Extra Giermasz
Radio SzczecinRadio Szczecin » Extra Giermasz
GIERMASZ-Program z 26.05.18
Ten Giermasz bardzo bogaty: trzy recenzje, wywiady z polskimi twórcami, stałe punkty programu - i ani się obejrzeliśmy, a program nam się przyjemnie wydłużył. W pierwszej kolejności Agata Hawrylczuk jak najbardziej poleca Detroit: Become Human - z zastrzeżeniem, że to opowieść, która mimo oferowania graczowi pewnych wyborów i tak prowadzi "jak po sznurku" tropem, który wyznaczyli twórcy. Łukasz Rabikowski ograł Ancestors Legacy - to może być kolejna gra, dzięki której o Polsce zrobi się głośniej. Ta strategia jest godna polecenia. I wreszcie Jarek Gowin powraca z ostateczną recenzją Conan Exiles . Tak jak nie wiemy, w jakim kierunku potoczy się rozwój tej sieciowej zabawy w przetrwanie - tak podstawy są nad wyraz zacne. Andrzej Kutys rozmawiał też z naszym ekspertem Radkiem Lisem, czyli mamy informacje o nowościach w szeroko pojętej branży IT . No i zapraszamy na pierwszą porcję wywiadów, jakie Michał Król nagrał na krakowskiej konferencji Digital Dragons (druga część za tydzień". Na pytania o wymienione gry odpowiadają: Phantom Doctrine (CreativeForge Games) - Kacper Szymczak, Ritual (iFun4All) - Jacek Głowacki, Maciek Śliwiński - koordynator Indie Showcase, Steel Rats, Urban Freestyle Playground (Tate Multimedia) - Michał Azarewicz oraz Carrion (Phobia Game Studio) - Krzysztof Chomicki. Zresztą, po konferencji mamy tyle newsów o polskiej branży, że i kącik Gramy po polsku też się zmieścił
GIERMASZ-Program z 19.05.18
Czas na kolejną wielką przygodę w izometrycznie pokazanym świecie, drużynę wiernych druhów z którą - oczywiście - ratujemy świat. Czyli nasz recenzent Łukasz Rabikowski jak najbardziej poleca naprawdę udaną kontynuację Pillars of Eternity 2: Deadfire . Z kolei Jarek Gowin dzieli się pierwszymi wrażeniami z ogrywania sieciowej gry Conan Exiles . Początki są obiecujące, jeżeli gracze na serwerach dopiszą, może być naprawdę dobrze (co jeszcze sprawdzimy w pełnej recenzji, którą Jarek napisze). Andrzej Kutys przygotował też przegląd aktualności z branży . A Michał Król tradycyjnie sprawdził dla Was, jakie gry szykują polscy twórcy (no i co się u nich ogólnie dzieje) . W studiu Giermaszu pojawił się też nasz ekspert Radek Lis - w kąciku technologicznym nietypowo sporo newsów dotyczących wspomnianej nowoczesnej technologii w branży motoryzacyjnej. A na koniec Stary, ale jary Tron z 1982 roku .
GIERMASZ-Program z 12.05.18
W tym programie bynajmniej "nie odkrywamy Ameryki", skoro Jarek Gowin postanowił ograć dla Giermaszu Fortnite Battle Royale . To obecnie jedna z najpopularniejszych gier na świecie, darmowy tryb do zabawy w sieci to istna żyła złota dla twórców, szczególnie, że bawić się można także na smartfonie. Jaką opinię ma nasz recenzent? Sprawdźcie sami. Poza tym bardzo dużo mówimy o nowościach technologicznych - Radek Lis z pewną mroczną fascynacją opowiadał o Sztucznej Inteligencji stworzonej przez Google . Andrzej Kutys sprawdził też newsy z branży gier komputerowych . A Michał Król miał sporo do powiedzenia o tym, co dzieje się u polskich twórców . Na koniec Stary, ale (wciąż bardzo) jary słynny Mortal Kombat .
A MAZE. i Quo Vadis w Berlinie. Fot. Michał Król [Radio Szczecin]
A MAZE. i Quo Vadis w Berlinie. Fot. Michał Król [Radio Szczecin]
A MAZE. i Quo Vadis w Berlinie. Fot. Michał Król [Radio Szczecin]
A MAZE. i Quo Vadis w Berlinie. Fot. Michał Król [Radio Szczecin]
A MAZE. i Quo Vadis w Berlinie. Fot. Michał Król [Radio Szczecin]
A MAZE. i Quo Vadis w Berlinie. Fot. Michał Król [Radio Szczecin]
A MAZE. i Quo Vadis w Berlinie. Fot. Michał Król [Radio Szczecin]
A MAZE. i Quo Vadis w Berlinie. Fot. Michał Król [Radio Szczecin]
A MAZE. i Quo Vadis w Berlinie. Fot. Michał Król [Radio Szczecin]
A MAZE. i Quo Vadis w Berlinie. Fot. Michał Król [Radio Szczecin]
A MAZE. i Quo Vadis w Berlinie. Fot. Michał Król [Radio Szczecin]
A MAZE. i Quo Vadis w Berlinie. Fot. Michał Król [Radio Szczecin]
A MAZE. i Quo Vadis w Berlinie. Fot. Michał Król [Radio Szczecin]
A MAZE. i Quo Vadis w Berlinie. Fot. Michał Król [Radio Szczecin]
A MAZE. i Quo Vadis w Berlinie. Fot. Michał Król [Radio Szczecin]
A MAZE. i Quo Vadis w Berlinie. Fot. Michał Król [Radio Szczecin]
A MAZE. i Quo Vadis w Berlinie. Fot. Michał Król [Radio Szczecin]
A MAZE. i Quo Vadis w Berlinie. Fot. Michał Król [Radio Szczecin]
A MAZE. i Quo Vadis w Berlinie. Fot. Michał Król [Radio Szczecin]
A MAZE. i Quo Vadis w Berlinie. Fot. Michał Król [Radio Szczecin]
GIERMASZ-Program z 05.05.18
Wyjątkowo długa ta audycja - bo i mamy dla Was relację prosto z Berlina . Na tamtejszym wydarzeniu Gamesweekberlin całkiem głośno było o polskich produkcjach . Na zaproszenie Instytutu Adama Mickiewicza Michał Król pojechał na miejsce z mikrofonem Giermaszu Radia Szczecin, gdzie sprawdził imprezy Quo Vadis i A MAZE. Jego rozmówcami byli: Anna Szylar z Instytutu Adama Mickiewicza, Jakub Kuć (Acid Wizard Studio), Łukasz Winkler (1Z Games), Krzysiek Grudziński (Punch Punk Games), Jacek Chojecki (Ovid Works) Jakub Marszałkowski (Fundacja Indie Games Polska) oraz Jan Cieślar (Failcore). To w drugiej części audycji, a wcześniej Łukasz Rabikowski ograł dla Was Total War: Arena . Gra jest darmowa i fani strategii, którzy chcą zmierzyć się z innymi zawodnikami, absolutnie powinni spróbować! Andrzej Kutys z Michałem Królem odpytali też Radka Lisa - naszego technologicznego eksperta - o nowinki ze światka IT a na koniec Stare, ale jare i Dig Duk .

Zobacz także

2016-07-23, godz. 06:00 [23.07.2016] Przegląd tygodnia Tak, wiemy - hejtowanie Call of Duty zawsze w modzie a ostatnio to już w ogóle. Pierwsze trailery przygotowywanej na jesień kolejnej części strzelanki Call of Duty: Infinite Warfare zbierały rekordowe "cięgi" w internecie. A że futurystyczny… » więcej 2016-07-23, godz. 06:00 [23.07.2016] Smite [PS4] Kto w wakacje chce nadrobić zaległości? Macie PlayStation 4 i ochotę na fajną rozwałkę? A domowy budżet przypomina Morze Martwe? To jest okazja. Smite rozgościło się na naszych konsolach. Czyli sieciowa gra, która pozwala nam być… » więcej 2016-07-23, godz. 06:00 [23.07.2016] Crush Your Enemies [PC] Od czasów Command & Conquer Generals rynek RTS-ów był dla mnie martwy. Nie żeby nic nie wychodziło, ale wszystko robione było na jedną modłę i strategie czasu rzeczywistego trafiły do szufladki "zapomnij o tym gatunku". Mijały lata… » więcej 2016-07-23, godz. 06:00 [23.07.2016] Król Wiedźmin... Po dwóch tygodniach przerwy wracamy z kącikiem o grach polskich w Giermaszu. Wracamy "z przytupem" czyli Michał Król znowu rozpływa się nad wynikami Wiedźmina III: Dziki Gon - no dobra, wszyscy się rozpływamy. Zresztą, dobrą passę… » więcej 2016-07-22, godz. 17:34 [23.07.2016] Crush Your Enemies [PC] Od czasów Command & Conquer Generals rynek RTS-ów był dla mnie martwy. Nie żeby nic nie wychodziło, ale wszystko robione było na jedną modłę i strategie czasu rzeczywistego trafiły do szufladki "zapomnij o tym gatunku". Mijały lata… » więcej 2016-07-16, godz. 06:00 Emlyn Hughes International Soccer (1988 r.) Piłki kopane w latach 80 miały jeden zasadniczy plus. Były proste i rozbudowane zarazem. Tak też było z Emlyn Hughes International Soccer, które w 1988 wydało Audiogenic Software. Proste, bo sterowanie było uproszczone do granic przyzwoitości… » więcej 2016-07-16, godz. 06:00 [16.07.2016] The Technomancer [PC] Przyszłość... Ludzkość wylądowała ma Marsie. Dzięki zaawansowanej technologii koloniści zaczęli proces terraformowania, czyli przetwarzania zabójczej marsjańskiej atmosfery w życiodajną mieszankę azotu i tlenu. Pierwsze stacje… » więcej 2016-07-16, godz. 06:00 [16.07.2016] Ori and the Blind Forest: Definitive Edition [PC] Baśniowa kraina, piękny las, który więdnie przez to, że pewne wredne ptaszysko kradnie światło Świętego Drzewa i po krainie zaczynają grasować potwory. Bajeczna, wspaniała rysowana grafika wydawałoby się prostej platformówki… » więcej 2016-07-16, godz. 06:00 [16.07.2016] Ori and the Blind Forest: Definitive Edition [PC] Baśniowa kraina, piękny las, który więdnie przez to, że pewne wredne ptaszysko kradnie światło Świętego Drzewa i po krainie zaczynają grasować potwory. Bajeczna, wspaniała rysowana grafika wydawałoby się prostej platformówki… » więcej 2016-07-16, godz. 06:00 [16.07.2016] The Technomancer [PC] Przyszłość... Ludzkość wylądowała ma Marsie. Dzięki zaawansowanej technologii koloniści zaczęli proces terraformowania, czyli przetwarzania zabójczej marsjańskiej atmosfery w życiodajną mieszankę azotu i tlenu. Pierwsze stacje… » więcej
462463464465466467468