Grę do recenzji dostaliśmy od polskiego wydawcy firmy Cenega .
O czym mówiłem już tydzień temu : podstawa gry "ważyła" 47 GB a pierwsza, wymagana łatka 54. Idzie się po prostu zezłościć. I nawet po zalgoowaniu błędów było mnóstwo. Serwer się zawieszał, tekstury nie chciały się ładować. Czarę goryczy przelała baza, którą po kilku dniach gry zbudowałem z metalu. Ona po prostu... zniknęła z niewiadomych przyczyn. Jednak jako, że Fallout to jedna z moich ulubionych serii miałem do niej dużo cierpliwości i wyrozumiałości - po prostu grałem dalej. Później okazało się, że błędów jest jeszcze więcej... były zadania, których nie dało się wykonać z uwagi na różne bugi a fabuła nie zachęcała do dalszej rozgrywki...
Fallout 76 to Fallout 4 przeniesiony do świata multiplayer, jednak bez większej fabuły. Sieciowa strzelanka w której liczy się zdobycie lub stworzenie najlepszego sprzętu i kozaczenie podczas walk z bossami i innymi graczami. O tym, co nie wyszło w Falloucie 76 można mówić i mówić. Jednak kiedy przestaniemy traktować Fallouta jako kontynuację serii a grę MMP to po ostatnim patchu wygląda całkiem nieźle.
System postaci oparty na odblokowywaniu kolejnych kart z umiejętnościami jest przyjazny dla laików - nawiasem mówiąc idealnie nadaje się do mikropłatności, ale wydaje mi się, że w obliczu totalnej klapy przy premierzy gry twórcy nie odważą się brać od graczy dodatkowych pieniędzy. Fallout 76 powinien usatysfakcjonować miłośników łażenia, przeglądania skrzynek, lokacji i kolekcjonowania sprzętu. Mapa jest bardzo duża, jednak moim zdaniem jest zbyt wiele ważnych miejsc - mogłyby być rzadziej spotykane.
Największym problemem Fallouta 76 jest fakt, że ciężko określić jego gatunek. W środku mamy elementy z różnych dziedzin...takie "growe leczo". Poza tym po ostatniej poprawce gra się coraz lepiej i mam zamiar zostać przy tym tytule. Chyba troszkę bardziej ze względu na sentyment... chociaż gra po tygodniu męki wygląda już całkiem nieźle.
Zobacz także
2019-04-27, godz. 06:00
[27.04.2019] Przegląd tygodnia
Potężna awantura o Fortnite - gdy odpalacie tę jakże sympatyczną produkcję z jej komiksowo nieco bajkową grafiką, to wiedzcie, że stoi za tym ból i cierpienie... Pracownicy studia skarżą się, że atmosfera do pracy jest fatalna…
» więcej
2019-04-27, godz. 06:00
[27.04.2019] Diablo [PC]
Kto by pomyślał, że minęło już przeszło 20 lat, od kiedy do sprzedaży trafił tytuł, który na zawsze zmienił całą branżę i rynek gier. Tytuł, który tak mocno wrył się w świadomość graczy na całym świecie, że po dziś…
» więcej
2019-04-27, godz. 06:00
[27.04.2019] World of Warships: Legends [PS4]
To będzie opinia o tyle ciekawa, że wygłoszona z pozycji osoby, która nie ekscytuje się militariami i nie ma zbyt wielu doświadczeń w tego typu sieciowych grach. A co najważniejsze, naszej redakcyjnej koleżance Agacie Hawrylczuk granie…
» więcej
2019-04-27, godz. 06:00
[27.04.2019] Diablo [PC]
Kto by pomyślał, że minęło już przeszło 20 lat, od kiedy do sprzedaży trafił tytuł, który na zawsze zmienił całą branżę i rynek gier. Tytuł, który tak mocno wrył się w świadomość graczy na całym świecie, że po dziś…
» więcej
2019-04-20, godz. 06:00
[20.04.2019] Weedcraft Inc [PC]
Temat może mało Wielkanocny, jednak z relaksem i odpoczynkiem związany. W oczekiwaniu na święta przyszło mi recenzować grę Weedcraft, czyli Tycoon stworzony przez polskie studio Vile Monarch. I chociaż na początku Weedcraft, czyli…
» więcej
2019-04-20, godz. 06:00
[20.04.2019] Seven: Enhanced Edition [PS4]
Trochę to trwało ale po mniej więcej półtora roku od premiery PC, Seven: The Days Long Gone trafiło na konsole PlayStation 4. Debiutanckie dzieło Fool's Theory czyli ekipy złożonej z m.in. byłych pracowników CD Projekt RED…
» więcej
2019-04-20, godz. 06:00
[20.04.2019] God's Trigger [PS4]
W 2017 roku na targach gamescom w Kolonii mocno ogrywaliśmy demo gry akcji God's Trigger. Wraz z Andrzejem mieliśmy bardzo podobne zdanie, że produkcja studia One More Level ma spory potencjał. Gra przeszła spore zmiany i wyszło…
» więcej
2019-04-20, godz. 06:00
[20.04.2019] God's Trigger [PS4]
W 2017 roku na targach gamescom w Kolonii mocno ogrywaliśmy demo gry akcji God's Trigger. Wraz z Andrzejem mieliśmy bardzo podobne zdanie, że produkcja studia One More Level ma spory potencjał. Gra przeszła spore zmiany i wyszło…
» więcej
2019-04-20, godz. 06:00
[20.04.2019] Giermasz #344 - Polskie uderzenie
Dopiero co (w ubiegłym programie) recenzowaliśmy bardzo udaną polską produkcję (We. The Revolution, a nieco wcześniej także nad wyraz chwalone przez nas Driftland: The Magic Revival) - a tu mamy kolejne aż trzy gry z naszego kraju…
» więcej
2019-04-20, godz. 06:00
[20.04.2019] Seven: Enhanced Edition [PS4]
Trochę to trwało ale po mniej więcej półtora roku od premiery PC, Seven: The Days Long Gone trafiło na konsole PlayStation 4. Debiutanckie dzieło Fool's Theory czyli ekipy złożonej z m.in. byłych pracowników CD Projekt RED…
» więcej