Extra Giermasz
Radio SzczecinRadio Szczecin » Extra Giermasz
W przepychu sieciowych gier RPG trudno znaleźć prawdziwą perełkę. Produkcję, która wyznaczałaby nowe standardy albo wywoływała w graczu efekt ,,WOW". Tym razem... również się nie udało. Titan Siege niestety tę rywalizację przegrywa. Słuchajcie. Nie będzie długo, bo musiałbym się znęcać, a nie lubię. Najpierw podstawy, bo zapowiedzi brzmiały może nie jakoś szczególnie oryginalnie, ale apetycznie. Klasyczne RPG, w dużej mierze oparte na skandynawskiej mitologii, walka dobra ze złem i tak dalej. Bohater miał dostać swojego zwierzaka do pomocy, do walki stawałby przeciwko setkom różnorakich potworów, do tego inni gracze, społeczność... tararara. Niewiele z tego widać na ekranie...

Udział w testach beta umożliwił nam wydawca gry firma Cenega.
GIERMASZ-Recenzja Titan Siege BETA

To dlatego, że na ekranie generalnie niewiele widać. Nie jestem jakimś purystą jeśli chodzi o grafikę, no ale są pewne granice. To, co zobaczyłem przypomina jakiś wczesny kubizm i to już na etapie tworzenia postaci - zresztą opcje tworzenia bohatera są raczej ubogie. W samej rozgryce niewiarygodne kąty, załamania, brudnoszara kolorystyka, która miała może tworzyć jakiś mroczny klimat, ale przypomina bohomazy dziecka, które próbuje narysować las woskową kredką, ale ewidentnie potrzebuje pomocy dorosłego.

Z dźwiękiem lepiej nie jest. Jakieś porykiwania, w pewnych momentach miałem wrażenie jakby wykrzaczyły się głośniki. To może lepiej jest z zadaniami do wykonania? Nic ponad to, co widzieliśmy wcześniej. I to wiele razy. Przynieś, podaj, pozamiataj, zabij i pokonaj. O animacji też za bardzo nie chce mi się mówić.

Do tego gra działała mi koszmarnie wolno. Może mój komputer nie jest jakimś dzikim mustangiem, ale do uruchomienia tego, co zobaczyłem na ekranie powinien wystarczyć kalkulator. Lagi, źle działająca kamera, źle wyglądające starcia z przeciwnikami, których - faktycznie jest dużo - ale wszyscy rzucają się na huraaaa. Sytuacji nie ratują jakieś miasta do zdobywania czy duży świat gry.

Titan Siege zniechęciło mnie do siebie. Prawdę mówiąc nie miałem ochoty do niej wracać, żeby sprawdzać czy może jest coś, co mnie przy niej jednak zatrzyma. Nie, dziękuję. Jeśli chcecie spróbować - oczywiście śmiało, ale na rynku jest taki wybór darmowych i dobrych gier tego typu, że moim zdaniem Titan Siege nie ma szans na przebicie się do szerszej publiki. Szkoda, nie mogę jej polecić.

Zobacz także

2017-09-16, godz. 06:00 [16.09.2017] > observer_ [PS4] Droga krakowskiego Bloober Teamu jest klasycznym przykładem fantastycznego rozwoju studia. Już po wydanym w lutym ubiegłego roku horrorze Layers of Fear widać było wysoką jakość i pomysł, ale nie spodziewałem się, że dopiero co… » więcej 2017-09-16, godz. 06:00 [16.09.2017] Uncharted: Zaginione Dziedzictwo [PS4] Przyznam szczerze, że totalnie zlekceważyłem informacje dotyczące Uncharted: Zaginione Dziedzictwo. "Niby jakaś gra, która rozrosła się z planowanego dodatku, bez ikonicznej głównej postaci" - myślałem sobie i nie czytałem kolejnych… » więcej 2017-09-16, godz. 06:00 [16.09.2017] Uncharted: Zaginione Dziedzictwo [PS4] Przyznam szczerze, że totalnie zlekceważyłem informacje dotyczące Uncharted: Zaginione Dziedzictwo. "Niby jakaś gra, która rozrosła się z planowanego dodatku, bez ikonicznej głównej postaci" - myślałem sobie i nie czytałem kolejnych… » więcej 2017-09-16, godz. 06:00 [16.09.2017] Monster Hunter Stories [3DS] O Monster Hunter Stories mógłbym powiedzieć "mała rzecz a cieszy". To znaczy: "rozmiarowo" ta gra nie jest mała, wszak to jRPG, czyli "granie na dziesiątki" godzin dostajecie niejako w pakiecie. Ale - właśnie - moje pierwsze wrażenie… » więcej 2017-09-16, godz. 06:00 [16.09.2017] Kingdoms and Castles [PC] Hej! Dzisiaj opowiem Wam co nieco o grze, której premiera, zupełnie niezrozumiale, przeszła ostatnio bez większego echa. O grze, która bez problemu potrafi wciągnąć na długie godziny i sprawia, że z każdą kolejną chcecie więcej… » więcej 2017-09-16, godz. 06:00 [16.09.2017] Kingdoms and Castles [PC] Hej! Dzisiaj opowiem Wam co nieco o grze, której premiera, zupełnie niezrozumiale, przeszła ostatnio bez większego echa. O grze, która bez problemu potrafi wciągnąć na długie godziny i sprawia, że z każdą kolejną chcecie więcej… » więcej 2017-09-16, godz. 06:00 [16.09.2017] Uncharted: Zaginione Dziedzictwo [PS4] Przyznam szczerze, że totalnie zlekceważyłem informacje dotyczące Uncharted: Zaginione Dziedzictwo. "Niby jakaś gra, która rozrosła się z planowanego dodatku, bez ikonicznej głównej postaci" - myślałem sobie i nie czytałem kolejnych… » więcej 2017-09-16, godz. 06:00 [16.09.2017] Resident Evil: Revelations [PS4] Korzenie niektórych gier sięgają tak głęboko, że aż trudno uwierzyć, że z wczesnej młodości pamiętają je nawet takie zmurszałe dziady jak ja. My, pierniki mamy też to do siebie, że mruczymy pod nosem - szczególnie w obecności… » więcej 2017-09-16, godz. 06:00 [16.09.2017] Resident Evil: Revelations [PS4] Korzenie niektórych gier sięgają tak głęboko, że aż trudno uwierzyć, że z wczesnej młodości pamiętają je nawet takie zmurszałe dziady jak ja. My, pierniki mamy też to do siebie, że mruczymy pod nosem - szczególnie w obecności… » więcej 2017-09-16, godz. 06:00 [16.09.2017] Monster Hunter Stories [3DS] O Monster Hunter Stories mógłbym powiedzieć "mała rzecz a cieszy". To znaczy: "rozmiarowo" ta gra nie jest mała, wszak to jRPG, czyli "granie na dziesiątki" godzin dostajecie niejako w pakiecie. Ale - właśnie - moje pierwsze wrażenie… » więcej
397398399400401402403