Grę do recenzji dostaliśmy od polskiego wydawcy firmy Cenega .
O czym mówiłem już tydzień temu : podstawa gry "ważyła" 47 GB a pierwsza, wymagana łatka 54. Idzie się po prostu zezłościć. I nawet po zalgoowaniu błędów było mnóstwo. Serwer się zawieszał, tekstury nie chciały się ładować. Czarę goryczy przelała baza, którą po kilku dniach gry zbudowałem z metalu. Ona po prostu... zniknęła z niewiadomych przyczyn. Jednak jako, że Fallout to jedna z moich ulubionych serii miałem do niej dużo cierpliwości i wyrozumiałości - po prostu grałem dalej. Później okazało się, że błędów jest jeszcze więcej... były zadania, których nie dało się wykonać z uwagi na różne bugi a fabuła nie zachęcała do dalszej rozgrywki...
Fallout 76 to Fallout 4 przeniesiony do świata multiplayer, jednak bez większej fabuły. Sieciowa strzelanka w której liczy się zdobycie lub stworzenie najlepszego sprzętu i kozaczenie podczas walk z bossami i innymi graczami. O tym, co nie wyszło w Falloucie 76 można mówić i mówić. Jednak kiedy przestaniemy traktować Fallouta jako kontynuację serii a grę MMP to po ostatnim patchu wygląda całkiem nieźle.
System postaci oparty na odblokowywaniu kolejnych kart z umiejętnościami jest przyjazny dla laików - nawiasem mówiąc idealnie nadaje się do mikropłatności, ale wydaje mi się, że w obliczu totalnej klapy przy premierzy gry twórcy nie odważą się brać od graczy dodatkowych pieniędzy. Fallout 76 powinien usatysfakcjonować miłośników łażenia, przeglądania skrzynek, lokacji i kolekcjonowania sprzętu. Mapa jest bardzo duża, jednak moim zdaniem jest zbyt wiele ważnych miejsc - mogłyby być rzadziej spotykane.
Największym problemem Fallouta 76 jest fakt, że ciężko określić jego gatunek. W środku mamy elementy z różnych dziedzin...takie "growe leczo". Poza tym po ostatniej poprawce gra się coraz lepiej i mam zamiar zostać przy tym tytule. Chyba troszkę bardziej ze względu na sentyment... chociaż gra po tygodniu męki wygląda już całkiem nieźle.
Zobacz także
2019-05-18, godz. 06:00
[18.05.2019] A Plague Tale: Innocence [PS4]
W XIV wieku, gdy Europa była pogrążona w depresji, gdy toczyły ją choroby takie jak dżuma, przemoc i okrucieństwo, na południu Francji urodził się chłopiec o imieniu Hugo. Hugo jest chory i przez to spędził pierwsze 5 lat swojego…
» więcej
2019-05-18, godz. 06:00
[18.05.2019] Pathway [PC]
Pamiętacie ten charakterystyczny, muzyczny motyw? Pewnie zdecydowana większość z Was doskonale kojarzy kultowego Indianę Jonesa i jego zagadkowe, podróżnicze, filmowe perypetie. Gra o której chcę Wam dzisiaj nieco poopowiadać brnie…
» więcej
2019-05-18, godz. 06:00
[18.05.2019] Pathway [PC]
Pamiętacie ten charakterystyczny, muzyczny motyw? Pewnie zdecydowana większość z Was doskonale kojarzy kultowego Indianę Jonesa i jego zagadkowe, podróżnicze, filmowe perypetie. Gra o której chcę Wam dzisiaj nieco poopowiadać brnie…
» więcej
2019-05-18, godz. 06:00
[18.05.2019] Giermasz #348 - Pikselowe niebo
Dwie niezależne produkcje recenzujemy w tym Giermaszu: A Plague Tale: Innocence nie miało wielkiej kampanii marketingowej, tymczasem dobre oceny spływające z całego świata wskazują, że to może być niespodziewanie jedna z lepszych…
» więcej
2019-05-17, godz. 14:09
GIERMASZ 2019, maj
» więcej
2019-05-17, godz. 12:48
[18.05.2019] W trosce
Kiedyś życie było proste: szedł człowiek do sklepu, kupował pudełko z programem, instalował na swoim komputerze - i to już było nasze. Kropka. A teraz... a teraz to jest "jeszcze lepiej", przecież mamy usługi "w chmurze", to jest…
» więcej
2019-05-11, godz. 06:00
NBA Jam (1993 r.)
W roku 1993 salony gier na całym świecie zapełniły się fanami koszykówki. Właśnie wtedy na automatach zadebiutowała gra NBA Jam, która na lata zdefiniowała pojecie arcade w produkcjach sportowych. Recepta na sukces okazała się…
» więcej
2019-05-11, godz. 06:00
[11.05.2019] Przegląd tygodnia
Ubisoft ujawnia Ghost Recon: Breakpoint . O tym, że coś jest na rzeczy, gracze odkryli już wcześniej. Twórcy zakamuflowali parę wiadomości na ten temat w poprzedniej grze serii czyli Wildlands. Tak jak we wspomnianej grze, Breakpoint…
» więcej
2019-05-11, godz. 06:00
[11.05.2019] Imperator: Rome [PC]
Trzy lata - dokładnie tyle kazało nam czekać na swoje najnowsze dziecko szwedzkie studio Paradox Interactive. Słynący z niezwykle zaawansowanych strategii skandynawscy producenci zawędrowali tym razem w dość odległe czasy, bo aż…
» więcej
2019-05-11, godz. 06:00
[11.05.2019] Imperator: Rome [PC]
Trzy lata - dokładnie tyle kazało nam czekać na swoje najnowsze dziecko szwedzkie studio Paradox Interactive. Słynący z niezwykle zaawansowanych strategii skandynawscy producenci zawędrowali tym razem w dość odległe czasy, bo aż…
» więcej