Extra Giermasz
Radio SzczecinRadio Szczecin » Extra Giermasz
A MAZE. i Quo Vadis w Berlinie. Fot. Michał Król [Radio Szczecin]
A MAZE. i Quo Vadis w Berlinie. Fot. Michał Król [Radio Szczecin]
A MAZE. i Quo Vadis w Berlinie. Fot. Michał Król [Radio Szczecin]
A MAZE. i Quo Vadis w Berlinie. Fot. Michał Król [Radio Szczecin]
A MAZE. i Quo Vadis w Berlinie. Fot. Michał Król [Radio Szczecin]
A MAZE. i Quo Vadis w Berlinie. Fot. Michał Król [Radio Szczecin]
A MAZE. i Quo Vadis w Berlinie. Fot. Michał Król [Radio Szczecin]
A MAZE. i Quo Vadis w Berlinie. Fot. Michał Król [Radio Szczecin]
A MAZE. i Quo Vadis w Berlinie. Fot. Michał Król [Radio Szczecin]
A MAZE. i Quo Vadis w Berlinie. Fot. Michał Król [Radio Szczecin]
A MAZE. i Quo Vadis w Berlinie. Fot. Michał Król [Radio Szczecin]
A MAZE. i Quo Vadis w Berlinie. Fot. Michał Król [Radio Szczecin]
A MAZE. i Quo Vadis w Berlinie. Fot. Michał Król [Radio Szczecin]
A MAZE. i Quo Vadis w Berlinie. Fot. Michał Król [Radio Szczecin]
A MAZE. i Quo Vadis w Berlinie. Fot. Michał Król [Radio Szczecin]
A MAZE. i Quo Vadis w Berlinie. Fot. Michał Król [Radio Szczecin]
A MAZE. i Quo Vadis w Berlinie. Fot. Michał Król [Radio Szczecin]
A MAZE. i Quo Vadis w Berlinie. Fot. Michał Król [Radio Szczecin]
A MAZE. i Quo Vadis w Berlinie. Fot. Michał Król [Radio Szczecin]
A MAZE. i Quo Vadis w Berlinie. Fot. Michał Król [Radio Szczecin]
GIERMASZ-Program z 05.05.18
Wyjątkowo długa ta audycja - bo i mamy dla Was relację prosto z Berlina . Na tamtejszym wydarzeniu Gamesweekberlin całkiem głośno było o polskich produkcjach . Na zaproszenie Instytutu Adama Mickiewicza Michał Król pojechał na miejsce z mikrofonem Giermaszu Radia Szczecin, gdzie sprawdził imprezy Quo Vadis i A MAZE. Jego rozmówcami byli: Anna Szylar z Instytutu Adama Mickiewicza, Jakub Kuć (Acid Wizard Studio), Łukasz Winkler (1Z Games), Krzysiek Grudziński (Punch Punk Games), Jacek Chojecki (Ovid Works) Jakub Marszałkowski (Fundacja Indie Games Polska) oraz Jan Cieślar (Failcore). To w drugiej części audycji, a wcześniej Łukasz Rabikowski ograł dla Was Total War: Arena . Gra jest darmowa i fani strategii, którzy chcą zmierzyć się z innymi zawodnikami, absolutnie powinni spróbować! Andrzej Kutys z Michałem Królem odpytali też Radka Lisa - naszego technologicznego eksperta - o nowinki ze światka IT a na koniec Stare, ale jare i Dig Duk .

Zobacz także

2018-06-23, godz. 06:00 [23.06.2018] Urzędasy Nie ma to jak w "trosce o nasze dobro" forsuje się pomysły rodem z dyktatury. Takie oto coś chce nam "zafundować" jakże "oświecona" Unia Europejska. Znawcy mówią o ACTA 2 - w teorii intencje są dobre, ale w praktyce część wieszczy… » więcej 2018-06-23, godz. 06:00 [23.06.2018] Giermasz #302 - Udane powroty i bezsensowne pomysły Po targowym szaleństwie na E3 wracamy do rytmu wyznaczanego przez recenzje i stałe punkty programu. W tym Giermaszu Michał Król bardzo poleca kontynuację artystycznej przygodówki z przesłaniem w tle: Unravel Two zaskakuje bardzo udaną… » więcej 2018-06-22, godz. 12:20 GIERMASZ 2018, czerwiec » więcej 2018-06-16, godz. 06:00 [16.06.2018] Giermasz #301 - Krajobraz po E3 Usiądźcie wygodnie, przygotujcie płyny i zakąski - i posłuchajcie naszej dyskusji na temat tegorocznej edycji targów E3 . Jak co roku gracze wypatrują organizowanej w Los Angeles imprezy jako tej, gdzie ujawnia się, zapowiada chyba… » więcej 2018-06-09, godz. 06:00 [09.06.2018] Total War Saga: Thrones of Britannia [PC] Dzisiaj ponownie zabiorę Was w mroczny czas średniowiecznej zawieruchy. Tym razem odwiedzimy pogrążone w chaosie i braterskiej wojnie Wyspy Brytyjskie. O wpływy i władzę walczy tutaj naprawdę sporo frakcji, takich Wikingowie, Anglosasi… » więcej 2018-06-09, godz. 06:00 [09.06.2018] Onrush [PS4] Wyścigi bez linii mety? Studio Codemasters miało na to pomysł i po ograniu Onrush stwierdzam, że strzelili w przysłowiową dziesiątkę. Olbrzymia dynamika, walka od pierwszych sekund, widowiskowe wypadki i ostra jazda od startu aż do..… » więcej 2018-06-09, godz. 06:00 [09.06.2018] Dark Souls Remastered [PS4] I co mam jeszcze napisać w tej recenzji? Ileż można mówić o poprawionej (trochę, bez szaleństw) grafice, wyświetlanej w płynnych 60-ciu klatkach na sekundę? I że dzięki temu da się bez bólu zębów przejść słynną w poprzedniej… » więcej 2018-06-09, godz. 06:00 [09.06.2018] Dark Souls Remastered [PS4] I co mam jeszcze napisać w tej recenzji? Ileż można mówić o poprawionej (trochę, bez szaleństw) grafice, wyświetlanej w płynnych 60-ciu klatkach na sekundę? I że dzięki temu da się bez bólu zębów przejść słynną w poprzedniej… » więcej 2018-06-09, godz. 06:00 [09.06.2018] Dark Souls Remastered [PS4] I co mam jeszcze napisać w tej recenzji? Ileż można mówić o poprawionej (trochę, bez szaleństw) grafice, wyświetlanej w płynnych 60-ciu klatkach na sekundę? I że dzięki temu da się bez bólu zębów przejść słynną w poprzedniej… » więcej 2018-06-09, godz. 06:00 [09.06.2018] Onrush [PS4] Wyścigi bez linii mety? Studio Codemasters miało na to pomysł i po ograniu Onrush stwierdzam, że strzelili w przysłowiową dziesiątkę. Olbrzymia dynamika, walka od pierwszych sekund, widowiskowe wypadki i ostra jazda od startu aż do..… » więcej
353354355356357358359