Grę do recenzji dostaliśmy od polskiego wydawcy firmy Cenega .
O czym mówiłem już tydzień temu : podstawa gry "ważyła" 47 GB a pierwsza, wymagana łatka 54. Idzie się po prostu zezłościć. I nawet po zalgoowaniu błędów było mnóstwo. Serwer się zawieszał, tekstury nie chciały się ładować. Czarę goryczy przelała baza, którą po kilku dniach gry zbudowałem z metalu. Ona po prostu... zniknęła z niewiadomych przyczyn. Jednak jako, że Fallout to jedna z moich ulubionych serii miałem do niej dużo cierpliwości i wyrozumiałości - po prostu grałem dalej. Później okazało się, że błędów jest jeszcze więcej... były zadania, których nie dało się wykonać z uwagi na różne bugi a fabuła nie zachęcała do dalszej rozgrywki...
Fallout 76 to Fallout 4 przeniesiony do świata multiplayer, jednak bez większej fabuły. Sieciowa strzelanka w której liczy się zdobycie lub stworzenie najlepszego sprzętu i kozaczenie podczas walk z bossami i innymi graczami. O tym, co nie wyszło w Falloucie 76 można mówić i mówić. Jednak kiedy przestaniemy traktować Fallouta jako kontynuację serii a grę MMP to po ostatnim patchu wygląda całkiem nieźle.
System postaci oparty na odblokowywaniu kolejnych kart z umiejętnościami jest przyjazny dla laików - nawiasem mówiąc idealnie nadaje się do mikropłatności, ale wydaje mi się, że w obliczu totalnej klapy przy premierzy gry twórcy nie odważą się brać od graczy dodatkowych pieniędzy. Fallout 76 powinien usatysfakcjonować miłośników łażenia, przeglądania skrzynek, lokacji i kolekcjonowania sprzętu. Mapa jest bardzo duża, jednak moim zdaniem jest zbyt wiele ważnych miejsc - mogłyby być rzadziej spotykane.
Największym problemem Fallouta 76 jest fakt, że ciężko określić jego gatunek. W środku mamy elementy z różnych dziedzin...takie "growe leczo". Poza tym po ostatniej poprawce gra się coraz lepiej i mam zamiar zostać przy tym tytule. Chyba troszkę bardziej ze względu na sentyment... chociaż gra po tygodniu męki wygląda już całkiem nieźle.
Zobacz także
2018-06-02, godz. 06:00
[02.06.2018] Die for Valhalla! [PS4]
Potwory z odległych światów najechały spokojny Midgard, więc bóg Odyn musiał wziąć się do roboty. Do walki wysyła swoje córki - Walkirie, wojownicze zjawy posiadające niezwykłe moce. Jedną z nich jest wzywanie z Valhalli wikingów…
» więcej
2018-06-02, godz. 06:00
[02.06.2018] Dragons Crown Pro [PS4]
Ta recenzja chyba "stoi na głowie" - bo właściwie już teraz, od razu, poznacie puentę tego tekstu. Ale gdy myślałem o tym, jak najlepiej opisać Dragon's Crown Pro, niemalże natrętnie brzmiał mi w głowie pewien cytat. Czyli…
» więcej
2018-06-02, godz. 06:00
[02.06.2018] Dragons Crown Pro [PS4]
Ta recenzja chyba "stoi na głowie" - bo właściwie już teraz, od razu, poznacie puentę tego tekstu. Ale gdy myślałem o tym, jak najlepiej opisać Dragon's Crown Pro, niemalże natrętnie brzmiał mi w głowie pewien cytat. Czyli…
» więcej
2018-06-02, godz. 06:00
[02.06.2018] TEST: Thrustmaster TSS Handbrake Sparco Mod [PC]
Niezbyt często mamy okazję testować sprzęt dla graczy, ale skoro dzięki uprzejmości produkującej kierownice i inne akcesoria firmy Thrustmaster trafił do nas TSS Handbrake Sparco Mod, to nie wahałem się ani chwili. Nie wiem, czy…
» więcej
2018-06-02, godz. 06:00
[02.06.2018] TEST: Thrustmaster TSS Handbrake Sparco Mod [PC]
Niezbyt często mamy okazję testować sprzęt dla graczy, ale skoro dzięki uprzejmości produkującej kierownice i inne akcesoria firmy Thrustmaster trafił do nas TSS Handbrake Sparco Mod, to nie wahałem się ani chwili. Nie wiem, czy…
» więcej
2018-06-02, godz. 06:00
[02.06.2018] Dragons Crown Pro [PS4]
Ta recenzja chyba "stoi na głowie" - bo właściwie już teraz, od razu, poznacie puentę tego tekstu. Ale gdy myślałem o tym, jak najlepiej opisać Dragon's Crown Pro, niemalże natrętnie brzmiał mi w głowie pewien cytat. Czyli…
» więcej
2018-06-02, godz. 06:00
[02.06.2018] TEST: Thrustmaster TSS Handbrake Sparco Mod [PC]
Niezbyt często mamy okazję testować sprzęt dla graczy, ale skoro dzięki uprzejmości produkującej kierownice i inne akcesoria firmy Thrustmaster trafił do nas TSS Handbrake Sparco Mod, to nie wahałem się ani chwili. Nie wiem, czy…
» więcej
2018-05-29, godz. 20:41
[26.05.2018] Gorące wiadomości
Michał Król miał okazję, aby na poświęconej polskiej branży gier komputerowej konferencji Digital Dragons w Krakowie wypytać rzeczonych twórców na okoliczność ich najnowszych produkcji. I mamy parę naprawdę gorących newsów…
» więcej
2018-05-26, godz. 06:00
[26.05.2018] Detroit: Become Human [PS4]
Jest rok 2038, czyli sytuacja, którą bez problemu możemy sobie wyobrazić bo to już niedługo, za 20 lat. Postęp technologiczny nadal pędzi i do grona Jobsów i Musków dołączył niejaki Kamski - człowiek, który wymyślił sposób…
» więcej
2018-05-26, godz. 06:00
[26.05.2018] Detroit: Become Human [PS4]
Jest rok 2038, czyli sytuacja, którą bez problemu możemy sobie wyobrazić bo to już niedługo, za 20 lat. Postęp technologiczny nadal pędzi i do grona Jobsów i Musków dołączył niejaki Kamski - człowiek, który wymyślił sposób…
» więcej