Już nic złego się nie wydarzy, data premiery nie jest zagrożona, bo gra ma tak zwany "złoty" status - a ujawniane ostatnio filmiki z rozgrywką skutecznie (co i oczywiście jest ich promocyjnym celem) podsycają zainteresowanie przed 14 września. Wtedy to na rynku pojawi się trzecia (po restarcie serii w 2013 roku) odsłona przygód Lary Croft. Shadow of the Tomb Raider - nie da się ukryć, że i my czekamy z niecierpliwością.
A propos ścigałek - ciekawą modę obserwujemy ostatnio w branży: gdy niedawno niejedna "krwiopijcza" korporacja z rozrzewnieniem rozpatrywała pomysł umieszczania w swoich produkcjach "skrzyneczek-niespodzianek" (za prawdziwą kasę, losowa zawartość) - tak teraz kolejni "dumni i bladzi" oznajmiają, że "u nich tego nie będzie". I tak oto Microsoft usunie loot-boxy z Forzy Motorsport 7 i ogłasza, że w Forza Horizon 4 ich nie będzie. Bohaterowie, he he.
Inna korporacja szuka ludzi do pracy publikując filmy w internecie. To się porobiło, żeby Sony brakowało chętnych inżynierów do rozwijania projektów konsol?! Ale - szczerze mówiąc - widzimy tu raczej kolejny sposób na marketingowe "podbicie" marki PlayStation : "patrzcie, chcemy najlepiej dla graczy, pomożecie?".
I jeszcze o Sony: dyrektor operacyjny Sony Europe tłumaczy się w brytyjskiej prasie z prezentacji firmy na czerwcowych targach E3 . Zabrakło na niej "fajerwerków", zupełnie nowych gier ekskluzywnych. Simon Rutter w odpowiedzi podkreślał (nie jest to dokładny cytat a oddana intencja jego wypowiedzi), że nauczeni zbyt wczesnym ujawnianiem niektórych projektów (choćby słynny The Last Guardian), wolą poczekać, niż naobiecywać graczom "złote góry" a później ciągle przekładać daty premier.
No miało być tak dobrze, a tu znowu jakieś problemy. Mówiliśmy już o słynnej aktualizacji gry No Man's Sky - kosmicznego sandboxa, który w dniu premiery był tylko cieniem tego, co obiecali twórcy. Przez lata jednak "załatali" swój produkt - a aktualizacja NEXT miała triumfalnie zakończyć ten proces, dodali na przykład słynny już multiplayer, wszyscy gracze na jednej, wielkiej mapie kosmosu. No ale NEXT ma bugi - i już je łatają, he he
Zobacz także
2017-07-08, godz. 06:00
[08.07.2017] Nex Machina: Death Machine [PS4]
W pierwszej chwili myślałem, że chyba dostałem przysłowiowego "oczopląsu". A przecież to nie pierwsza strzelanka studia Housemarque w jaką miałem przyjemność (podkreślam słowo przyjemność) grać. Odpaliłem więc poziom trudności…
» więcej
2017-07-08, godz. 06:00
[08.07.2017] Przegląd tygodnia
Legendarny Fumito Ueda pracuje nad kolejną produkcją! Czyli de facto, raptem czwartą swoją grą. Ale jak się ma w portfolio Ico, Shadow of the Collosus i The Last Guardian - to my nie mamy pytań. Zabawne, że jak opowiada Japończyk:…
» więcej
2017-07-08, godz. 06:00
[08.07.2017] Bal maskowy
Znowu płoną baterie w smartfonie... Od TEGO producenta... Ale spokojnie, tym razem to chyba jednak jednostkowe przypadki. A tak na marginesie, w Korei Południowej kupisz egzemplarz felernego, "płonącego" modelu - oczywiście już poprawiony…
» więcej
2017-07-08, godz. 06:00
[08.07.2017] The Elder Scrolls Online: Morrowind [PS4]
Hej hej hej! Dzisiaj będzie dość.. Hmm no właśnie, sentymentalnie. Sentymentalnie z wielu powodów, bo gra z którą przyszło mi się zmierzyć to naprawdę nie lada tytuł. Ta historia rozpoczęła się niemal dokładnie 15 lat temu…
» więcej
2017-07-08, godz. 06:00
[08.07.2017] The Elder Scrolls Online: Morrowind [PS4]
Hej hej hej! Dzisiaj będzie dość.. Hmm no właśnie, sentymentalnie. Sentymentalnie z wielu powodów, bo gra z którą przyszło mi się zmierzyć to naprawdę nie lada tytuł. Ta historia rozpoczęła się niemal dokładnie 15 lat temu…
» więcej
2017-07-08, godz. 06:00
[08.07.2017] Giermasz #252 - Zabójcze strzelanie i sieciowe rozczarowanie
Dwie recenzje w tym wydaniu Giermaszu: zaczynamy od bardzo świeżej premiery strzelanki Nex Machina: Death Machine . Andrzej Kutys nie pierwszy raz miał do czynienia z twin-stick shooterem od studia Housmarque - i oczywiście poleca, z ostrzeżeniem…
» więcej
2017-07-01, godz. 06:00
[01.07.2017] Auta 3: Wysokie Obroty [PS4]
Jak ja lubię miłe niespodzianki, a niespodzianki są tym milsze, im mniej się ich spodziewam. Albo im bardziej nastawiony jestem na porażkę. Przyznaję, tym razem byłem nastawiony na porażkę, ale mam usprawiedliwienie. Zazwyczaj gry…
» więcej
2017-07-01, godz. 06:00
[01.07.2017] Thimbleweed Park [PC]
To były lata 90 gdy (jak tylko rodzice pozwolili trochę pograć na komputerze) wyciągałam z pudełka The Secret of Monkey Island wiedząc, że nim się obejrzę trzeba będzie krzyczeć "jeszcze tylko chwiiiilęęę". Lucasfilm Games nazywa…
» więcej
2017-07-01, godz. 06:00
[01.07.2017] Thimbleweed Park [PC]
To były lata 90 gdy (jak tylko rodzice pozwolili trochę pograć na komputerze) wyciągałam z pudełka The Secret of Monkey Island wiedząc, że nim się obejrzę trzeba będzie krzyczeć "jeszcze tylko chwiiiilęęę". Lucasfilm Games nazywa…
» więcej
2017-07-01, godz. 06:00
[01.07.2017] Get Even [PS4]
Get Even, produkcja gliwickiego studia The Farm, była wybrana przez nas najlepszą polską grą obecną na ubiegłorocznych, największych targach na świecie Gamescom w Kolonii. Oczekiwania były olbrzymie, gra zapowiadała się fantastycznie…
» więcej