Extra Giermasz
Radio SzczecinRadio Szczecin » Extra Giermasz
Realizacja: Wojciech Ochrymiuk i Michał Król [Radio Szczecin]
GIERMASZ-Gamescom 2018 Dzień 1
GIERMASZ-Gamescom 2018 Dzień 2
GIERMASZ-Gamescom 2018 Dzień 3
GIERMASZ-Wywiad Andrzej Sugier (Mass Creation) o Free Blade
GIERMASZ-Wywiad Kamil Bilczyńcki (The Farm 51) o The World War 3
GIERMASZ-Wywiad Karolina Kuzia Rokosz (Fool's Theory) o Seven: Drowned Past
GIERMASZ-Wywiad Konrad Rawiński (Wargaming.net) o World of Tanks, World of Warplanes i World of Warships
GIERMASZ-Wywiad Łukasz Rosiński (VARSAV Game Studios) o Bee Simulator
GIERMASZ-Wywiad Maciej Łączny (Techland) o Dying Light: Bad Blood
GIERMASZ-Wywiad Maciej Pietras (CD Projekt RED) o Cyberpunk 2077
GIERMASZ-Wywiad Mateusz Pilski (Ice Cold Games) o Re-Legion
GIERMASZ-Wywiad Mikołaj Pawłowski (Juggler Games) o My Memory of Us
GIERMASZ-Wywiad Patryk Pietraszkiewicz (Kraken Unleashed Games) i Łukasz Mach (Klabater) o Crossroads Inn
GIERMASZ-Wywiad Paweł Leśniak (Layopi Games) o Devil's Hunt
GIERMASZ-Wywiad Piotr Bonak (Exor Studios) o Xmorph Defence
GIERMASZ-Wywiad Przemysław Zalewski (Cenega) o planach wydawniczych firmy
GIERMASZ-Wywiad Szymon Bryła (Artifex Mundi) o My Brother Rabbit oraz Irony Curtain
GIERMASZ-Wywiad Tymon Smektała (Techland) o Dying Light 2
Tytuł mówi wszystko: Andrzej Kutys i Michał Król znowu pojechali na jedne z największych targów gier komputerowych na świecie Gamescom 2018 . W Kolonii nagrali mnóstwo ciekawych wywiadów z polskimi twórcami (chociaż oczywiście była też okazja, aby zobaczyć nadchodzące hity z całego świata). I co tu kryć: świadomość, że wśród absolutnie najważniejszych gier targów były nasze Cyberpunk 2077 oraz Dying Light 2 - że obserwowaliśmy niezwykle oblegane stanowiska z Dying Light: Bad Blood czy The World War 3 - że swoje produkcje pokazały też z powodzeniem mniejsze polskie studia (i także widzieliśmy duże zainteresowanie graczy czy inwestorów bądź wydawców) - to wszystko napawało nas nielichą dumą. Dla Waszej wygody podzieliliśmy relację na trzy dni. Co więcej, możecie także posłuchać każdego wywiadu osobno. A przysłowiową wisienką na torcie są nasze zdjęcia i relacja wideo. Polecamy!

Zobacz także

2017-07-15, godz. 06:00 [15.08.2017] Przegląd tygodnia Smutek, rozpacz, żal i ból... Tę wiadomość trzeba czytać łamiącym się głosem... Nie - nie będzie premiery na początku listopada, tylko dopiero w styczniu 2018... Jak żyć?... Oczywiście usłyszeliśmy, że "w trosce o to by gra… » więcej 2017-07-15, godz. 06:00 [15.07.2017] Elite: Dangerous [PS4] Zdobywcy kosmosu. Piloci przyszłości (ale ci, którzy jednak wolą pada od klawiatury). Doczekaliście się. Nadszedł czas Elite Dangerous na PS4. Pady w dłoń i startujemy (nie zapominając oczywiście o schowaniu podwozia) w nadświetlną… » więcej 2017-07-15, godz. 06:00 [15.07.2017] Serial Cleaner [PS4] W marzeniach nie wyobrażałem sobie, że w żółtym stroju z filmu "Kill Bill" będę sprzątał ciała w lokacji żywcem wyjętej z "Wejścia Smoka" z Brucem Lee. Albo, że do pozbywania się trupów będzie służył mi Ksenomorf z innego… » więcej 2017-07-15, godz. 06:00 [15.07.2017] Elite: Dangerous [PS4] Zdobywcy kosmosu. Piloci przyszłości (ale ci, którzy jednak wolą pada od klawiatury). Doczekaliście się. Nadszedł czas Elite Dangerous na PS4. Pady w dłoń i startujemy (nie zapominając oczywiście o schowaniu podwozia) w nadświetlną… » więcej 2017-07-15, godz. 06:00 [15.07.2017] Serial Cleaner [PS4] W marzeniach nie wyobrażałem sobie, że w żółtym stroju z filmu "Kill Bill" będę sprzątał ciała w lokacji żywcem wyjętej z "Wejścia Smoka" z Brucem Lee. Albo, że do pozbywania się trupów będzie służył mi Ksenomorf z innego… » więcej 2017-07-15, godz. 06:00 [15.07.2017] Elite: Dangerous [PS4] Zdobywcy kosmosu. Piloci przyszłości (ale ci, którzy jednak wolą pada od klawiatury). Doczekaliście się. Nadszedł czas Elite Dangerous na PS4. Pady w dłoń i startujemy (nie zapominając oczywiście o schowaniu podwozia) w nadświetlną… » więcej 2017-07-08, godz. 06:00 [08.07.2017] The Elder Scrolls Online: Morrowind [PS4] Hej hej hej! Dzisiaj będzie dość.. Hmm no właśnie, sentymentalnie. Sentymentalnie z wielu powodów, bo gra z którą przyszło mi się zmierzyć to naprawdę nie lada tytuł. Ta historia rozpoczęła się niemal dokładnie 15 lat temu… » więcej 2017-07-08, godz. 06:00 [08.07.2017] Nex Machina: Death Machine [PS4] W pierwszej chwili myślałem, że chyba dostałem przysłowiowego "oczopląsu". A przecież to nie pierwsza strzelanka studia Housemarque w jaką miałem przyjemność (podkreślam słowo przyjemność) grać. Odpaliłem więc poziom trudności… » więcej 2017-07-08, godz. 06:00 [08.07.2017] Nex Machina: Death Machine [PS4] W pierwszej chwili myślałem, że chyba dostałem przysłowiowego "oczopląsu". A przecież to nie pierwsza strzelanka studia Housemarque w jaką miałem przyjemność (podkreślam słowo przyjemność) grać. Odpaliłem więc poziom trudności… » więcej 2017-07-08, godz. 06:00 Double Dragon (1987 r.) Nie byłoby chodzonych bijatyk, gdyby nie Double Dragon z 1987 roku. Produkcja studia Technos Japan wywarła niebagatelny wpływ na cały gatunek beat'em upów, po latach zyskując status kultowej. Bohaterowie, bracia Billy i Jimmy Lee… » więcej
403404405406407408409