Extra Giermasz
Radio SzczecinRadio Szczecin » Extra Giermasz
GIERMASZ-Gamescom 2017, zdjęcia: Michał Król, montaż: Maciek Papke [Radio Szczecin]
GIERMASZ-Program z 26.08.17
Czyli rozsiądźcie się wygodnie, zrelaksujcie - i posłuchajcie naszej relacji z tegorocznych targów gier komputerowych. Wielkie okno wystawowe, z najnowszymi grami, zapowiedziami, gadżetami, niesamowitą scenografią i co tam jeszcze. Andrzej Kutys i Michał Król byli w swoim żywiole. Rozmawiali między innymi z samym Szefem-Wszystkich-Szefów w Ubisofcie , naprawdę... A przede wszystkim była okazja, żeby sprawdzić grę Ruiner , pogadać o Symmetry , sprawdzić, jakie nowości wyda dla nas Cenega albo, jak przygotowania przed premierą Gwinta . Odwiedziliśmy też Wargaming.net , żeby sprawdzić, jak działają ich HoloLens i jakie nowości mają dla czołgistów i admirałów floty. A jakie premiery polskich gier przygotowuje Wydawnictwo Techland ? Kiedy doczekamy się nowej produkcji od CreativeForge Games ? Jakie mega hity pokazało na targach EA ? Byliśmy też odwiedzić Fundację Indie Games Polska i - co tu kryć - z ogromną ciekawością słuchaliśmy wieści o nowej grze polskiego studia Juggler Games . Aha - no i ograliśmy grę targów dzięki uprzejmości Nintendo oraz spróbowaliśmy zmierzyć się z ultra-mrozem czyli wypróbowaliśmy najnowszy tytuł szykowany przez 11bit studios . Czyli - DZIAŁO SIĘ... posłuchajcie naszej relacji.
GIERMASZ-Program z 19.08.17
Popatrzyliście pewnie na tytuł - na czas audycji - na tytuł - to jaki niby brak towaru?! Ano - w tym programie, z różnych powodów, zabrakło recenzji. Więcej oczywiście mówimy o tym w audycji, dodajmy na pocieszenie, że wszelkie zaległości - a propos ostatnich, wakacyjnych premier- nadrobimy w audycji za dwa tygodnie... Dlaczego dopiero wtedy? Ano, bo przecież za tydzień posłuchacie naszej, zapewne bardzo długiej i rozbudowanej relacji z targów Gamescom. A co w takim razie w tym Giermaszu? A na przykład sporo wiadomości z branży w Przeglądzie tygodnia. Poza tym, krótko o e sporcie i - znacznie dłużej - o nowościach z branży technologicznej mówi nasz ekspert Radek Lis (bo wrócił z urlopu). Michał Król i Andrzej Kutys podyskutowali za to o polskich grach, jakie pojawią się na wspomnianych wyżej targach w Kolonii - a będzie tego, że ho ho! I na koniec Stare, ale jare Resident Evi.
GIERMASZ-Program z 12.08.17
Jak sama nazwa audycji wskazuje - a i wystarczy zerknąć na długość tego programu - w Giermaszu nastroje plażowe. Część redakcji na jakiś urlopach, mieliśmy też w Szczecinie zlot żaglowców The Tall Shpis Races, to i czasu na granie było mniej. Ale mimo tego, o dwóch tytułach Wam opowiemy. Andrzej Kutys zabrał się za ćwiczenie swoich (mocno już nadwyrężonych) szarych komórek na konsoli Nintendo 3DS w kolejnej odsłonie Dr. Kawashima’s Devilish Brain Training: Can You Stay Focused? A nasz redakcyjny kolega Jarek Gowin wziął udział w beta testach sieciowej gry Titan Siege - i mu się, no cóż, nie podobało. Poza tym w audycji dużo newsów z branży - jak to się ładnie mówi - okraszonych naszym jakże interesującym komentarzem, he he. Na koniec przypominamy Stary, ale jary Sonic The Hedgehog .
GIERMASZ-Program z 05.08.17
W tym Giermaszu wyjątkowo wakacyjnie: zamiast recenzji jakiejś nowości, Andrzej Kutys zdjął z "kupki wstydu" świetną Personę 4 Golden. To niby jRPG, ale tak inne od klasycznego ujęcia tematu, że można polecać każdemu, nie tylko fanom. W studiu pojawił się także nasz ekspert od nowych technologii Radek Lis, rozmawialiśmy między innymi o najnowszych kartach graficznych w Odwiecznym Wielkim Wyścigu o Puchar Złotego Piksela, he he... Michał Król z kolei tradycyjnie sprawdził, co dzieje się w polskich studiach tworzących gry, są dobre wiadomości między innymi z naszego rodzinnego Szczecina. I przygotowaliśmy naprawdę solidną dawkę newsów z branży.

Zobacz także

2017-07-15, godz. 06:00 [15.07.2017] Elite: Dangerous [PS4] Zdobywcy kosmosu. Piloci przyszłości (ale ci, którzy jednak wolą pada od klawiatury). Doczekaliście się. Nadszedł czas Elite Dangerous na PS4. Pady w dłoń i startujemy (nie zapominając oczywiście o schowaniu podwozia) w nadświetlną… » więcej 2017-07-15, godz. 06:00 [15.07.2017] Serial Cleaner [PS4] W marzeniach nie wyobrażałem sobie, że w żółtym stroju z filmu "Kill Bill" będę sprzątał ciała w lokacji żywcem wyjętej z "Wejścia Smoka" z Brucem Lee. Albo, że do pozbywania się trupów będzie służył mi Ksenomorf z innego… » więcej 2017-07-15, godz. 06:00 [15.07.2017] Elite: Dangerous [PS4] Zdobywcy kosmosu. Piloci przyszłości (ale ci, którzy jednak wolą pada od klawiatury). Doczekaliście się. Nadszedł czas Elite Dangerous na PS4. Pady w dłoń i startujemy (nie zapominając oczywiście o schowaniu podwozia) w nadświetlną… » więcej 2017-07-15, godz. 06:00 [15.07.2017] Serial Cleaner [PS4] W marzeniach nie wyobrażałem sobie, że w żółtym stroju z filmu "Kill Bill" będę sprzątał ciała w lokacji żywcem wyjętej z "Wejścia Smoka" z Brucem Lee. Albo, że do pozbywania się trupów będzie służył mi Ksenomorf z innego… » więcej 2017-07-15, godz. 06:00 [15.07.2017] Elite: Dangerous [PS4] Zdobywcy kosmosu. Piloci przyszłości (ale ci, którzy jednak wolą pada od klawiatury). Doczekaliście się. Nadszedł czas Elite Dangerous na PS4. Pady w dłoń i startujemy (nie zapominając oczywiście o schowaniu podwozia) w nadświetlną… » więcej 2017-07-08, godz. 06:00 [08.07.2017] The Elder Scrolls Online: Morrowind [PS4] Hej hej hej! Dzisiaj będzie dość.. Hmm no właśnie, sentymentalnie. Sentymentalnie z wielu powodów, bo gra z którą przyszło mi się zmierzyć to naprawdę nie lada tytuł. Ta historia rozpoczęła się niemal dokładnie 15 lat temu… » więcej 2017-07-08, godz. 06:00 [08.07.2017] Nex Machina: Death Machine [PS4] W pierwszej chwili myślałem, że chyba dostałem przysłowiowego "oczopląsu". A przecież to nie pierwsza strzelanka studia Housemarque w jaką miałem przyjemność (podkreślam słowo przyjemność) grać. Odpaliłem więc poziom trudności… » więcej 2017-07-08, godz. 06:00 [08.07.2017] Nex Machina: Death Machine [PS4] W pierwszej chwili myślałem, że chyba dostałem przysłowiowego "oczopląsu". A przecież to nie pierwsza strzelanka studia Housemarque w jaką miałem przyjemność (podkreślam słowo przyjemność) grać. Odpaliłem więc poziom trudności… » więcej 2017-07-08, godz. 06:00 Double Dragon (1987 r.) Nie byłoby chodzonych bijatyk, gdyby nie Double Dragon z 1987 roku. Produkcja studia Technos Japan wywarła niebagatelny wpływ na cały gatunek beat'em upów, po latach zyskując status kultowej. Bohaterowie, bracia Billy i Jimmy Lee… » więcej 2017-07-08, godz. 06:00 [08.07.2017] Nex Machina: Death Machine [PS4] W pierwszej chwili myślałem, że chyba dostałem przysłowiowego "oczopląsu". A przecież to nie pierwsza strzelanka studia Housemarque w jaką miałem przyjemność (podkreślam słowo przyjemność) grać. Odpaliłem więc poziom trudności… » więcej
403404405406407408409