Extra Giermasz
Radio SzczecinRadio Szczecin » Extra Giermasz
No niestety nie... Co prawda, przynajmniej nie mam problemu z określeniem, kto w ogóle powinien się zainteresować tą grą - ale jakoś mnie to nie pociesza. Bo nawet dla fanów "japońszczyzny" (tylko do Was mówię) The Seven Deadly Sins: Knights of Britannia - a przynajmniej dla mnie - pomysł na ten tytuł jest cokolwiek dyskusyjny. Przyznaję, że całkiem przyjemna jest sama mechanika walki, ale wszystko co poza tym jakoś nie wzbudziło mojego entuzjazmu. Przykładowo: skoro gra jest oparta o całkiem popularny serial, to już naprawdę nie można było paru fajnych filmików z niego wrzucić do tego tytułu? Scenki przerywnikowe na silniku gry są, hmm, mocno średnie...

Grę do recenzji dostaliśmy od polskiego wydawcy firmy Cenega .
GIERMASZ-Recenzja The Seven Deadly Sins: Knights of Britannia

... a - stety-niestety - żeby przejść do tego, co jest w miarę udane w The Seven Deadly Sins: Knights of Britannia, trzeba "przeboleć" tryb fabularny. W skrócie wygląda to tak, że obserwujemy - wspomnianą już - drętwą scenkę na silniku gry, po czym walczymy. Koniec. Kropka. Zasadniczo przez większość opowieści działa to dokładnie na takim samym schemacie. Na mapie mamy zaznaczone punkty-misje, dodatkowe bądź główne - w przypadku tych fabularnych, żeby było jeszcze "śmieszniej" - musimy jeszcze wejść do... menu gry i wybrać wspomnianą misję. Po czym, tak tak, drętwa, powiedzmy, animacja - i walka. Koniec. Kropka.

Jak wspomniałem, sama walka jest za to całkiem niezła. I może nawet dać trochę frajdy w trybie on-line. Tylko: żeby odblokować wszystkie postaci, no i żeby "pofarmić" i dzięki temu odblokować różne bonusy do statystyk - no właśnie, trzeba przejść tryb fabularny... Przyznaję szczerze, od pewnego momentu mnie to już męczyło. Zabawne, że na początku zabawy miałem wrażenie, że będzie sympatycznie - bo zasadniczo The Seven Deadly Sins: Knights of Britannia wydało mi się miłą, niezbyt skomplikowaną odskocznią do "popykania", gdy człowiek jest zmęczony po pracy. Pamiętajcie o tym kontekście, gdy piszę o "niezłym systemie walki" w trybie fabularnym. Ale "im dalej w las" tym, co tu kryć, tym bardziej mi się nie chciało.

W porównaniu do zrealizowanego z pietyzmem trybu fabularnego w serii gier o Naruto - opisywane The Seven Deadly Sins: Knights of Britannia to jakaś "budżetówka", byle zdyskontować popularność serialu. Na marginesie - akurat dostępny w popularnym serwisie streamingowym wspomniany serial chętnie obejrzę. Szczególnie, że gra nie wyjaśnia wielu wątków.

Jak już wspomniałem - sama walka jest niczego sobie. Chociaż trójwymiarowe areny nie powalają grafiką, same starcia, zwłaszcza on-line mogą bawić. Tylko, że akurat w tej niszy - gier na podstawie seriali animowanych - przecież niedawno zadebiutował nowy Dragon Ball Figher Z, szykują grę ze wspomnianym Naruto, więc jakiejś dłuższej popularności The Seven Deadly Sins: Knights of Britannia na serwerach nie wróżę.

Podsumowując: być może mega-fan serialu będzie miał z tej gry mnóstwo radości. I chyba tylko on...

Zobacz także

2018-06-02, godz. 06:00 [02.06.2018] Die for Valhalla! [PS4] Potwory z odległych światów najechały spokojny Midgard, więc bóg Odyn musiał wziąć się do roboty. Do walki wysyła swoje córki - Walkirie, wojownicze zjawy posiadające niezwykłe moce. Jedną z nich jest wzywanie z Valhalli wikingów… » więcej 2018-06-02, godz. 06:00 [02.06.2018] Dragons Crown Pro [PS4] Ta recenzja chyba "stoi na głowie" - bo właściwie już teraz, od razu, poznacie puentę tego tekstu. Ale gdy myślałem o tym, jak najlepiej opisać Dragon's Crown Pro, niemalże natrętnie brzmiał mi w głowie pewien cytat. Czyli… » więcej 2018-06-02, godz. 06:00 [02.06.2018] Dragons Crown Pro [PS4] Ta recenzja chyba "stoi na głowie" - bo właściwie już teraz, od razu, poznacie puentę tego tekstu. Ale gdy myślałem o tym, jak najlepiej opisać Dragon's Crown Pro, niemalże natrętnie brzmiał mi w głowie pewien cytat. Czyli… » więcej 2018-06-02, godz. 06:00 [02.06.2018] TEST: Thrustmaster TSS Handbrake Sparco Mod [PC] Niezbyt często mamy okazję testować sprzęt dla graczy, ale skoro dzięki uprzejmości produkującej kierownice i inne akcesoria firmy Thrustmaster trafił do nas TSS Handbrake Sparco Mod, to nie wahałem się ani chwili. Nie wiem, czy… » więcej 2018-06-02, godz. 06:00 [02.06.2018] TEST: Thrustmaster TSS Handbrake Sparco Mod [PC] Niezbyt często mamy okazję testować sprzęt dla graczy, ale skoro dzięki uprzejmości produkującej kierownice i inne akcesoria firmy Thrustmaster trafił do nas TSS Handbrake Sparco Mod, to nie wahałem się ani chwili. Nie wiem, czy… » więcej 2018-06-02, godz. 06:00 [02.06.2018] Dragons Crown Pro [PS4] Ta recenzja chyba "stoi na głowie" - bo właściwie już teraz, od razu, poznacie puentę tego tekstu. Ale gdy myślałem o tym, jak najlepiej opisać Dragon's Crown Pro, niemalże natrętnie brzmiał mi w głowie pewien cytat. Czyli… » więcej 2018-06-02, godz. 06:00 [02.06.2018] TEST: Thrustmaster TSS Handbrake Sparco Mod [PC] Niezbyt często mamy okazję testować sprzęt dla graczy, ale skoro dzięki uprzejmości produkującej kierownice i inne akcesoria firmy Thrustmaster trafił do nas TSS Handbrake Sparco Mod, to nie wahałem się ani chwili. Nie wiem, czy… » więcej 2018-05-29, godz. 20:41 [26.05.2018] Gorące wiadomości Michał Król miał okazję, aby na poświęconej polskiej branży gier komputerowej konferencji Digital Dragons w Krakowie wypytać rzeczonych twórców na okoliczność ich najnowszych produkcji. I mamy parę naprawdę gorących newsów… » więcej 2018-05-26, godz. 06:00 [26.05.2018] Detroit: Become Human [PS4] Jest rok 2038, czyli sytuacja, którą bez problemu możemy sobie wyobrazić bo to już niedługo, za 20 lat. Postęp technologiczny nadal pędzi i do grona Jobsów i Musków dołączył niejaki Kamski - człowiek, który wymyślił sposób… » więcej 2018-05-26, godz. 06:00 [26.05.2018] Detroit: Become Human [PS4] Jest rok 2038, czyli sytuacja, którą bez problemu możemy sobie wyobrazić bo to już niedługo, za 20 lat. Postęp technologiczny nadal pędzi i do grona Jobsów i Musków dołączył niejaki Kamski - człowiek, który wymyślił sposób… » więcej
355356357358359360361