Udział w testach beta umożliwił nam wydawca gry firma Cenega.
To dlatego, że na ekranie generalnie niewiele widać. Nie jestem jakimś purystą jeśli chodzi o grafikę, no ale są pewne granice. To, co zobaczyłem przypomina jakiś wczesny kubizm i to już na etapie tworzenia postaci - zresztą opcje tworzenia bohatera są raczej ubogie. W samej rozgryce niewiarygodne kąty, załamania, brudnoszara kolorystyka, która miała może tworzyć jakiś mroczny klimat, ale przypomina bohomazy dziecka, które próbuje narysować las woskową kredką, ale ewidentnie potrzebuje pomocy dorosłego.
Z dźwiękiem lepiej nie jest. Jakieś porykiwania, w pewnych momentach miałem wrażenie jakby wykrzaczyły się głośniki. To może lepiej jest z zadaniami do wykonania? Nic ponad to, co widzieliśmy wcześniej. I to wiele razy. Przynieś, podaj, pozamiataj, zabij i pokonaj. O animacji też za bardzo nie chce mi się mówić.
Do tego gra działała mi koszmarnie wolno. Może mój komputer nie jest jakimś dzikim mustangiem, ale do uruchomienia tego, co zobaczyłem na ekranie powinien wystarczyć kalkulator. Lagi, źle działająca kamera, źle wyglądające starcia z przeciwnikami, których - faktycznie jest dużo - ale wszyscy rzucają się na huraaaa. Sytuacji nie ratują jakieś miasta do zdobywania czy duży świat gry.
Titan Siege zniechęciło mnie do siebie. Prawdę mówiąc nie miałem ochoty do niej wracać, żeby sprawdzać czy może jest coś, co mnie przy niej jednak zatrzyma. Nie, dziękuję. Jeśli chcecie spróbować - oczywiście śmiało, ale na rynku jest taki wybór darmowych i dobrych gier tego typu, że moim zdaniem Titan Siege nie ma szans na przebicie się do szerszej publiki. Szkoda, nie mogę jej polecić.
Zobacz także
2018-08-31, godz. 12:08
GIERMASZ 2018, wrzesień
» więcej
2018-08-31, godz. 12:08
[01.09.2018] Brutalny świat
Brutalny świat cyberpunkowej przyszłości pokazany w grze - brutalny świat w którym bezkarnie i bez żadnej reakcji organizatorów targów ktoś okrada Twoją firmę z komputerów... Po Gamescomie w Kolonii z jednej strony mamy świetne…
» więcej
2018-08-31, godz. 10:29
[01.09.2018] Składak
Potentat pokazał swoje najnowsze karty graficzne - i "kopacze" kryptowalut wykupili je na pniu... No, nie wszystkie - chociaż wszystkie nowe modele w naszej ocenie są stanowczo za drogie, he he. Tak to jest, jeżeli chcesz mieć "wypasionego"…
» więcej
2018-08-31, godz. 10:28
GIERMASZ 2018, wrzesień
» więcej
2018-08-31, godz. 08:28
ARCHIWUM 2018, czerwiec
» więcej
2018-08-31, godz. 08:28
ARCHIWUM 2018, lipiec
» więcej
2018-08-31, godz. 08:28
ARCHIWUM 2018, sierpień
» więcej
2018-08-25, godz. 06:00
[25.08.2018] Giermasz #310 - Gamescom 2018
Tytuł mówi wszystko: Andrzej Kutys i Michał Król znowu pojechali na jedne z największych targów gier komputerowych na świecie Gamescom 2018 . W Kolonii nagrali mnóstwo ciekawych wywiadów z polskimi twórcami (chociaż oczywiście…
» więcej
2018-08-11, godz. 06:00
[11.08.2018] Giermasz #309 - Giermasz Music Edition vol.7
Kolejna odsłona muzycznego Giermasz, tym razem z utworami wykorzystanymi w grach pierwszej połowy 2018 roku. To oczywiście subiektywny wybór redakcji: Andrzeja Kutysa, Michała Króla, Agaty Hawrylczuk oraz Jarka Gowina. Znajdziecie kompozycje…
» więcej
2018-08-04, godz. 06:00
Doman Grzechy Ardana (1995 r.)
Rok po wydaniu bijatyki Franko, twórcy ze szczecińskiego studia World Software poszli za ciosem. I to dosłownie, bo na Amigę wydali zręcznościową grę Doman - Grzechy Ardana. W grze można było wcielić się w tytułowego Domana, jego…
» więcej