Wygląda na to, że Electronic Arts powyższym DLC nie musi się martwić, bo FIFA 12 to najlepiej się sprzedająca odsłona serii. Zyski rosną i licznik bije. Tymczasem wiemy już, że 200 milionów dolarów zysku przyniósł do tej pory Mass Effect 3. Tu też tysiące graczy zgłaszało swoje uwagi i zastrzeżenia. Efektem "reklamacji" ma być nowe DLC. Trzymamy kciuki, by nie takiej jakości, jak UEFA EURO 2012.
Bo takie na przykład wyczekiwane przez nas Beyond Good And Evil 2 - zdaniem przedstawicieli Ubisoftu - najlepiej będzie się czuło na mocniejszym sprzęcie. Podobno gra jest cały czas w trakcie tworzenia, to ma być tytuł z "wielkimi ambicjami". Niech będzie przynajmniej tak dobrze jak w "jedynce" i wszystko będzie w porządku.
Tenże sam Ubisoft bardzo inteligentnie promuje nadchodzący najprawdopobodniej jesienią Assasins Creed III - kliknij na Facebooku, udostępnij tam lub na Twiterze, tak, aby uzbierać na profilu gry liczbę 1 776 000. Wtedy dostaniemy pełną wersję kolejnego wideo promującego ten tytuł. Prawda, że w taki sposób jest szansa, że wieść o nowym Asasynie trafi do nowych odbiorców?
Będzie Elder Scrolls Online. Okazało się, że gra - na razie tylko na PC-ty - powstaje już prawie 5 lat od 2007 roku. Wydarzenia przedstawione w tym tytule będą osadzone 1000 lat przed znanymi nam historiami z serii The Elder Scrolls. Świat ma być znacznie większy od tego w Skyrim. Zapowiadane jest conajmniej 120 godzin rozgrywki. Będzie można romansować czy zawierać małżeństwa, a przede wszystkim walczyć. System starć nie będzie tym w czasie rzeczywistym, ale twórcy zapewniają, że będzie naprawdę dobrze.
Tymczasem w redakcji Giermaszu z wypiekami na twarzach wyczekujemy Maks Payne 3. Premiera jeszcze w maju, a już teraz ze strony firmy Rockstar można pobrać bezpłatnie komiks "After the Fall" oparty o historię ciężko doświadczonego przez los gliniarza. I jak tu nie lubić Rockstar?
Zbliżają się targi E3 w Stanach Zjednoczonych - oczekujemy wysypu niezwykle ciekawych premier i zapowiedzi. Takie oto Sony informuje, że zaprezentuje ponad 20 gier. Microsoft też coś szykuje, inni producenci również - mówi się o wielu tytułach, między innymi o Dead Space 3, które jeszcze się w Giermaszu pojawi - więc odliczamy już dni, gdy usłyszymy oficjalnie o tych wszystkich wspaniałościach. I obyśmy się nie zawiedli.
Wszyscy fani i antyfani - bo ich nie brakuje - pewnie już doskonale wiedzą. Oto w tym roku, jakżeby inaczej, dostaniemy nową grę z cyklu Call of Duty. Najlepiej sprzedający się shooter w historii, czyli ten z podtytułem Black Ops doczeka się części drugiej. Preordery już są trzykrotnie większe niż na "jedynkę". Oczywiście jesienią, tak, żeby zdążyć na Gwiazdkę. Co ciekawe, akcja gry rozgrywać się będzie w 2025 roku, Przeciwnikami gracza nie będą już bowiem wyłącznie wirtualni ludzie, lecz także futurystyczne maszyny.
Warto przypomnieć, że być może nie mieli byśmy "świętej wojny" Call of Duty kontra Battelfield i wielu jeszcze innych wspaniałych tytułów, gdyby nie pewna ekipa id Software: dokładnie 5 maja 1992 roku światło dzienne ujrzał tytuł, którego pomysłodawcą był John Romero - Wolfenstein 3D. "20 lat minęło, jak jeden dzień" - można zaśpiewać. John Romero - dawno w branży nie widziany - ostatnio dał znak życia. Podobno nad czymś pracuje - takiego przełomu jak 20 lat temu raczej się nie spodziewamy, ale życzymy najlepszego.
Tenże sam Ubisoft bardzo inteligentnie promuje nadchodzący najprawdopobodniej jesienią Assasins Creed III - kliknij na Facebooku, udostępnij tam lub na Twiterze, tak, aby uzbierać na profilu gry liczbę 1 776 000. Wtedy dostaniemy pełną wersję kolejnego wideo promującego ten tytuł. Prawda, że w taki sposób jest szansa, że wieść o nowym Asasynie trafi do nowych odbiorców?
Będzie Elder Scrolls Online. Okazało się, że gra - na razie tylko na PC-ty - powstaje już prawie 5 lat od 2007 roku. Wydarzenia przedstawione w tym tytule będą osadzone 1000 lat przed znanymi nam historiami z serii The Elder Scrolls. Świat ma być znacznie większy od tego w Skyrim. Zapowiadane jest conajmniej 120 godzin rozgrywki. Będzie można romansować czy zawierać małżeństwa, a przede wszystkim walczyć. System starć nie będzie tym w czasie rzeczywistym, ale twórcy zapewniają, że będzie naprawdę dobrze.
Tymczasem w redakcji Giermaszu z wypiekami na twarzach wyczekujemy Maks Payne 3. Premiera jeszcze w maju, a już teraz ze strony firmy Rockstar można pobrać bezpłatnie komiks "After the Fall" oparty o historię ciężko doświadczonego przez los gliniarza. I jak tu nie lubić Rockstar?
Zbliżają się targi E3 w Stanach Zjednoczonych - oczekujemy wysypu niezwykle ciekawych premier i zapowiedzi. Takie oto Sony informuje, że zaprezentuje ponad 20 gier. Microsoft też coś szykuje, inni producenci również - mówi się o wielu tytułach, między innymi o Dead Space 3, które jeszcze się w Giermaszu pojawi - więc odliczamy już dni, gdy usłyszymy oficjalnie o tych wszystkich wspaniałościach. I obyśmy się nie zawiedli.
Wszyscy fani i antyfani - bo ich nie brakuje - pewnie już doskonale wiedzą. Oto w tym roku, jakżeby inaczej, dostaniemy nową grę z cyklu Call of Duty. Najlepiej sprzedający się shooter w historii, czyli ten z podtytułem Black Ops doczeka się części drugiej. Preordery już są trzykrotnie większe niż na "jedynkę". Oczywiście jesienią, tak, żeby zdążyć na Gwiazdkę. Co ciekawe, akcja gry rozgrywać się będzie w 2025 roku, Przeciwnikami gracza nie będą już bowiem wyłącznie wirtualni ludzie, lecz także futurystyczne maszyny.
Warto przypomnieć, że być może nie mieli byśmy "świętej wojny" Call of Duty kontra Battelfield i wielu jeszcze innych wspaniałych tytułów, gdyby nie pewna ekipa id Software: dokładnie 5 maja 1992 roku światło dzienne ujrzał tytuł, którego pomysłodawcą był John Romero - Wolfenstein 3D. "20 lat minęło, jak jeden dzień" - można zaśpiewać. John Romero - dawno w branży nie widziany - ostatnio dał znak życia. Podobno nad czymś pracuje - takiego przełomu jak 20 lat temu raczej się nie spodziewamy, ale życzymy najlepszego.
Zobacz także
2012-05-08, godz. 21:00
[08.05.2012] Podglądamy Hitmana
Cenega odsłania kolejne sceny, które zobaczymy w grze Hitman: Rozgrzeszenie. To historia doskonale wyszkolonego agenta, który podejmuje się bardzo osobistego kontraktu na ujawnienie prawdy o śmierci swojej zwierzchniczki, Diany Burnwood…
» więcej
2012-05-08, godz. 18:42
[08.05.2012] Galaktyczna premiera
W tym wydaniu kącika technologicznego nasz ekspert Radosław Lis zabiera nas na premierę najnowszego flagowego telefonu Samsunga, dorzucamy kolejną porcję plotek o kolejnej generacji konsol i zdumiewamy się ceną najszybszej karty graficznej…
» więcej
2012-05-08, godz. 18:39
ARCHIWUM 2012, maj
» więcej
2012-05-08, godz. 18:38
Kilka obrazków z gry
» więcej
2012-05-08, godz. 18:22
[08.05.2012] Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
Długi weekend wystarczył, by przenieść się do świata Metal Gear Solid 4 z 2008 roku. Sukcesor słynnej serii gier, której początki sięgają 1987 roku, rozwiązuje wątki, które pojawiły się w bardzo długiej historii stworzonej…
» więcej
2012-05-08, godz. 18:14
[08.05.2012] Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
Długi weekend wystarczył, by przenieść się do świata Metal Gear Solid 4 z 2008 roku. Sukcesor słynnej serii gier, której początki sięgają 1987 roku, rozwiązuje wątki, które pojawiły się w bardzo długiej historii stworzonej…
» więcej
2012-04-24, godz. 23:15
[24.04.2012] Jak nie dać się zombie (znowu)
Wypruwane flaki, rozbryzgujące się mózgi i łamane kończyny... czyli nie ma to jak krwista rąbanka z nieumarłymi w roli głównej. Polskie Dead Island podbiło świat, czy także naszą Redakcję? Graliśmy również w Darksiders - tytuł…
» więcej
2012-04-24, godz. 22:30
Dead Island - kilka scen z rozgrywki
Kto zamawiał turnus z zombie?!
» więcej
2012-04-24, godz. 21:43
[24.04.2012] Dead Island
Gdy po raz pierwszy pokazano trailer tej produkcji oddech wstrzymał cały świat. Gracze z Polski z dumą mogli czekać na produkcję naszego studia Techland. Wrocławski developer postawił na historię sprawdzoną, czyli walkę ludzi z…
» więcej
2012-04-24, godz. 21:41
[24.04.2012] Dead Island
Gdy po raz pierwszy pokazano trailer tej produkcji oddech wstrzymał cały świat. Gracze z Polski z dumą mogli czekać na produkcję naszego studia Techland. Wrocławski developer postawił na historię sprawdzoną, czyli walkę ludzi z…
» więcej