Extra Giermasz
Radio SzczecinRadio Szczecin » Extra Giermasz
Reah: Zmierz się z Nieznanym
Reah: Zmierz się z Nieznanym
W roku 1998 studio LK Avalon wydało bardzo dobrze przyjętą przygodówkę Reah: Zmierz się z Nieznanym. W odległej przyszłości bohater został uwięziony na pewnej planecie, a celem nadrzędnym był powrót do domu, na Ziemię. Co okazywało się nie tak prostym zadaniem.

Gra powstawała po części chałupniczymi metodami, ale efekt był taki, że jest uznawana za jedną z najciekawszych i najlepszych tytułów w dorobku LK Avalonu. Na tamten czas zachwycała znakomitą grafiką, otoczenie było pełne szczegółów, a kamera pozwalała obracać się o 360 stopni.

Dzięki technologii ludzie rozwinęli podróże międzygwiezdne i zaczęli kolonizować odległe planety. Niestety przez awarię portalu, bohater został uwięziony na Reah, a zadaniem gracz było znaleźć sposób na powrót do domu. Podstawą jest poszukiwanie przedmiotów, rozmawianie z mieszkańcami i rozwiązywanie łamigłówek.

Gracze zachwycali się filmowymi fragmentami, gdzie występowali żywi aktorzy, nowoczesną muzyką z pogranicza techno i ambientu oraz naturalnymi dźwiękami otoczenia, jak odgłosy kroków czy śpiew ptaków.

Zobacz także

2020-01-25, godz. 06:00 Dragon Ball Z: Kakarot [PS4] Jeśli są tu dzieci lat 90-tych - nie trzeba im nic tłumaczyć i do niczego zachęcać. Starsze dzieci mogą nadal być nieprzekonane, a młodsze - zapewne znają temat, ale może trochę pobieżnie. Dragon Ball to fenomen. Również, a… » więcej 2020-01-25, godz. 06:00 [25.01.2020] Giermasz #382 - Trzęsienie ziemi To pierwsza po Nowym Roku roku recenzja Giermaszu gry wydanej właśnie w 2020 roku. Mówiąc naturalnie o tych większych produkcjach: zresztą Dragon Ball Z: Kakarot dla fanów serii to może być nawet bardzo duża gra. Jarek Gowin jest… » więcej 2020-01-24, godz. 19:38 [25.01.2020] Przegląd informacji branży IT i kącik polski Polecamy najnowsze wydanie kącików prowadzonych przez naszych ekspertów. Możecie osobno wysłuchać, co dzieje się w świecie nowych technologii - zaprasza Radek Lis. A Michał Król podsumowuje tydzień w branży polskiej . Działo się… » więcej 2020-01-24, godz. 18:45 [25.01.2020] No to się porobiło... Nie dość, że opóźnienie premiery - to jeszcze mamy nagłe kłopoty firmy, która miała realizować pudełkowe zamówienia przedpremierowe. Co prawda gracze mają się nie martwić - ale jak zwraca uwagę Michał Król, otwiera to pole… » więcej 2020-01-23, godz. 16:26 [25.01.2020] Smarfon to czy harmoszka? Dużo o smartfonowych premierach - zwłaszcza jednej, no bo skoro swojego "flagowca" pokazuje jeden z absolutnych gigantów rynku, to nie może być inaczej. Mamy też zapowiedź wprowadzenia na polski rynek, hmm, "harmoszki". Jakoś tak nam… » więcej 2020-01-21, godz. 14:58 ARCHIWUM 2019 » więcej 2020-01-21, godz. 14:52 [18.01.2020] CES - suplement Miała być druga część doniesień z targów CES z USA - ale jakoś tak wyszło, że w sumie w zeszłym tygodniu powiedzieliśmy o większości wartych uwagi nowinek. Ale jakieś drobiazgi jeszcze na początku naszej rozmowy z Radkiem Lisem… » więcej 2020-01-21, godz. 12:42 [18.01.2020] Obsuwa Właściwie to "gdzieś w środku" jakby tego się spodziewaliśmy. Mega-ambitna wizja, którą trzeba urzeczywistnić na ekranie. Mierząc się zresztą z gigantycznymi oczekiwaniami tak fanów, jak całej branży. To - patrząc na obecne… » więcej 2020-01-18, godz. 06:00 Big Pharma [Switch] Na wstępie wypada zaznaczyć, że nie jestem jakimś mistrzem gier typu strategia/sim/tycoon. Grywam w takie produkcje sporadycznie, więc - być może - właściwie jedyny minus jaki zauważyłem wynika pewnie z tego braku ogłady. Mianowicie… » więcej 2020-01-18, godz. 06:00 Big Pharma [Switch] Na wstępie wypada zaznaczyć, że nie jestem jakimś mistrzem gier typu strategia/sim/tycoon. Grywam w takie produkcje sporadycznie, więc - być może - właściwie jedyny minus jaki zauważyłem wynika pewnie z tego braku ogłady. Mianowicie… » więcej
257258259260261262263