Bijemy się w piersi, po wielu e-mailach od was. To prawda, że po macoszemu traktowaliśmy w Giermaszu gry sportowe. To się zmieni. Możemy zdradzić, że z okazji nadchodzącego Euro przygotowujemy odcinek specjalny - natomiast warto odnotować zapowiedzi dwóch ważnych gier dla fanów sportów drużynowych. NHL 13 i FIFA 13 według twórców z EA Sports przyniosą kolejne rozwiązania, które zrewolucjonizują rozgrywkę - łącznie z wykorzystaniem kontolerów Playstation Move i Kinect. Więcej fanów ma piłka kopana, dość powiedzieć, że świetnie przyjęta FIFA 2012 sprzedała się najlepiej w historii serii, więc oczekiwania fanów są ogromne. Premiery obu symulatorów zaplanowano na jesień.
Tydzień bez Blizzarda tygodniem straconym - więc informujemy o słowie "przepraszam", jakie padło ze strony firmy po tym, jak gracze tuż po premierze Diablo III mieli ogromne problemy z grą po sieci. Twórcy zapewniają, że łatki już się zbliżają. Firma tak poważnie potraktowała sytuację, że przesunęła start systemu płatności realną gotówką - zamiast 22 maja wiemy jedynie tyle, że nowe informacje w tej sprawie zostaną opublikowane w "niedalekiej przyszłości".
Rockstar łata już także Max Payne 3 - i także po doniesieniach o problemach w grze sieciowej. Patch już jest, ma poprawić także działanie filmików, czyli chwile, gdy znika w nich głos. Gracze w Polsce czekają już pewnie na jeszcze jedną łatkę - szczegóły w naszej recenzji.
Jedne premiery jeszcze nie przebrzmiały, a już czekamy na kolejne. Opóźnione Darksiders II ma trafić do sklepów w USA 14 sierpnia, do Europy pewnie kilka dni później. W sam raz w wakacje może będzie więcej czasu, bo już "jedynka" zapewniała ponad 20 godzin zabawy, a jej następczyni ma być większa. I już lepiej się sprzedaje, podobno zamówień przedpremierowych jest pięciokrotnie wyższa w porównaniu do „jedynki”. Dla koncernu THQ ten tytuł - kto wie - to "być albo nie być". Bowiem branżę właśnie obiegła informacja o gigantycznych stratach wydawcy: ponad 200 milionów dolarów w obecnym roku fiskalnym. Mamy nadzieję, że Darksiders II będzie po prostu bardzo dobrym tytułem, który obroni się jakością i ucieszy graczy, którzy popędzą do sklepów i ucieszą z kolei księgowych firmy.
Prawdziwe "banany" na twarzach mają za to już teraz w studiu Telltale Games. W ciągu zaledwie dwóch tygodni od momentu premiery gry The Walking Dead, sprzedano przeszło milion epizodów gry. W przygotowaniu są już kolejne odcinki - w sumie 5. Można od razu kupić wszystkie, albo robić to pojedynczo. Co istotne - rozmawiamy o przygodówce point'n'clik! Oczywiście na miarę XXI wieku, z modną tematyką zombie, ale przecież ten gatunek miał obumierać, a przynajmniej trzymać się z dala od mainstreamu w cyfrowej rozrywce. Na szczęście jest inaczej. Jeżeli kogoś informacje o grze zainteresowały, warto pobrać demo, które już jest dostępne w sieci.
Harley Quinn's Revenge - tak nazywa się najnowszy dodatek, który będzie można kupić do gry Batman" Arkham City. Piękna miłośniczka Jokera zapewne zajdzie Nietoperzowi za skórę, a przy okazji dowiedzieliśmy się, że mimo iż gracze się starali, w grze nie odkryli wszystkiego. Bagatela - 400 zadań Człowieka Zagadki, questy poboczne, a tu się okazuje, że jeszcze są tak zwane "easter eggs", czyli dowcipy deweloperów przygotowane dla graczy. Kilka odkryto, podobno nie wszystkie.
Uwaga - cytat: "Tym, co najbardziej nie podoba mi się w grach wideo jest fakt, iż nie są one wystarczająco dobre dla dorosłego odbiorcy. Dorośli, by dobrze się bawić, potrzebują stymulacji intelektualnej - czegoś, co jest powiązane z prawdziwym życiem. Grając w pokera uczymy się oszukiwać ludzi, co jest przydatne w życiu. Headshot z karabinu snajperskiego nie ma żadnego powiązania z prawdziwym życiem" - mówi Jenova Chen, czyli twórca wysoko ocenianej również przez nas gry Journey.
Rockstar łata już także Max Payne 3 - i także po doniesieniach o problemach w grze sieciowej. Patch już jest, ma poprawić także działanie filmików, czyli chwile, gdy znika w nich głos. Gracze w Polsce czekają już pewnie na jeszcze jedną łatkę - szczegóły w naszej recenzji.
Jedne premiery jeszcze nie przebrzmiały, a już czekamy na kolejne. Opóźnione Darksiders II ma trafić do sklepów w USA 14 sierpnia, do Europy pewnie kilka dni później. W sam raz w wakacje może będzie więcej czasu, bo już "jedynka" zapewniała ponad 20 godzin zabawy, a jej następczyni ma być większa. I już lepiej się sprzedaje, podobno zamówień przedpremierowych jest pięciokrotnie wyższa w porównaniu do „jedynki”. Dla koncernu THQ ten tytuł - kto wie - to "być albo nie być". Bowiem branżę właśnie obiegła informacja o gigantycznych stratach wydawcy: ponad 200 milionów dolarów w obecnym roku fiskalnym. Mamy nadzieję, że Darksiders II będzie po prostu bardzo dobrym tytułem, który obroni się jakością i ucieszy graczy, którzy popędzą do sklepów i ucieszą z kolei księgowych firmy.
Prawdziwe "banany" na twarzach mają za to już teraz w studiu Telltale Games. W ciągu zaledwie dwóch tygodni od momentu premiery gry The Walking Dead, sprzedano przeszło milion epizodów gry. W przygotowaniu są już kolejne odcinki - w sumie 5. Można od razu kupić wszystkie, albo robić to pojedynczo. Co istotne - rozmawiamy o przygodówce point'n'clik! Oczywiście na miarę XXI wieku, z modną tematyką zombie, ale przecież ten gatunek miał obumierać, a przynajmniej trzymać się z dala od mainstreamu w cyfrowej rozrywce. Na szczęście jest inaczej. Jeżeli kogoś informacje o grze zainteresowały, warto pobrać demo, które już jest dostępne w sieci.
Harley Quinn's Revenge - tak nazywa się najnowszy dodatek, który będzie można kupić do gry Batman" Arkham City. Piękna miłośniczka Jokera zapewne zajdzie Nietoperzowi za skórę, a przy okazji dowiedzieliśmy się, że mimo iż gracze się starali, w grze nie odkryli wszystkiego. Bagatela - 400 zadań Człowieka Zagadki, questy poboczne, a tu się okazuje, że jeszcze są tak zwane "easter eggs", czyli dowcipy deweloperów przygotowane dla graczy. Kilka odkryto, podobno nie wszystkie.
Uwaga - cytat: "Tym, co najbardziej nie podoba mi się w grach wideo jest fakt, iż nie są one wystarczająco dobre dla dorosłego odbiorcy. Dorośli, by dobrze się bawić, potrzebują stymulacji intelektualnej - czegoś, co jest powiązane z prawdziwym życiem. Grając w pokera uczymy się oszukiwać ludzi, co jest przydatne w życiu. Headshot z karabinu snajperskiego nie ma żadnego powiązania z prawdziwym życiem" - mówi Jenova Chen, czyli twórca wysoko ocenianej również przez nas gry Journey.
Zobacz także
2012-07-24, godz. 20:41
Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - fragmenty gry
» więcej
2012-07-24, godz. 20:37
[24.07.2012] Co słychać w Electronic Arts?
Dlaczego gry od EA drożeją? Co się stało, że nie wszystko się udało w dodatku do FIFY - UEFA Euro 2012? Co żołnierz jednostki specjalnej GROM ma wspólnego z tworzeniem nowego tytułu? Między innymi o to pytamy Tomasza Tinca z Electronic…
» więcej
2012-07-24, godz. 20:36
[24.07.2012] Co słychać w Electronic Arts?
Dlaczego gry od EA drożeją? Co się stało, że nie wszystko się udało w dodatku do FIFY - UEFA Euro 2012? Co żołnierz jednostki specjalnej GROM ma wspólnego z tworzeniem nowego tytułu? Między innymi o to pytamy Tomasza Tinca z Electronic…
» więcej
2012-07-24, godz. 20:29
Kilka screenów z gry
» więcej
2012-07-24, godz. 20:25
[24.07.2012] Final Fantasy XIII
Ta seria powstała w 1987 roku, od tego czasu wszystkie odcinki cyklu Final Fantasy sprzedały się w ponad 100 milionach kopii. Co tak urzekło ludzi na całym świecie? Odpowiedź brzmi: fantazja! Niczym nieskrępowana, wyzwolona i czysta…
» więcej
2012-07-24, godz. 20:24
[24.07.2012] Final Fantasy XIII
Ta seria powstała w 1987 roku, od tego czasu wszystkie odcinki cyklu Final Fantasy sprzedały się w ponad 100 milionach kopii. Co tak urzekło ludzi na całym świecie? Odpowiedź brzmi: fantazja! Niczym nieskrępowana, wyzwolona i czysta…
» więcej
2012-07-24, godz. 19:54
[24.07.2012] Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia
Klasyczna gra przygodowa studia Wizarbox. Tytułowa Morgane przy okazji swoich siedemnastych urodzin obejmuje dowodzenie nad statkiem ojca-pirata i po skompletowaniu załogi wyrusza w podróż, której celem jest tytułowy Złoty Żółw…
» więcej
2012-07-24, godz. 15:29
[24.07.2012] Jak Apple z Google będzie wojować
Czyli o tym, jak pewien patent może - póki co w teorii - wywrócić do góry nogami cały świat smartfonów. Poza tym rozmawiamy z naszym ekspertem Radosławem Lisem o specjalnej folii, dzięki której na ekranie nie będzie odcisków palców…
» więcej
2012-07-24, godz. 14:37
[24.07.2012] Connor w Bostonie - zwiastun z komentarzem
Ubisoft ujawnia, jak będzie wyglądał Boston w Assassin's Creed III. Przewodnikiem wycieczki śladami Connora jest Alex Hutchinson, dyrektor kreatywny gry. Zobaczcie i napiszcie, jak wam się podoba. Na wasze opinie i komentarze czekamy…
» więcej