W tym wydaniu kącika Gramy po polsku Michał Król mówi między innymi o tym, jak studio, które dało już się poznać przynajmniej jedną udaną produkcją, postanowiło zmienić nazwę. Nad czym pracują, jakie miano przyjęli - rozmawiamy w audycji. Nie zabrakło także tematu najgorętszej polskiej produkcji. Otóż okazało się, że dzięki sprytnej strategii marketingowej twórcy owej osadzonej w cyberpunkowej przyszłości gry, skutecznie zachęcili fanów, aby odwiedzali ich sklep i tam składali zamówienia przedpremierowe. Jak to się udało? Odpowiedź w naszej rozmowie.
Zobacz także
![](public/212/thumb_480_0/212_156958471410.jpg)
![](public/212/thumb_480_0/212_156958471410.jpg)
![](public/212/thumb_480_0/212_156958497610.jpg)
![](public/212/thumb_480_0/212_156958497610.jpg)
![](public/212/thumb_480_0/212_156896213210.jpg)
![](public/212/thumb_480_0/212_156896219910.jpg)
![](public/212/thumb_480_0/212_156896227810.jpg)
![](public/212/thumb_480_0/212_156896213210.jpg)
![](public/212/thumb_480_0/212_156896219910.jpg)