Extra Giermasz
Radio SzczecinRadio Szczecin » Extra Giermasz
Realizacja: Wojciech Ochrymiuk i Michał Król [Radio Szczecin]
GIERMASZ-Gamescom 2018 Dzień 1
GIERMASZ-Gamescom 2018 Dzień 2
GIERMASZ-Gamescom 2018 Dzień 3
GIERMASZ-Wywiad Andrzej Sugier (Mass Creation) o Free Blade
GIERMASZ-Wywiad Kamil Bilczyńcki (The Farm 51) o The World War 3
GIERMASZ-Wywiad Karolina Kuzia Rokosz (Fool's Theory) o Seven: Drowned Past
GIERMASZ-Wywiad Konrad Rawiński (Wargaming.net) o World of Tanks, World of Warplanes i World of Warships
GIERMASZ-Wywiad Łukasz Rosiński (VARSAV Game Studios) o Bee Simulator
GIERMASZ-Wywiad Maciej Łączny (Techland) o Dying Light: Bad Blood
GIERMASZ-Wywiad Maciej Pietras (CD Projekt RED) o Cyberpunk 2077
GIERMASZ-Wywiad Mateusz Pilski (Ice Cold Games) o Re-Legion
GIERMASZ-Wywiad Mikołaj Pawłowski (Juggler Games) o My Memory of Us
GIERMASZ-Wywiad Patryk Pietraszkiewicz (Kraken Unleashed Games) i Łukasz Mach (Klabater) o Crossroads Inn
GIERMASZ-Wywiad Paweł Leśniak (Layopi Games) o Devil's Hunt
GIERMASZ-Wywiad Piotr Bonak (Exor Studios) o Xmorph Defence
GIERMASZ-Wywiad Przemysław Zalewski (Cenega) o planach wydawniczych firmy
GIERMASZ-Wywiad Szymon Bryła (Artifex Mundi) o My Brother Rabbit oraz Irony Curtain
GIERMASZ-Wywiad Tymon Smektała (Techland) o Dying Light 2
Tytuł mówi wszystko: Andrzej Kutys i Michał Król znowu pojechali na jedne z największych targów gier komputerowych na świecie Gamescom 2018 . W Kolonii nagrali mnóstwo ciekawych wywiadów z polskimi twórcami (chociaż oczywiście była też okazja, aby zobaczyć nadchodzące hity z całego świata). I co tu kryć: świadomość, że wśród absolutnie najważniejszych gier targów były nasze Cyberpunk 2077 oraz Dying Light 2 - że obserwowaliśmy niezwykle oblegane stanowiska z Dying Light: Bad Blood czy The World War 3 - że swoje produkcje pokazały też z powodzeniem mniejsze polskie studia (i także widzieliśmy duże zainteresowanie graczy czy inwestorów bądź wydawców) - to wszystko napawało nas nielichą dumą. Dla Waszej wygody podzieliliśmy relację na trzy dni. Co więcej, możecie także posłuchać każdego wywiadu osobno. A przysłowiową wisienką na torcie są nasze zdjęcia i relacja wideo. Polecamy!

Zobacz także

2019-05-18, godz. 06:00 [18.05.2019] A Plague Tale: Innocence [PS4] W XIV wieku, gdy Europa była pogrążona w depresji, gdy toczyły ją choroby takie jak dżuma, przemoc i okrucieństwo, na południu Francji urodził się chłopiec o imieniu Hugo. Hugo jest chory i przez to spędził pierwsze 5 lat swojego… » więcej 2019-05-18, godz. 06:00 [18.05.2019] Pathway [PC] Pamiętacie ten charakterystyczny, muzyczny motyw? Pewnie zdecydowana większość z Was doskonale kojarzy kultowego Indianę Jonesa i jego zagadkowe, podróżnicze, filmowe perypetie. Gra o której chcę Wam dzisiaj nieco poopowiadać brnie… » więcej 2019-05-18, godz. 06:00 [18.05.2019] Pathway [PC] Pamiętacie ten charakterystyczny, muzyczny motyw? Pewnie zdecydowana większość z Was doskonale kojarzy kultowego Indianę Jonesa i jego zagadkowe, podróżnicze, filmowe perypetie. Gra o której chcę Wam dzisiaj nieco poopowiadać brnie… » więcej 2019-05-18, godz. 06:00 [18.05.2019] Giermasz #348 - Pikselowe niebo Dwie niezależne produkcje recenzujemy w tym Giermaszu: A Plague Tale: Innocence nie miało wielkiej kampanii marketingowej, tymczasem dobre oceny spływające z całego świata wskazują, że to może być niespodziewanie jedna z lepszych… » więcej 2019-05-17, godz. 14:09 GIERMASZ 2019, maj » więcej 2019-05-17, godz. 12:48 [18.05.2019] W trosce Kiedyś życie było proste: szedł człowiek do sklepu, kupował pudełko z programem, instalował na swoim komputerze - i to już było nasze. Kropka. A teraz... a teraz to jest "jeszcze lepiej", przecież mamy usługi "w chmurze", to jest… » więcej 2019-05-11, godz. 06:00 NBA Jam (1993 r.) W roku 1993 salony gier na całym świecie zapełniły się fanami koszykówki. Właśnie wtedy na automatach zadebiutowała gra NBA Jam, która na lata zdefiniowała pojecie arcade w produkcjach sportowych. Recepta na sukces okazała się… » więcej 2019-05-11, godz. 06:00 [11.05.2019] Przegląd tygodnia Ubisoft ujawnia Ghost Recon: Breakpoint . O tym, że coś jest na rzeczy, gracze odkryli już wcześniej. Twórcy zakamuflowali parę wiadomości na ten temat w poprzedniej grze serii czyli Wildlands. Tak jak we wspomnianej grze, Breakpoint… » więcej 2019-05-11, godz. 06:00 [11.05.2019] Imperator: Rome [PC] Trzy lata - dokładnie tyle kazało nam czekać na swoje najnowsze dziecko szwedzkie studio Paradox Interactive. Słynący z niezwykle zaawansowanych strategii skandynawscy producenci zawędrowali tym razem w dość odległe czasy, bo aż… » więcej 2019-05-11, godz. 06:00 [11.05.2019] Imperator: Rome [PC] Trzy lata - dokładnie tyle kazało nam czekać na swoje najnowsze dziecko szwedzkie studio Paradox Interactive. Słynący z niezwykle zaawansowanych strategii skandynawscy producenci zawędrowali tym razem w dość odległe czasy, bo aż… » więcej
300301302303304305306