sięgnęła po tę pozycję, bo jak wspomniałem, jej odbiorcy to przede wszystkim fani serialu.
A dodatek wzbogaca jeszcze ten świat, ale nie zmienia, nie ma tu żadnej rewolucji. Dostajemy między innymi grywalne postaci takie jak Champa i Vados. Są też - moim zdaniem - naprawdę fajne nowe ataki, nowe stroje, misje, nowy pojazd i kilka innych drobnostek. Właśnie. To przede wszystkim drobnostki. Generalnie Super Pack 2 do Dragonballa to taka bardziej rozbudowana aktualizacja. Jeszcze jedna wisienka na wielopiętrowym torcie bogatego i naszpikowanego bohaterami, wydarzeniami i przede wszystkim walkami świata z japońskiej kreskówki.
Czy warto? Podobnie jak z podstawową wersją. Jeśli lubicie Dragon Balla, kolekcjonujecie komiksy, ewentualnie odcinki i filmy spod znaku Smoczych Kul, na pewno tak. Bo to trochę jak album z naklejkami, który wypełniamy sytematycznie kolejnymi zdobyczami, a radość czerpiemy nawet z samego oglądania jak kolekcja rośnie. Tym bardziej, że kiedy brakuje nam jakiegoś "eksponatu" czujemy, że zbiór jest niepełny. No i wiadomo - kolejne dodatki, każda dodatkowa postać, strój, atak, misja sprawia, że mamy poczucie, że produkcja wciąż żyje i się rozwija. To sprawia, że z większą przyjemnością wracamy nawet do tych starszych zadań i co jakiś czas odkurzamy płytę z Xenoverse 2. Ale tylko jeśli wiemy po co właściwie Songo zbierał smocze kule i nie opisujemy go jako "tego gościa z kreskówki, co zamieniał się w blondyna, jak miał komuś spuścić łomot".
Zobacz także
2017-05-06, godz. 06:00
[06.05.2017] Sniper: Ghost Warrior 3 [PS4]
Długo oczekiwałem trzeciej odsłony snajperskiej serii warszawskiego studia CI Games. Sniper: Ghost Warrior 3 miał być powiewem świeżości, zmianą podejścia znanego z dwóch pierwszych części i znacznym krokiem w przód. Co prawda…
» więcej
2017-05-06, godz. 06:00
[06.05.2017] Future Unfolding [PC]
Nie będzie to łatwe. Ale też Future Unfolding nie jest grą łatwą w odbiorze. Pierwszy raz chyba podczas pracy dla Giermaszu mam problem, żeby zaklasyfikować przedmiot recenzji do jakiegoś konkretnego gatunku. W internecie spotkałem…
» więcej
2017-05-06, godz. 06:00
[06.05.2017] Little Nightmares [PS4]
Czujcie się uprzedzeni: lubię takie gry, "artystyczne" produkcje z przesłaniem. Które zazwyczaj - umówmy się - nie zajmują też dużo czasu do skończenia, ale chodzi w nich o to, aby gracz zadumał się obserwując napisy końcowe…
» więcej
2017-05-06, godz. 06:00
[06.05.2017] Przegląd tygodnia
Długi weekend długim weekendem - a w branży gier komputerowych dzieje się mnóstwo... Bardzo ucieszyła nas zapowiedź Darksiders III . A ta seria gier RPG z dużą ilością walki zwłaszcza w "dwójce" pokazała mnóstwo dobrego, więc…
» więcej
2017-05-06, godz. 06:00
[06.05.2017] Future Unfolding [PC]
Nie będzie to łatwe. Ale też Future Unfolding nie jest grą łatwą w odbiorze. Pierwszy raz chyba podczas pracy dla Giermaszu mam problem, żeby zaklasyfikować przedmiot recenzji do jakiegoś konkretnego gatunku. W internecie spotkałem…
» więcej
2017-05-06, godz. 06:00
[06.05.2017] Giermasz #243 - Z artystycznym zacięciem
Gdyby nie błędy techniczne, to byłaby naprawdę solidna gra - to chyba najważniejsza teza recenzji Michała Króla, który ograł typowany na hit Sniper: Ghost Warrior 3 . Mamy więc nadzieję, że kolejne łatki rozwiążą sprawę tytułu…
» więcej
2017-05-06, godz. 06:00
[06.05.2017] Sniper: Ghost Warrior 3 [PS4]
Długo oczekiwałem trzeciej odsłony snajperskiej serii warszawskiego studia CI Games. Sniper: Ghost Warrior 3 miał być powiewem świeżości, zmianą podejścia znanego z dwóch pierwszych części i znacznym krokiem w przód. Co prawda…
» więcej
2017-05-06, godz. 06:00
GIERMASZ 2017, maj
» więcej
2017-05-06, godz. 06:00
[06.05.2017] Premiery, premiery
No dobrze: premiera Sniper: Ghost Warrior 3 okazała się jednak niewypałem - w opinii recenzentów i części graczy - co nie przeszkodziło tej produkcji osiągnąć bardzo wysokiego miejsca na liście sprzedaży na naprawdę ważnym rynku…
» więcej
2017-04-29, godz. 09:00
Galaxian (1979 r.)
Rok 1979 był przełomowym, jeśli chodzi o rozwój gier wideo. Wtedy to premierę miał Galaxian od japońskiego Namco, tytuł, który jako pierwszy posiadał całą oprawę graficzną w modelu RGB. Czyli w szerokiej palety kolorów. Galaxian…
» więcej