Extra Giermasz
Radio SzczecinRadio Szczecin » Extra Giermasz
GIERMASZ-Program z 26.05.18
Ten Giermasz bardzo bogaty: trzy recenzje, wywiady z polskimi twórcami, stałe punkty programu - i ani się obejrzeliśmy, a program nam się przyjemnie wydłużył. W pierwszej kolejności Agata Hawrylczuk jak najbardziej poleca Detroit: Become Human - z zastrzeżeniem, że to opowieść, która mimo oferowania graczowi pewnych wyborów i tak prowadzi "jak po sznurku" tropem, który wyznaczyli twórcy. Łukasz Rabikowski ograł Ancestors Legacy - to może być kolejna gra, dzięki której o Polsce zrobi się głośniej. Ta strategia jest godna polecenia. I wreszcie Jarek Gowin powraca z ostateczną recenzją Conan Exiles . Tak jak nie wiemy, w jakim kierunku potoczy się rozwój tej sieciowej zabawy w przetrwanie - tak podstawy są nad wyraz zacne. Andrzej Kutys rozmawiał też z naszym ekspertem Radkiem Lisem, czyli mamy informacje o nowościach w szeroko pojętej branży IT . No i zapraszamy na pierwszą porcję wywiadów, jakie Michał Król nagrał na krakowskiej konferencji Digital Dragons (druga część za tydzień". Na pytania o wymienione gry odpowiadają: Phantom Doctrine (CreativeForge Games) - Kacper Szymczak, Ritual (iFun4All) - Jacek Głowacki, Maciek Śliwiński - koordynator Indie Showcase, Steel Rats, Urban Freestyle Playground (Tate Multimedia) - Michał Azarewicz oraz Carrion (Phobia Game Studio) - Krzysztof Chomicki. Zresztą, po konferencji mamy tyle newsów o polskiej branży, że i kącik Gramy po polsku też się zmieścił
GIERMASZ-Program z 19.05.18
Czas na kolejną wielką przygodę w izometrycznie pokazanym świecie, drużynę wiernych druhów z którą - oczywiście - ratujemy świat. Czyli nasz recenzent Łukasz Rabikowski jak najbardziej poleca naprawdę udaną kontynuację Pillars of Eternity 2: Deadfire . Z kolei Jarek Gowin dzieli się pierwszymi wrażeniami z ogrywania sieciowej gry Conan Exiles . Początki są obiecujące, jeżeli gracze na serwerach dopiszą, może być naprawdę dobrze (co jeszcze sprawdzimy w pełnej recenzji, którą Jarek napisze). Andrzej Kutys przygotował też przegląd aktualności z branży . A Michał Król tradycyjnie sprawdził dla Was, jakie gry szykują polscy twórcy (no i co się u nich ogólnie dzieje) . W studiu Giermaszu pojawił się też nasz ekspert Radek Lis - w kąciku technologicznym nietypowo sporo newsów dotyczących wspomnianej nowoczesnej technologii w branży motoryzacyjnej. A na koniec Stary, ale jary Tron z 1982 roku .
GIERMASZ-Program z 12.05.18
W tym programie bynajmniej "nie odkrywamy Ameryki", skoro Jarek Gowin postanowił ograć dla Giermaszu Fortnite Battle Royale . To obecnie jedna z najpopularniejszych gier na świecie, darmowy tryb do zabawy w sieci to istna żyła złota dla twórców, szczególnie, że bawić się można także na smartfonie. Jaką opinię ma nasz recenzent? Sprawdźcie sami. Poza tym bardzo dużo mówimy o nowościach technologicznych - Radek Lis z pewną mroczną fascynacją opowiadał o Sztucznej Inteligencji stworzonej przez Google . Andrzej Kutys sprawdził też newsy z branży gier komputerowych . A Michał Król miał sporo do powiedzenia o tym, co dzieje się u polskich twórców . Na koniec Stary, ale (wciąż bardzo) jary słynny Mortal Kombat .
A MAZE. i Quo Vadis w Berlinie. Fot. Michał Król [Radio Szczecin]
A MAZE. i Quo Vadis w Berlinie. Fot. Michał Król [Radio Szczecin]
A MAZE. i Quo Vadis w Berlinie. Fot. Michał Król [Radio Szczecin]
A MAZE. i Quo Vadis w Berlinie. Fot. Michał Król [Radio Szczecin]
A MAZE. i Quo Vadis w Berlinie. Fot. Michał Król [Radio Szczecin]
A MAZE. i Quo Vadis w Berlinie. Fot. Michał Król [Radio Szczecin]
A MAZE. i Quo Vadis w Berlinie. Fot. Michał Król [Radio Szczecin]
A MAZE. i Quo Vadis w Berlinie. Fot. Michał Król [Radio Szczecin]
A MAZE. i Quo Vadis w Berlinie. Fot. Michał Król [Radio Szczecin]
A MAZE. i Quo Vadis w Berlinie. Fot. Michał Król [Radio Szczecin]
A MAZE. i Quo Vadis w Berlinie. Fot. Michał Król [Radio Szczecin]
A MAZE. i Quo Vadis w Berlinie. Fot. Michał Król [Radio Szczecin]
A MAZE. i Quo Vadis w Berlinie. Fot. Michał Król [Radio Szczecin]
A MAZE. i Quo Vadis w Berlinie. Fot. Michał Król [Radio Szczecin]
A MAZE. i Quo Vadis w Berlinie. Fot. Michał Król [Radio Szczecin]
A MAZE. i Quo Vadis w Berlinie. Fot. Michał Król [Radio Szczecin]
A MAZE. i Quo Vadis w Berlinie. Fot. Michał Król [Radio Szczecin]
A MAZE. i Quo Vadis w Berlinie. Fot. Michał Król [Radio Szczecin]
A MAZE. i Quo Vadis w Berlinie. Fot. Michał Król [Radio Szczecin]
A MAZE. i Quo Vadis w Berlinie. Fot. Michał Król [Radio Szczecin]
GIERMASZ-Program z 05.05.18
Wyjątkowo długa ta audycja - bo i mamy dla Was relację prosto z Berlina . Na tamtejszym wydarzeniu Gamesweekberlin całkiem głośno było o polskich produkcjach . Na zaproszenie Instytutu Adama Mickiewicza Michał Król pojechał na miejsce z mikrofonem Giermaszu Radia Szczecin, gdzie sprawdził imprezy Quo Vadis i A MAZE. Jego rozmówcami byli: Anna Szylar z Instytutu Adama Mickiewicza, Jakub Kuć (Acid Wizard Studio), Łukasz Winkler (1Z Games), Krzysiek Grudziński (Punch Punk Games), Jacek Chojecki (Ovid Works) Jakub Marszałkowski (Fundacja Indie Games Polska) oraz Jan Cieślar (Failcore). To w drugiej części audycji, a wcześniej Łukasz Rabikowski ograł dla Was Total War: Arena . Gra jest darmowa i fani strategii, którzy chcą zmierzyć się z innymi zawodnikami, absolutnie powinni spróbować! Andrzej Kutys z Michałem Królem odpytali też Radka Lisa - naszego technologicznego eksperta - o nowinki ze światka IT a na koniec Stare, ale jare i Dig Duk .

Zobacz także

2020-10-10, godz. 06:00 [10.10.2020] Multiplatformowo A może powinniśmy się przebranżowić i mówić nie o grach komputerowych, tylko planszowych? Patrząc po wynikach zbiórek społecznościowych, społeczność jest tu niezwykle prężna. No ale, jednak, ta "planszówka" powstała na podstawie… » więcej 2020-10-10, godz. 06:00 Crash Bandicoot 4: Najwyższy Czas [PS4] Czy platformówka Crash Bandicoot 4: Najwyższy Czas jest grą dobrą? Tak. Czy jest ładna? Jak najbardziej. Czy jest przystępna dla każdego i oferuje przyjemną, bezstresową zabawę? Nigdy w życiu. Mimo swojego cukierkowatego wyglądu… » więcej 2020-10-10, godz. 06:00 Star Wars: Squadrons [PS4] Nawet za dzieciaka takich rzeczy nie robiłem. Ale teraz - gdybym miał hełm pilota Rebelii - to bym go zakładał specjalnie do tej gry i bym w nim grał. Star Wars: Squadrons mnie zachwyciło. Gdyby jeszcze było tam trochę więcej treści..… » więcej 2020-10-10, godz. 06:00 RIDE 4 [PS4] W erze w której nowa FIFA jest grą na refleks i szczęście a nie symulatorem piłki nożnej - są jeszcze tytuły, które powstają dla fanów sportu. Niewątpliwie, taką grą jest RIDE 4. To tytuł bliski symulatorowi, w którym ścigamy… » więcej 2020-10-03, godz. 06:00 Windbound [PS4] Czasem marzy mi się taka możliwość w recenzjach, żeby pozostać neutralnym. Żeby Wam tak powiedzieć, że w sumie to komuś może się podobać, ale też może się nie podobać. Tak jest z Windbound - survivalem od 5 Lives Studios… » więcej 2020-10-03, godz. 06:00 Hotshot Racing [Switch] Orgia kolorów, kanciasta retro grafika, duża prędkość i driftowanie na każdym zakręcie. Hotshot Racing miał być wypełnieniem pustki po świetnym Horizon Chase Turbo, bo idealnie trafia w mój wyścigowy gust. Niestety coś nie wyszło… » więcej 2020-10-03, godz. 06:00 Hades [Switch] Zagreus miał już zwyczajnie dość: chociaż był oczkiem w głowie taty, to w rodzinnym dworze brakowało ciepła, za oknami miał same ponure widoki - i w ogóle perspektywy rozwoju osobistego były marne. Postanowił więc opuścić dom… » więcej 2020-10-03, godz. 06:00 Hades [Switch] Zagreus miał już zwyczajnie dość: chociaż był oczkiem w głowie taty, to w rodzinnym dworze brakowało ciepła, za oknami miał same ponure widoki - i w ogóle perspektywy rozwoju osobistego były marne. Postanowił więc opuścić dom… » więcej 2020-10-03, godz. 06:00 Hades [Switch] Zagreus miał już zwyczajnie dość: chociaż był oczkiem w głowie taty, to w rodzinnym dworze brakowało ciepła, za oknami miał same ponure widoki - i w ogóle perspektywy rozwoju osobistego były marne. Postanowił więc opuścić dom… » więcej 2020-10-03, godz. 06:00 Mafia: Definitive Edition [PS4] Tak się złożyło, że dwie osoby w redakcji Giermaszu miały okazję przetestować nową odsłonę bardzo chwalonej w dniu premiery produkcji (to był rok 2002). W odróżnieniu od odnowionej acz tylko zremasterowanej "dwójki" ( w którą… » więcej
212213214215216217218