Się porobiło... Świetnie się sprzedająca gra o byciu wirtualnym farmerem, koszty produkcji zwróciły się błyskawicznie - i tytuł znika ze sklepów... Między innymi o tym rozmawiamy z naszym ekspertem od polskiej branży Michałem Królem. To zresztą niejedyny problem, także inna produkcja z naszego kraju musi zmierzyć się z kłopotliwą - w kontekście wydania gier na konsolach - klasyfikacją wiekową. Okazało się, że przygotowywana gra jest za brutalna. Ale na szczęście nie wszystkie polskie studia mają problemy, są też premiery i inne pozytywne informacje - posłuchajcie zresztą sami.
Zobacz także
![](public/212/thumb_480_0/212_152785298810.jpg)
![](public/212/thumb_480_0/212_152785375910.jpg)
![](public/212/thumb_480_0/212_152785375910.jpg)
![](public/212/thumb_480_0/212_152785403210.jpg)
![](public/212/thumb_480_0/212_152785403210.jpg)
![](public/212/thumb_480_0/212_152785375910.jpg)
![](public/212/thumb_480_0/212_152785403210.jpg)
![](public/212/thumb_480_0/212_152725391410.jpg)
![](public/212/thumb_480_0/212_152725391410.jpg)